Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Etter at de er aktivert vil du kunne se de gjennom alt av vegger og andre mobs, så du vil alltid kunne vite hvor de er.

Dette er ikke korrekt.

Det dårlige designet finnes. Det er på ingen måte en nyhet heller, det har vært diskutert opp og ned på samtlige forum jeg har vært innom. Youtube har et flertall filmer som forklarer i detalj om enkelthendelser man ikke kunne gjort noe med.

"jeg har ikke dødd umiddelbart av å åpne en dør, så han fyren må suge hardt. L2P etc"

Lenke til kommentar

Er det i det heletatt mulig å selge items på RMAH? Eg har lagt ut kanskje 40 items totalt så langt. Ikke fått solgt en ting enda, og da snakker vi om kanskje 3-4 euro maks per item. Fant en ganske grei item for to dager siden, fant en nesten lik en som lå ute til 300k gold. Tenkte eg at eg skulle gi RMAH en sjanse igjen, la den ut til snaue 5 euro, men nei den ble ikke solgt. Har også lest at folk ofte ikke får pengene om de selger heller, er en sak på dagbladet angående dette. Men lest at flere også har kommet over dette.

Hvis du bruker logikken 300k gull = 5 euro er det ikke rart du ikke har solgt så mye.

Lenke til kommentar

Problemet med dårlig design er på ingen måte løst av at noen ber meg åpne dører med ranged attack med en melee klasse som er særdeles dårlig utstyrt for den jobben. Jeg tror du fremdeles ikke forstår hva jeg vil frem til her, tror du jeg griner over en tapt karakter? Tror du jeg er for dårlig i dataspill til å forstå selv at en mulighet for å unngå nettopp den hendelsen hadde vært å åpne døren med ranged?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det i det heletatt mulig å selge items på RMAH? Eg har lagt ut kanskje 40 items totalt så langt. Ikke fått solgt en ting enda, og da snakker vi om kanskje 3-4 euro maks per item. Fant en ganske grei item for to dager siden, fant en nesten lik en som lå ute til 300k gold. Tenkte eg at eg skulle gi RMAH en sjanse igjen, la den ut til snaue 5 euro, men nei den ble ikke solgt. Har også lest at folk ofte ikke får pengene om de selger heller, er en sak på dagbladet angående dette. Men lest at flere også har kommet over dette.

Har vel solgt for litt over 100 euro til nå, og eg har fått alle pengene men det tar som regel nokon dager før dei er på battle.net konto eller paypal :)

Lenke til kommentar

Gidder du scrolle litt tilbake å lese posten min om igjen, ananashapå?

Hvor der står det at jeg løp inn uforsiktig? Skulle jeg slått på døren svakere enn jeg gjorde kanskje? Hva vil du frem til?

Ser ikke att du skrev at du tok høyde for at det var selvmordbombere der heller.

Jeg anntar dette var i kjelleren under "basen" i A3 hvor i allefall for meg er bekjent att disse dyrene oppholder seg.

Det kunne like gjerne vært en gjeng med skjelett med skjold.

Da hadde det jo ikke vært noe sutter over dette, for en slik gjeng kan man jo forvente hvor som helst på denne plassen, mens selvmorbombere kan kun spawne på angitte plasser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den høyden jeg tok for det er at om de var der hadde jeg kunnet komme meg unna med en spec designet for å kunne komme meg unna, og faktisk overlevd selv om jeg hadde blitt truffet av et par. Problemet oppstår som sagt når et flertall av de er "primed" og står i en posisjon de ikke kan ses på sprenger umiddelbart du knerter døra.

Hadde du forstått det hadde det ikke vært noe sutter over at du mener jeg ikke er flink nok.

Lenke til kommentar

Har ingenting med at du ikke er flink nok, du bare forberedte deg ikke godt nok. Neste gang bruker du nok et ranged attack.

Det er ikke dårlig design, når det er veldig mulig å unngå. Ser egentlig ikke noe annet enn whine i postene dine nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hørte på Diablocast hvor han ene sa at han hadde en softcore char på samme plass som sin HC, bruker så SC til å trene på området før han begynte på det i HC. Ett greit tips.

Må også si at om de er primed rett bak døra er tough luck, egentlig bør man forutsette at det er slik bak hver eneste dør, og dermed ta nødvendig forhåndsregler.

Lenke til kommentar

Ja, såklart er det veldig mulig å unngå dem. Greia er at en slik situasjon oppstår relativt sjelden, og tvinger deg til å spille på en paranoid måte nettopp fordi det kan skje, selv om sjansen er under promillegrensa. Det er det jeg kaller dårlig design. Når vanskelighetsgraden er at man må spille proaktivt til samtlige hendelser man kan se for seg kaller jeg det dårlig implementert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har ingenting med at du ikke er flink nok, du bare forberedte deg ikke godt nok. Neste gang bruker du nok et ranged attack.

Det er ikke dårlig design, når det er veldig mulig å unngå. Ser egentlig ikke noe annet enn whine i postene dine nå.

Riktig, det er det som er problemet, man må vite på forhånd at det kan skje, eller så dør han som i eksemplet momentan, det er akkurat som det skulle komme tre dører å velge imellom, og velger man feil, så dør man. Det går fint om man har pugget det, men det er ikke spesielt god design. Det er en dårlig måte å øke vanskelighetsgraden

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, såklart er det veldig mulig å unngå dem. Greia er at en slik situasjon oppstår relativt sjelden, og tvinger deg til å spille på en paranoid måte nettopp fordi det kan skje, selv om sjansen er under promillegrensa. Det er det jeg kaller dårlig design. Når vanskelighetsgraden er at man må spille proaktivt til samtlige hendelser man kan se for seg kaller jeg det dårlig implementert.

Vell, jeg kaller nøyaktig det du beskriver for godt design, og et bevisst valg fra utviklerene.

Riktig, det er det som er problemet, man må vite på forhånd at det kan skje, eller så dør han som i eksemplet momentan, det er akkurat som det skulle komme tre dører å velge imellom, og velger man feil, så dør man. Det går fint om man har pugget det, men det er ikke spesielt god design. Det er en dårlig måte å øke vanskelighetsgraden

AtW

Igjen er sammenligningende dine uforståelig.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

And now for something completely different, sånn hvis dere har lyst å gjøre noe annet enn å krangle:

Hvilke build hadde dere som DH rundt 30-40? Blir litt forvirra når jeg googler, folk bruker jo helt andre skills enn de jeg gjør. Syns jeg gjør litt lite damage i Nightmare. Har bare 650 DPS, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

And now for something completely different, sånn hvis dere har lyst å gjøre noe annet enn å krangle:

Hvilke build hadde dere som DH rundt 30-40? Blir litt forvirra når jeg googler, folk bruker jo helt andre skills enn de jeg gjør. Syns jeg gjør litt lite damage i Nightmare. Har bare 650 DPS, da.

prøv forskjellige og spill med det som passer deg best

Lenke til kommentar

Det tar deg vel ikke SÅ lang tid å vente til du har en defensive skill klar, få bort døra og snu kjapt og heller kjør på om det IKKE tyter ut faenskap du må spre litt utover.

Om du ikke gjør dette så kan du dø en så meningsløs død som du gjorde nå.

Om jeg husker rett så er vel disse dyrene nesten kun å se der nede og i oasis i A2 så det er vel de eneste steden man trenger å være obs på de(kan ta feil her)

Edit: skrivefeil

Endret av ananashapå
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...