Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har Blizzard virkelig fucket opp spillet helt... Prøv Act 2.... Se hva som skjer der... Latterlig....

 

det er nerfa til h***** ?

 

Elaborate ?

 

Stemmer. Det var ikke slik før... Det var vanskelig, men ikke umulig. Nå er det jo bare helt på trynet latterlig. Det er greit at det er så vanskelig at man må regne med å dø, og også vente ei stund før man begynner... Men når spillet bare bestemmer at nå skal det ikke være mulig å spille lenger... Du skal dø uten at noen av fiendene dine slår deg ihjel, eller liknende, men bare tape liv uten at noen engang er i nærheten av deg, vel da begynner det å bli tragisk.... Da kunne de jo likegjerne gjort det slik at spillet nullstiller seg selv, slik at alle begynner på nytt... Eller bare lage fienden vanskelig... Det er dessuten litt urettferdig ovenfor dem som kjøper spillet i dag at de må oppleve slike ting, mens alle de andre ikke trengte dette tidligere, og derfor selvsagt har kommet mye lengere...

Lenke til kommentar

Høres bare rart ut O_o

 

er ikke bare wasp buggen som skjer, usynlige miniinsekter som skader noe inn i hor å he*** ?

 

Prøvde act 2 idag etter jeg reformaterte, mitt problem var at av en eller annen grunn har musa mi fucka seg til, noe helt banalt, eller så har jeg mista all skill til å skyte å løpe samtidigt, eller så er act 2 screwed lol.

 

Ikke vet jeg, men syns personlig det er rart at dem skulle nerfe så mye, men masse ting har jo fått mye mer health lol.

 

en ting jeg digger om det skal sies, er at mortar har mista all aim, å de spyr litt her å der >_>

Lenke til kommentar

Høres bare rart ut O_o

 

er ikke bare wasp buggen som skjer, usynlige miniinsekter som skader noe inn i hor å he*** ?

Jo. Du kom meg i forkjøpet ser jeg. =P

Jeg viste jo ikke at det var noe før jeg sjekket innholdet i oppdateringa nå... =)

 

Prøvde act 2 idag etter jeg reformaterte, mitt problem var at av en eller annen grunn har musa mi fucka seg til, noe helt banalt, eller så har jeg mista all skill til å skyte å løpe samtidigt, eller så er act 2 screwed lol.

Jeg tror det er Act 2 som er screwed... :-P

Har hatt det samme problemet selv... Ikke nå, men for noen dager siden... Jeg husker det vel bare fordi du nevnte på det... =) Trodde det var fordi musa mi gikk tom for strøm, men det var det jo ikke....

 

Ikke vet jeg, men syns personlig det er rart at dem skulle nerfe så mye, men masse ting har jo fått mye mer health lol.

Nerfing burde jo selvsagt forbedre spillet, ikke gjøre det mye verre. :-P

Hehe. Det er nok vanskelig for dem å vite helt sikkert hva som gjør spillet bra og ikke, og da prøvenerfer de vel litt for å finne ut hva folk liker ;0) Så nerfer de tilbake igjen prøvenerfinga dersom det ikke slår an.. Elnsn...

 

en ting jeg digger om det skal sies, er at mortar har mista all aim, å de spyr litt her å der >_>

;-P Og det er billigere å crafte... Har ikke crafta så mye før.. Gadd ikke bruke noe penger på det. Men nå som de har nerfa prisene på gear, så fikk jeg litt lyst... Det lønner seg vel å crafte nå også kanskje, før dem nerfer opp prisene igjen... ;-P

Lenke til kommentar
  • Fixed a bug where Sandwasp projectiles could sometimes become invisible Kilde

Det er jo mulig at det er dette som er problemet da... Fremdeles... Det står jo at det er rettet opp, men sannsynligvis er det jo ikke det. Poenget er at man ikke ser hva man dør av, man bare dør helt uten videre....

 

Det du beskriver er jo eksakt som en enrage timer. Hvorfor spekuleres det i alle mulig andre hypoteser før dette er avklart? Om du ikke tar mobs før det har gått en viss tid begynner man å ta skade automatisk når man nærmer seg, etterhvert så mye og raskt at man kanskje ikek får dyret på skjermen engang før man dør.

