Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var all MF & Gold Gear solgt, god plass på stash/inventory, yeah! :)

Muligens litt kjapp i svingen der gitt. Blizzard har sagt at de angrer på at MF ikke funker på kister osv lengre og at de sterkt vurderer å forandre det tilbake slik det var.

Når skal de bestemme seg..?

Lenke til kommentar
Ok ' date=' let me start my sentence with I am not here to QQ and annoy people . I admit I acted sooo stupid . Let me demonstrate how it occured.

I was writing in general to gain some advice concerning double - tornado build , then the guy (not sure if human being ) whispered me that he can help me . Then we talked , we talked , we talked , he invited me then we spoke again .. At Act inferno 1 he asked me to give my gear to him , he said he'll try what is lacking about my gear ( I guess many of you laughed here , yeah I know ) . Then he went for act II , was stil friendly .. Then wihle I was waiting I read the forums to see something about this guy and HERE WE GO ! Another guy , approximately 4-5 days ago wrote about the same thing .. In the meantime he was not responding any of my whispers which didn't shock me lol ) .. Consequently , he removed me from friend list ( and I think blocked me ) ..

So , I am all naked plus I gave him some other items for him to 'compare' . All in all , never do something like that .. I am sure many of you aware of the current circumstances of this world , but there are many other people like me who can trust others that easly , It is maybe because of the fact that we still have hope ;) , have a nice day[/quote']

Hahahahaha :rofl: :rofl: :rofl:

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4848125114

Lenke til kommentar
Ok ' date=' let me start my sentence with I am not here to QQ and annoy people . I admit I acted sooo stupid . Let me demonstrate how it occured.

I was writing in general to gain some advice concerning double - tornado build , then the guy (not sure if human being ) whispered me that he can help me . Then we talked , we talked , we talked , he invited me then we spoke again .. At Act inferno 1 he asked me to give my gear to him , he said he'll try what is lacking about my gear ( I guess many of you laughed here , yeah I know ) . Then he went for act II , was stil friendly .. Then wihle I was waiting I read the forums to see something about this guy and HERE WE GO ! Another guy , approximately 4-5 days ago wrote about the same thing .. In the meantime he was not responding any of my whispers which didn't shock me lol ) .. Consequently , he removed me from friend list ( and I think blocked me ) ..

So , I am all naked plus I gave him some other items for him to 'compare' . All in all , never do something like that .. I am sure many of you aware of the current circumstances of this world , but there are many other people like me who can trust others that easly , It is maybe because of the fact that we still have hope ;) , have a nice day[/quote']

Hahahahaha :rofl: :rofl: :rofl:

http://eu.battle.net...opic/4848125114

Samme fyr går vel på nigeriascams også. Jeez

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det er det to alternativer på endgame:

1. Challenge. Som i gode gamle dager der "siste boss" var så latterlig vanskelig at du kanskje måtte spille i ukesvis for å få det til, faen, noen få ganger la spillet ligge noen år før du prøvde igjen og fikk det til (jeg har fortsatt pr. dags dato aldri klart å runde

, et spill jeg fikk for 18 år siden).

Veldig offtopic, men seriøst?

Runda det spillet 2 helga jeg leide det fra filmsentret. Var 12-13 år den gangen.

Ja, før i tiden kunne man leie spill fra filmsenter.. 35kr dagen, ellernoe slikt.

Lenke til kommentar

jeg HATER casual players. Skulle ønske Blizzard heller lagde Diablo 3 lite for dem -.-

Uten casual players, ingen fortjeneste, ingen diablo 3.

Jeg er casual deluxe, spiller kanskje 2 timer pr uke.

For meg finnes det ikke noe værre en eliteister som sutrer.

Så da er hatet gjensidig

:-)

Endret av indomitable
  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg HATER casual players. Skulle ønske Blizzard heller lagde Diablo 3 lite for dem -.-

Uten casual players, ingen fortjeneste, ingen diablo 3.

Jeg er casual deluxe, spiller kanskje 2 timer pr uke.

For meg finnes det ikke noe værre en eliteister som sutrer.

Så da er hatet gjensidig

:-)

Problemet her ar at slike som du, er ikke det de tjener penger på. Med mindre du bruker mye penger på å kjøpe ting for å klare gjøre ting lettere, men hei, du spille jo 2 timer, jeg spiler lett 10 timer dagen.

Da er det ikke elitisme, det er rett å slett forskjellsbehandling.

Lenke til kommentar

Men snakker ikke du litt imot deg selv nå? "Casuals" er altså de som velger å kjøpe seg til å bli "gode" på AH, og så sier du i samme setning at blizzard ikke tjener noe på dem? Det er vel heller elitistene som ikke kjøper noe som helst, og klager på alt Blizzard gjør, som de ikke tjener penger på annet enn at de har kjøpt spillet?

Lenke til kommentar

Btw casuals er en veldig dårlig steriotyp IMO

OK. Dårlige spillere, da.

Det er noe som er overraskende lite korrelert i diablo 3, fordi folka som sutrer over casuals har hovedfordelen i at de gidder å bruke hele dagen på farming og herjing i AH. Hadde i det minste vært skill-elitisme, men det er jo stort sett tidsbruk-elitisme tilogmed, noe som gjør at jeg ikke akkurat tar slikt så tungt.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...