Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Mitt lille forsøk på å få fokus vekk fra "hvorfor superslask suger" failet hvertfall totalt.

 

Hvor mye DPS "bør" jeg ha i Nightmare som DH?

Vil anbefale omkring 15000 DPS, så er du sikker på å kunne one-shotte alt.

 

Hvorfor ikke 150 k dps, så oneshotter du absolutt alt, ink bosser? Og gjern 50k liv også, så tar du ikke skade fortere enn det regenerater?

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det han sier stemmer så er jo det ganske ekstraordinært i grunn. Min WD kunne bare drømt om å cleare a1 inferno med 500k gear. Har vel spyttet inn i underkant av 5 mill for det jeg har nå og solo a1 inferno er no-go uten death zerging og kiting til den store gullmedaljen. Med repair costs og time spent er det absolutt ikke noe poeng for meg å farme a1.

 

Da gjør du noe grusomt feil. Hadde brukt godt under 5M på WD-en da jeg begynnte å farme act 3.

 

Men for 5 mill skal du ha vore greit heldig med drops, og farmer du act3? eller køyrer du graveyard zerg? Er vel en liten forskjell der.

Ting er jo ikkje på farm sjøl om en har greid act3, er vel heller det eg meiner. ;)

 

Døde nokså sjeldent da jeg farmet manuelt. Skal litt til å dø når man kiter med WDs vanvittige CC + spirit walk + spirit vessel (56k hp, 550 allres). Har ikke farmet stort manuelt etter at jeg fant ut AH-farming gir omtrent fem ganger så høy timesgevinst.

 

Nei med 56k hp og 550 allres dør ikkje du så ofte, men det har vel dei færraste når dei kommer til act3 uten å brukt meir enn 5m på AH. Om ikkje du har funne et par tre "ran" på AH =). dpsen ligger på? Eller køyrer du tankdoctor? (må vel gjerne ha meir res då).

Edit: og også brukt ca 50 mill på ah for å få alle spesielle items for å dra det av. =P

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Hele poenget hans var vel bare at han man ikke trengte å bruke 50 mill gold på AH for å kunne farme a1 inferno. Eller bare later han som at han har brukt &--#60;500k gold på gear, mens egentlig har han spillt med 50mill gearet?

 

Hvis det han sier stemmer så er jo det ganske ekstraordinært i grunn. Min WD kunne bare drømt om å cleare a1 inferno med 500k gear. Har vel spyttet inn i underkant av 5 mill for det jeg har nå og solo a1 inferno er no-go uten death zerging og kiting til den store gullmedaljen. Med repair costs og time spent er det absolutt ikke noe poeng for meg å farme a1.

Det han sier stemmer. Jeg har en monk som jeg har brukt ca 1.3M på. 400K er for våpnet.

 

Jeg er i AKT3, men har problemer der. Jeg kan lett gjøre AKT2, inkluderte elites. Jeg vil ikke dø mot elites i AKT1 sånn som han gjorde. Til forskjell fra han har jeg mer helse, mer all resistance, mer armor, mer LoH, mer life regeneration, høyere attack speed, mer health globe. Det var tydlig at han ville ha problemer i AKT2, noe som jeg ikke har.

 

Og jeg skader 13000, ikke 11000.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Får vel kanskje legge WDen på is da og lvle ferdig monken min hvis det er slik at det er noenlunde lett å farme a1+2. Er så kjedelig å bruke lang tid på det når jeg har så liten tid til å spille. Er jeg heldig så rekker jeg en halv act pr. kveld i det tempoet det går i nå.

Lenke til kommentar

Mitt lille forsøk på å få fokus vekk fra "hvorfor superslask suger" failet hvertfall totalt.

 

Hvor mye DPS "bør" jeg ha i Nightmare som DH?

Vil anbefale omkring 15000 DPS, så er du sikker på å kunne one-shotte alt.

 

Lol troll. >_>

 

Brukte selv rundt 2.2k damage helt til jeg nådde hell (på wizard) og fant en opgradering. Så rundt 1200-2k+ fuingerer fint for nightmare, og er nok faktisk også overkill, men hvem liker ikke å slakte ting før de når deg? :p

 

Har også en DH i nm, hadde vel omtrent 1.2k når jeg startet, og nærmer meg 2k nå. Har følt dette er mer enn nok.

Lenke til kommentar

Hm ja, er ikke så keen på å kjøpe våpen på AH allerede på lvl 32, bytter det sikkert ut snart likevel da. Men jeg må vel lete etter noe som gir mere DPS okkesom så jeg ikke sliter meg gjennom Nightmare. Har litt over 700dps nå tidlig i Act 1. Er så jævla lei Fields of Misery at jeg quitta der igår.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Noen som føler for å hjelpe en idiot monk med å spille fra act 2 inferno en eller annen dag? Er kommet til den delen hvor du må gå gjennom de aquaduktene eller hva det heter lol :p

 

Jeg har omtrent 500 ress, 1600 life on hit (hvis jeg husker rett) men bare dessverre 10.5k dps. Jobber med saken dog.

 

Mitt tag er:

TheVeryEnd#2445

Lenke til kommentar

Hva trenger jeg for å overleve act II inferno som DH? Soloet act I temmelig lett, men på act II så har jeg ikke nubbis. Jeg har brukt minimalt med gull på gearet så langt. Brukt et par hundre tusen nå, men det hjalp ikke det spøtt.