 

AtW

Lenke til kommentar

Kan jo hende at du lagger uten at du er selv klar over det. Har ikke merket noe til dette siden jeg har spilt gjennom act 2 idag, med demon hunter AKA 1 hit kill target :)

Ja, det er jo også en mulighet da. Men isåfall skjedde det med alle som var inni spillet.

Mulig jeg kan spille nå uten problemer da.. :) Litt kipt at slike bugs koster så mye i form av repair etc...

Det som også er kipt er at man må vente så grønnjævelig lenge på å spille om man har dødd noen ganger. Men som regel går det jo greit da :p Men det værste med spillet, slik jeg ser det, er vel at man må VENTE for å avslutte spillet.... En nedtellingstidtager som teller ned før du kan gå til menyen... Hvorfor i huleste har de laget det slik???

Lenke til kommentar
  • Fixed a bug where Sandwasp projectiles could sometimes become invisible Kilde

Det er jo mulig at det er dette som er problemet da... Fremdeles... Det står jo at det er rettet opp, men sannsynligvis er det jo ikke det. Poenget er at man ikke ser hva man dør av, man bare dør helt uten videre....

 

Det du beskriver er jo eksakt som en enrage timer. Hvorfor spekuleres det i alle mulig andre hypoteser før dette er avklart? Om du ikke tar mobs før det har gått en viss tid begynner man å ta skade automatisk når man nærmer seg, etterhvert så mye og raskt at man kanskje ikek får dyret på skjermen engang før man dør.

 

AtW

Jo det er sant. Kan jo være det også... Man forsøker jo å finne mer eller mindre fornuftige forklaringer på det... Som en bug for eksempel. Men om det er slik som du sier, så buger jo Blizzard spillet med viten og vilje... :nei2:

Lenke til kommentar

Jo det er sant. Kan jo være det også... Man forsøker jo å finne mer eller mindre fornuftige forklaringer på det... Som en bug for eksempel. Men om det er slik som du sier, så buger jo Blizzard spillet med viten og vilje... :nei2:

Har du en dødningshode over karakteren din?

Lenke til kommentar

Jo det er sant. Kan jo være det også... Man forsøker jo å finne mer eller mindre fornuftige forklaringer på det... Som en bug for eksempel. Men om det er slik som du sier, så buger jo Blizzard spillet med viten og vilje... :nei2:

 

Nei. Dem gir deg en annen for for utfordring som innebærer at du må drepe mobsa innen en viss tid, ellers så er det bare å glemme det. Trikset er å stikke vekk i fra de og la de heale seg for da forsvinner ragen og du kan prøve på nytt. Eller gi faen.

Lenke til kommentar

Nei. Dem gir deg en annen for for utfordring som innebærer at du må drepe mobsa innen en viss tid, ellers så er det bare å glemme det. Trikset er å stikke vekk i fra de og la de heale seg for da forsvinner ragen og du kan prøve på nytt. Eller gi faen.

Trikset er å ikke bruke evigheter på å drepe elites. Selv om jeg er veldig imot enrage timer for bosser, og mener det er en billig måte å gjøre bossene vanskligere på, har jeg lite imot det for elites.

 

Hvor gøy er det egentlig å gå igjennom AKT2 og bruke 5 minutter på hver eneste elite du møter.

Lenke til kommentar

Jo det er sant. Kan jo være det også... Man forsøker jo å finne mer eller mindre fornuftige forklaringer på det... Som en bug for eksempel. Men om det er slik som du sier, så buger jo Blizzard spillet med viten og vilje... :nei2:

 

Nei. Dem gir deg en annen for for utfordring som innebærer at du må drepe mobsa innen en viss tid, ellers så er det bare å glemme det. Trikset er å stikke vekk i fra de og la de heale seg for da forsvinner ragen og du kan prøve på nytt. Eller gi faen.

Ja, men det blir så utrolig kunstig... Ta sammenlikningen med Counter Strike for eksempel... Det ene teamet dør bare helt plutselig fordi de ikke klarte å ta det andre teamet fort nok.... Dette er en dum løsning uansett... Da ville det jo vært bedre om mobsa helbredet seg selv konstant, slik at de ble klin umulige å ta, og at du døde av damage de påførte deg i stedet... Det å dø bare sånn helt plutselig fordi laget ditt ikke klarte å ta dem fort nok, det blir bare helt absurd slik jeg ser det.....

