Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hele tiden sagt at de sprengte med en gang døra med slått ned. Jeg løp ingen steder, bare døde med en gang døra gikk ned.

Slimda: når det er sagt kunne det godt vært mer dynamikk i hvilke abilities champions/elites får og hvordan disse påvirker hverandre, det virker veldig "shallow" slik det er nå. Dette kan man uansett reagere på når man møter dem, noe jeg har ytret at manglet i mitt tidligere eksempel.

Endret av Superslask
Lenke til kommentar

Hoppet til døra for å ha ekstra armor når jeg åpnet den, noe jeg alltid gjør om leap er klar.

Maniacs kan ikke åpne døra og vil dermed bli stående som en IED. Er du "sør" for døra ser du dem samtidig ikke, noe jeg var. De burde i det minste ikke være klare for å sprenges før de har en direkte rute til deg.

Lenke til kommentar

Kan egentlig fortsette diskusjonen på hardcore tråden:

http://www.diskusjon...owtopic=1436600

Til info leapet jeg til døren jeg knuste

Det er lov å tenke før du gjør noe som dette. Brukerfeil, ingenting annet.

Designfeil er bare bullshit, det sier du bare når du har mistet hardcore karakter, men til neste gang gjør du ikke denne feilen.

Hvis du har sett Kripparian spille og runde så spiller han med softcare barbarian, utforsker områdene ganske grundig før han skifter til hardcore. Her snakker vi en som faktisk kan noe, tenker og ikke bruker leap helt random for å knuse dører, bruk hodet.

Denne diskusjonen vil bare gå forever, burde ikke si noe mer men jeg vil bare gni det ekstra godt inn, l2p issue, tenk før du gjør noe, du får takke deg selv at du døde.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Kan egentlig fortsette diskusjonen på hardcore tråden:

http://www.diskusjon...owtopic=1436600

Til info leapet jeg til døren jeg knuste

Det er lov å tenke før du gjør noe som dette. Brukerfeil, ingenting annet.

Designfeil er bare bullshit, det sier du bare når du har mistet hardcore karakter, men til neste gang gjør du ikke denne feilen.

Hvis du har sett Kripparian spille og runde så spiller han med softcare barbarian, utforsker områdene ganske grundig før han skifter til hardcore. Her snakker vi en som faktisk kan noe, tenker og ikke bruker leap helt random for å knuse dører, bruk hodet.

Denne diskusjonen vil bare gå forever, burde ikke si noe mer men jeg vil bare gni det ekstra godt inn, l2p issue, tenk før du gjør noe, du får takke deg selv at du døde.

Å leape til døren er galt mener du? Altså å forberede meg på å bli slått ved å skaffe +300% armor er feil? Dette er ikke brukerfeil, dette er en meget effektiv måte å gjøre det på. På denne måten er jeg langt bedre stilt til å ta meg av hva som er på andre siden av døren. Men det er fremdeles irrelevant til argumentet ditt, hva så om jeg leapet dit? Jeg knuste ikke døra med leap, jeg måtte fremdeles knuse døra etter at jeg leapet. Til, ikke på.

Jeg har sagt det flere ganger at jeg synes de har gjort en dårlig jobb med vanskelighetsgradene i dette spillet, jeg har bare ikke sagt det til deg. Hva får deg til å tro at jeg først reagerer når jeg mistet en hardcore karakter?

Så da har vi stadfestet at du tar feil, for jeg knuste aldri døra med leap, men har faktisk poengtert at jeg leapet til den (du har faktisk quotet akkurat dette).

Hva får deg til å tro at jeg ikke har softcore karakterer jeg har gjort samme content med gjentatte ganger?

Jeg har vel aldri sagt noe om designfeil, men ytret min mening om at de har noe dårlig design, da spesifikt rundt vanskeligheten.

Endret av Superslask
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kort sagt: Bruk throw weapon i act 3 på dører i hardcore og problemet er løst. Super trygt og effektivt.

Ja du hadde latterlig uflaks. Men du kunne lett tatt høyde for uflaksen ved å bruke throw weapon på alle dører i keep basement i act 3.

Det er ikke noe mer å si om saken så vidt jeg kan forstå.

Lenke til kommentar

Bommet du helt på poenget? Jeg spør ikke om hjelp til hvordan jeg skulle unngått det, jeg sier at jeg synes det er dårlig at jeg må bruke ranged på en dør fordi det er en liten sjanse for å bli instagibbed. Hvorfor heller ikke gjøre slik at maniacs ikke kan stå og vente som en veibombe?

Eller er det ulovlig å kommentere designvalg (eller mangel på) i denne tråden?

Lenke til kommentar

Spør kjapt. Er det noen vits å starte en DH? Eller er den nerfet sønder og sammen? Står mellom WD, Wiz eller Monk, må finne en char som er litt mer overkommelig å bruke i inferno enn WD. Spes. nå som bears er fucked.

Lenke til kommentar

The Larder, Act III Inferno

hvordan skal man slå denne bossen? dør av AOE gassen som er over hele mappet jo..

KITE SOM FAEN.

Slå ett par slag, løp bort, slå ett par slag, løp bort osv. Vil ta ufattelig lang tid, spesielt om du er melee.

Takk jeg skal prøve dette i kveld.. slik jetg husker det da, da jeg førsøkte så gjorde jeg stort sett kiting men gassboblene fanger deg liksom uansett på en måte. De er jo over hele mappet, sant. Pluss at de manet minionsa killer meg på et handfull hits..

tar gjerne i mot flere tips med takk. :)

Lenke til kommentar

Spør kjapt. Er det noen vits å starte en DH? Eller er den nerfet sønder og sammen? Står mellom WD, Wiz eller Monk, må finne en char som er litt mer overkommelig å bruke i inferno enn WD. Spes. nå som bears er fucked.

DH er det framleis god fres i.

Ut i fra det jeg har sett så har de har høy DPS, men HPen er som hønseskitt.

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å logge på, kommer det opp feilmelding om at spillet skal oppdateres og at det skal restartes. Så starter det på nytt, står at det er up to date. Når jeg prøver å logge på igjen, kommer samme feilmelding og spillet starter på nytt igjen. Noen forslag til løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...