 

1215602.jpeg

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Noen som føler for å hjelpe en idiot monk med å spille fra act 2 inferno en eller annen dag? Er kommet til den delen hvor du må gå gjennom de aquaduktene eller hva det heter lol :p

 

Jeg har omtrent 500 ress, 1600 life on hit (hvis jeg husker rett) men bare dessverre 10.5k dps. Jobber med saken dog.

 

Mitt tag er:

TheVeryEnd#2445

 

Spiller du 2x 1h weapons? med tanke på at du har så mye Life on Hit.

 

Hva trenger jeg for å overleve act II inferno som DH? Soloet act I temmelig lett, men på act II så har jeg ikke nubbis. Jeg har brukt minimalt med gull på gearet så langt. Brukt et par hundre tusen nå, men det hjalp ikke det spøtt.

 

 

40k damage med SS på? der har du problemet hvis du spør meg.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

40k damage med SS på? der har du problemet hvis du spør meg.

 

Kan du utdype? Problemet mitt er oneshotting fra eliter først og fremst. Det er kjedelig å måtte daue 15 ganger hver gang det dukker opp eliter. Det meste jeg skyter critter jo for rundt 90k, så jeg føler ikke jeg trenger mer damage, men kanskje jeg tar feil? En forklaring hadde hjulpet.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Noen som føler for å hjelpe en idiot monk med å spille fra act 2 inferno en eller annen dag? Er kommet til den delen hvor du må gå gjennom de aquaduktene eller hva det heter lol :p

 

Jeg har omtrent 500 ress, 1600 life on hit (hvis jeg husker rett) men bare dessverre 10.5k dps. Jobber med saken dog.

 

Mitt tag er:

TheVeryEnd#2445

 

Spiller du 2x 1h weapons? med tanke på at du har så mye Life on Hit.

 

Hva trenger jeg for å overleve act II inferno som DH? Soloet act I temmelig lett, men på act II så har jeg ikke nubbis. Jeg har brukt minimalt med gull på gearet så langt. Brukt et par hundre tusen nå, men det hjalp ikke det spøtt.

 

 

40k damage med SS på? der har du problemet hvis du spør meg.

 

Korrekt :)

Har også +200 i amulet add.

Lenke til kommentar

40k damage med SS på? der har du problemet hvis du spør meg.

 

Kan du utdype? Problemet mitt er oneshotting fra eliter først og fremst. Det er kjedelig å måtte daue 15 ganger hver gang det dukker opp eliter. Det meste jeg skyter critter jo for rundt 90k, så jeg føler ikke jeg trenger mer damage, men kanskje jeg tar feil? En forklaring hadde hjulpet.

 

nå har du 60k hp så det er rart du blir one shotta uansett. det var noen online som sa at man burde å ha 500 res på act II. Jeg har ca det nå og er på act 3 hvis det sier deg noe.

Lenke til kommentar

Hva trenger jeg for å overleve act II inferno som DH? Soloet act I temmelig lett, men på act II så har jeg ikke nubbis. Jeg har brukt minimalt med gull på gearet så langt. Brukt et par hundre tusen nå, men det hjalp ikke det spøtt.

 

1215602.jpeg

 

Med de statsene burde du seile gjennom både act 2 og 3 lett som bare det. Jeg har mye dårligere, og jeg farmer act 2 uten å dø.

Lenke til kommentar

Er det noen som har gear for monk som de er lei av eller føler seg ferdig med?

Hadde vært fantastisk! Kjenner jeg begynner å gi litt opp med all den farminga, har desverre ikke så mye tid å investere som tidligere :hm:

 

Er bare et ærlig spm, veit det er mange som føler at det er feil og det kan jeg si meg enig i, men men jeg har desverre ikke så mye tid lengre.

 

Send pm =)

 

Tusen takk!

Lenke til kommentar

40k damage med SS på? der har du problemet hvis du spør meg.

 

Kan du utdype? Problemet mitt er oneshotting fra eliter først og fremst. Det er kjedelig å måtte daue 15 ganger hver gang det dukker opp eliter. Det meste jeg skyter critter jo for rundt 90k, så jeg føler ikke jeg trenger mer damage, men kanskje jeg tar feil? En forklaring hadde hjulpet.

 

Resistance all.

 

Etter 1.0.3 kom la jeg om hvordan jeg spillte etter en dag med ergelse å tenking hehe, har ca 300 res all og kan ta et par hits av diablo på inferno. (meste han gjør er onehits pga dots da :p)

 

har 112k dps med ss, å critter stort set aldrig over 130k lengre. trenger et nytt våpen :p 1003 dps er litt lite nå =(

 

I act 1 og 2 så er det du har nok helt greit, for å slippe å bruke millioner så ville jeg sagt at res all vit dex gear er en fin ting å oppgradere på main gear (Skuldre, hjelm, chest osv.) ikke bry deg om rings amulets ladida behold så gode dps stats du kan der.

 

Du finner lett 100+ vital | 100+ dex | 30+ res all for 4000gold til 300 000 gold. alt ettersom hvilken piece,

 

Seven Sins skuldre med rund 110 dex og res all har som regel mye annet godis også til en rimelig penge enda.

 

EDIT: Så nettopp bildet av stats, jeg ville kanskje sett etter hvordan du griper ting fatt, å oppgradert våpenet så du slipper å stresse alt for mye. du har ekstreme mengder health å samme resistance som meg, jeg kan se bort fra skjermen mens det meste poker meg i act 2 så du blir nok ikke oneshotta uansett hva du sier :p

 

så har du ekstremt lite dexterity. Vitality i quiver etc er ikke nødvendig, trykk på med dex, å som nevnt over finner du billig res all vit dex gear, fin de som har sockets, trykk på mer emerald gems.

Endret av Kezha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...