Lenke til kommentar

Ja, men det blir så utrolig kunstig... Ta sammenlikningen med Counter Strike for eksempel... Det ene teamet dør bare helt plutselig fordi de ikke klarte å ta det andre teamet fort nok.... Dette er en dum løsning uansett... Da ville det jo vært bedre om mobsa helbredet seg selv konstant, slik at de ble klin umulige å ta, og at du døde av damage de påførte deg i stedet... Det å dø bare sånn helt plutselig fordi laget ditt ikke klarte å ta dem fort nok, det blir bare helt absurd slik jeg ser det.....

Det er ikke en god løsning, fordi folk som har litt over DPS kravet vil bruke 10 minutter på å ta en elite. Det vil bare bli kjipt, og de vil slutte. Enrage timer for elites er uproblematisk, siden har du rimelig DPS så tar du dem før enrage timers.

 

Det er bosser som er problemet.

Lenke til kommentar

Nei. Dem gir deg en annen for for utfordring som innebærer at du må drepe mobsa innen en viss tid, ellers så er det bare å glemme det. Trikset er å stikke vekk i fra de og la de heale seg for da forsvinner ragen og du kan prøve på nytt. Eller gi faen.

Trikset er å ikke bruke evigheter på å drepe elites. Selv om jeg er veldig imot enrage timer for bosser, og mener det er en billig måte å gjøre bossene vanskligere på, har jeg lite imot det for elites.

 

Hvor gøy er det egentlig å gå igjennom AKT2 og bruke 5 minutter på hver eneste elite du møter.

 

Trenger ikke å bruke "5 minutter på hver elite". Noen tar veldig lang tid av andre grunner, feks det som skjedde med meg, en dune tresher, som går ned under bakken hele tiden så man ikke får inn skade spesielt fort, og i tillegg har extra helth, og reflect damage. Derfor tar det lang tid, og den meningløse timeren slår inn. Hva er poenget med den? Om noen synes det er gøy å ta det med ro, hva er problemet?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo det er sant. Kan jo være det også... Man forsøker jo å finne mer eller mindre fornuftige forklaringer på det... Som en bug for eksempel. Men om det er slik som du sier, så buger jo Blizzard spillet med viten og vilje... :nei2:

 

Nei. Dem gir deg en annen for for utfordring som innebærer at du må drepe mobsa innen en viss tid, ellers så er det bare å glemme det. Trikset er å stikke vekk i fra de og la de heale seg for da forsvinner ragen og du kan prøve på nytt. Eller gi faen.

Ja, men det blir så utrolig kunstig... Ta sammenlikningen med Counter Strike for eksempel... Det ene teamet dør bare helt plutselig fordi de ikke klarte å ta det andre teamet fort nok.... Dette er en dum løsning uansett... Da ville det jo vært bedre om mobsa helbredet seg selv konstant, slik at de ble klin umulige å ta, og at du døde av damage de påførte deg i stedet... Det å dø bare sånn helt plutselig fordi laget ditt ikke klarte å ta dem fort nok, det blir bare helt absurd slik jeg ser det.....

 

I CS har det alltid gått på tid. Alltid. Så hvis CS er noe man skal trakte etter så er jo Diablo III på rett vei.

Lenke til kommentar

Trenger ikke å bruke "5 minutter på hver elite". Noen tar veldig lang tid av andre grunner, feks det som skjedde med meg, en dune tresher, som går ned under bakken hele tiden så man ikke får inn skade spesielt fort, og i tillegg har extra helth, og reflect damage. Derfor tar det lang tid, og den meningløse timeren slår inn. Hva er poenget med den? Om noen synes det er gøy å ta det med ro, hva er problemet?

 

AtW

De burde kanskje ha økt den for extra health, eller økt den generelt. Men jeg synes greit å ha den for elites i det hele tatt, siden den gir et insentiv til å øke DPS-en din til et mer rimelig nivå. Noe som gjør spillet mer interesant for de fleste.

 

Tar du ikke elites iløpet av timeren, så bruker du trolig 20 sekunder for å ta trashmobs.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Noen her som faktisk har tatt Ghom i inferno mode etter patch, 1.0.3?

(act 3 første boss)

 

Har ikke prøvd med monken og har heller ingen planer til det, når jeg kun klarer å få han til 45-50% med demonhunter og de har langt bedre dps, og rommet er fullt med gas etter 1minutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...