GnilreG Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Doh! Fikk legendary recepie her om dagen. Sjekket jeg average og det var 3 mill. Fikk solgt den med en gang men nå er average 8 mill :S Lenke til kommentar
X672 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Eg lagde ca. 30 stykk hansker med 6 properties i går og ikkje ett var bedre enn det eg har Lenke til kommentar
SF2Guile Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Men jeg banka Ghom med DH for et par timer siden. Gikk greit etter et par forsøk, Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Noen her som vet om noen kjekke guider til crafting i diablo 3? Begynner så smått å få litt forskjellig plans for tiden og hadde vært greit om å vist ting som f.eks. hvor mye damage et våpen bør ha før crafting før det er verdt å crafte det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Oj, jeg var akkurat innom AH og så at jeg var blitt 1,7 mill rikere idag. Aldri solgt noe over 50k før Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Men jeg banka Ghom med DH for et par timer siden. Gikk greit etter et par forsøk, Gear er det du har? Tok også Ghom for 5min siden, men 2 man co-op. (med overpower barbarian build) Lenke til kommentar
SF2Guile Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Og 18% movementspeed da. Endret 28. juni 2012 av SF2Guile Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Har dere MF gear enda? switcher før dere dreper bosser? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Gode nyheter http://diablo.incgam...omised-hotfixes TLDR; Inferno droprates for ilvl 63 items uppes ca. 50-60% (ilvl 62 og 61 ca. 20-30%) i alle acts. Bosser er nå garantert 2 rares med 5 NV stacks, garantert 1 med 4 stacks. Endret 28. juni 2012 av Feh Lenke til kommentar
nipton Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) /Tråd Løst xD : The game has been broken! http://www.youtube.com/watch?v=rZkZ-bUj0rk&feature=plcp Endret 28. juni 2012 av nipton Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Heller, ny released, for type 10min siden http://www.youtube.com/watch?v=fFBqmVMOSgA&list=UU-9C9d1qDDzA2jdH53vSIuA&index=1&feature=plpp_video Er litt morsomt hvordan folk reagerer på denne troll'n 3 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Finnes det noen kalkulatorer ute hvor man kan regne på om en 1h +offhand er bedre enn en 2h man har equippet? Har driti meg ut på å kjøpe dårligere før -_- Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 http://theasiangamer.com/ prøv den, har ikke selv prøvd men det virker sånn calculator opplegg 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Heller, ny released, for type 10min siden Er litt morsomt hvordan folk reagerer på denne troll'n Første gang jeg har sett han poste noe som er min humor. Dette var morsomt. Endret 28. juni 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Den siste videon til Athene er genial. Spesielt morsomt når folk rager på han. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 http://theasiangamer.com/ prøv den, har ikke selv prøvd men det virker sånn calculator opplegg Thx brah! Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Har dere MF gear enda? switcher før dere dreper bosser? Kjører hybrid gear. Hver dag denne uken siden til og med søndag som var har jeg funnet noe som jeg ikke klarer la være å føle er rart Loot har dimishing returns. MF er relativt "lite vits" 100MF eller 300 MF er ett fett virker det som, bare du er over 100 er det good game med 5 stacks. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Gode nyheter http://diablo.incgam...omised-hotfixes TLDR; Inferno droprates for ilvl 63 items uppes ca. 50-60% (ilvl 62 og 61 ca. 20-30%) i alle acts. Bosser er nå garantert 2 rares med 5 NV stacks, garantert 1 med 4 stacks. Hvordan er det å gjøre spillet mer og mer casual, drepe endgame, å gjøre ting så lett at folk kommer til å gå enda mer drit lei raskere en bra nyhet? Beklager, men jeg støtter ikke å liker ikke utviklingen som skjer i gaming i dag, over hele linja, det virker som at de satser på at de som vil ha det vanskeligt, bør være ferdige med det før 1 måned pasert, i any game. etter 1 måned kommer nerfs, retardation methods, enda mer nerfs, å buffs på loot osv. jeg HATER casual players. Skulle ønske Blizzard heller lagde Diablo 3 lite for dem -.- Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 jeg HATER casual players. Skulle ønske Blizzard heller lagde Diablo 3 lite for dem -.- Har lite å gjøre med casual player, problemet er at Blizzard hører på alle de drittungene som vil ha alt med en gang. Blizzard tør ikke stå for sine valg. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Gode nyheter http://diablo.incgam...omised-hotfixes TLDR; Inferno droprates for ilvl 63 items uppes ca. 50-60% (ilvl 62 og 61 ca. 20-30%) i alle acts. Bosser er nå garantert 2 rares med 5 NV stacks, garantert 1 med 4 stacks. Hvordan er det å gjøre spillet mer og mer casual, drepe endgame, å gjøre ting så lett at folk kommer til å gå enda mer drit lei raskere en bra nyhet? Beklager, men jeg støtter ikke å liker ikke utviklingen som skjer i gaming i dag, over hele linja, det virker som at de satser på at de som vil ha det vanskeligt, bør være ferdige med det før 1 måned pasert, i any game. etter 1 måned kommer nerfs, retardation methods, enda mer nerfs, å buffs på loot osv. jeg HATER casual players. Skulle ønske Blizzard heller lagde Diablo 3 lite for dem -.- Nå gjør jo ikke disse endringene spillet noe mer casual enn det er, de bare øker rewarden for de som farmer i høyere acts i inferno, og sikrer lootet fra bosses litt bedre. 99% av alt man finner er jo crap uansett, som det skal være. At de tweaker og ordner nå synes jeg ingen skal se på som negativt, tvert om. Da LoD kom og folk etter hvert begynte å finne gode uniques, sets og RWs ble jo hele jævla spillet en faceroll selv om a5 var vesentlig mye vanskeligere enn a4 i starten. De svarte jo på dette og uppet vanskelighetsgraden overall ganske betraktelig (tror ikke jeg tar i når jeg sier det ble over 100% vanskeligere endgame). Dette tok dog flere år, nå ser vi endringer fortløpende. Det er jo ingenting i veien for at de upper vanskelighetsgraden i inferno underveis, og etterhvert som folk flest begynner å faktisk ha mulighet til å farme inferno i det hele tatt. Blizzard er jo nødt til å sørge for å få med seg flest mulig til å spille. Ved å sette opp store murvegger fra dag 1 ville jo 70% av alle spillerne gitt seg. Det er dårlig for business, dårlig for communityet, og dårlig for alle spillere. At en liten gruppe skal være de eneste som kan spille endgame og ha det gøy, fordi de har et utall timer å investere daglig ser jeg på som ikke annet enn en kvalm elitistisk holdning. Edit: Men ikke misforstå meg her. Sier på ingen måter at spillet er perfekt, eller i det hele tatt godt designet slik det er, men at de er for enkelt synes jeg ikke. Endret 29. juni 2012 av Feh 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå