Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Vell jeg begynner å bli lei... Alt gear som trengs for å komme forbi cockblocken på Act2 må man betale cash mony for, og det er uaktuellt. Act2 rævpuler meg og det er null progressjon.

 

Replay value med andre chars: 0

 

gg

 

Et spill varer sjeldent evig. Antagelig har du spilt spillet nok til at de 400 du betalte har bragt value. Husk at spill som varer i under 10 timer koster 4-600 kroner når det er nytt. Endre mindre for pengene det.

 

Er du lei av spillet går du videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hæ? Du trenger ikke stort med gear for å progresse i act 2 – enda mindre etter patch 1.0.3. Det er forståelig om du ikke har tilstrekkelig gear om du nettopp har dinget 60, men om du bruker litt tid der du er komfortabel (slutten av act 1?) tar det ikke mange timene før du bør være mer enn klar for act 2. Gear er billig om du bruker AH smart.

 

Syltynn Kølle er jo et mareritt, Om ikke de to svære steinkjempene kverker meg, så spawner han en tornado midt i trynet på meg som eter meg :(

 

post-49061-0-27281900-1340493611_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Du har jo ganske lav HP. du er nesten 20k bak meg på min Monk, og jeg er level 51.

HAdde godt over 45k på lvl 55 ish jeg også :) Men Vit+Res+Dex gear er dyyyyyyrt :(

 

Og når det sies, så er det ikke at jeg dør som er problemet, det er heller at bossen når enrage timer :(

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Du har jo ganske lav HP. du er nesten 20k bak meg på min Monk, og jeg er level 51.

HAdde godt over 45k på lvl 55 ish jeg også :) Men Vit+Res+Dex gear er dyyyyyyrt :(

 

Og når det sies, så er det ikke at jeg dør som er problemet, det er heller at bossen når enrage timer :(

 

2 runder act 1 gir det 1 - 1.5 mill.

 

Jeg ble tvingt til å kjøpe all res gear etter patchen, dette kosta meg 3 mill. Å jeg luska på RMAH å isteden for å kjøpe ei 1.5 liter brus i butikken kjøpte jeg heller et item der for 4 EUR :p

 

så om ikke jeg hadde hatt gearet, ville der vært 4 runder act 1 inferno fra start till slutt, + den brusen jeg ikke fikk lol

 

At ting er dyrt er både og, men om en er bevist å har tålmodighet (som svært få har...) så kan du lett finne fine uppgrades of kjempe gear til fine priser, da atså ikke bruke 614264641221612 millioner for 10 mer res all.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til sammenligning har jeg følgende stats på min monk som jeg clearet act 2 litt før patchen(og derfor med litt dårligere gear, men har ikke spilt mye etter patchen så forskjellen er liten) med:

Kcw8t.png

Har også en head som gir meg 70 mer all resist og ca 4k hp, men den ligger på ah så kan ikke vise med den på.

Med litt mer offensivt gear farmer jeg enkelt Butcher runs fra Khazra Barricade-questen, dog litt i tregeste laget når jeg spiller alene en gang i ny og ned.

Spiller alltid sammen med en kompis på DH med denne karakteren. Har ikke kjøpt noe på RMAH og har brukt rundt 5m på AH.

Endret av fknsonikk
Lenke til kommentar

Hæ? Du trenger ikke stort med gear for å progresse i act 2 – enda mindre etter patch 1.0.3. Det er forståelig om du ikke har tilstrekkelig gear om du nettopp har dinget 60, men om du bruker litt tid der du er komfortabel (slutten av act 1?) tar det ikke mange timene før du bør være mer enn klar for act 2. Gear er billig om du bruker AH smart.

 

Syltynn Kølle er jo et mareritt, Om ikke de to svære steinkjempene kverker meg, så spawner han en tornado midt i trynet på meg som eter meg :(

 

post-49061-0-27281900-1340493611_thumb.jpg

 

Hva slags våpen bruker du? Jeg vil anbefale deg å finne 2 stk daggere med socket, og dex. Trenger ikke så høy skade på dem, ~600 dps på hver funker fint og koster rundt 100k-200k på AH hver. Socket begge med life on hit, og for litt ekstra LoH så finnes det masse fine amuletter med 550+ Life on Hit som ikke koster stort. De tre itemene burde du fint skaffe for under 500k, og så trenger du to amethyst jo høyere jo bedre for mer LoH. Har selv 1167 LoH fra kun tre items, 300 x2 fra gems i våpen og 567 fra amu. med dette speccet:

 

http://eu.battle.net...YgXh!XUZ!aZcYba

 

healer jeg som en gud! :) Har litt lavere dps enn deg, ca samme res og lavere armor (du bruker skjold?) med 2 stk daggere får du fin attack speed, og Fists of Thunder gir både interrupt og mest LoH av alle primary slagene til monken.

 

På belial trenger jeg knapt å flytte på meg, kan ta imot slagene hans og heale meg opp før det kommer nye :dribble:

 

Hvis du vil kan du sjekke ut karakteren min: Urias#2609 :)

 

EDIT: Skjermbilde av mine egne stats, ubuffet.

10gijw9.png

Endret av HaakonNordengen
Lenke til kommentar

Hæ? Du trenger ikke stort med gear for å progresse i act 2 – enda mindre etter patch 1.0.3. Det er forståelig om du ikke har tilstrekkelig gear om du nettopp har dinget 60, men om du bruker litt tid der du er komfortabel (slutten av act 1?) tar det ikke mange timene før du bør være mer enn klar for act 2. Gear er billig om du bruker AH smart.

 

Syltynn Kølle er jo et mareritt, Om ikke de to svære steinkjempene kverker meg, så spawner han en tornado midt i trynet på meg som eter meg :(

 

post-49061-0-27281900-1340493611_thumb.jpg

 

Som tidligere nevnt så tror jeg også at det kun er et LoH våpen som står mellom deg å smooth sailing i A2.

 

Om du vil ha noen å farme A2 med så kan du gjerne legge meg til gulrotsaft#2573

Endret av ananashapå
Lenke til kommentar

Diablo 3 avinstallert.

 

Tanken på hjernedød grinding for å få bra nok gear til inferno samt absurde repair costs var nok.

Spilte ferdig act 1i inferno og brukte stort sett alt jeg tjente på repair.

Vil tro at jeg faller inn under "gjennomsnittlig" hva spilling angår. Inferno er ikke for alle, og det er kanskje bra. Å repetere det hele med annen class virker meningsløst.

Lenke til kommentar

Diablo 3 avinstallert.

 

Tanken på hjernedød grinding for å få bra nok gear til inferno samt absurde repair costs var nok.

Spilte ferdig act 1i inferno og brukte stort sett alt jeg tjente på repair.

Vil tro at jeg faller inn under "gjennomsnittlig" hva spilling angår. Inferno er ikke for alle, og det er kanskje bra. Å repetere det hele med annen class virker meningsløst.

 

Kunne ha gitt meg alle items og gold før du ga deg, men np!

 

>

 

Har skiftet main fra monk til demon hunter nå, er jo bare så mye mer easy mode som ranged! =)

 

Act 3 inferno nå. Det beste med byttet var jo at monk gear passet greit til DH.

Lenke til kommentar

Diablo 3 avinstallert.

 

Tanken på hjernedød grinding for å få bra nok gear til inferno samt absurde repair costs var nok.

Spilte ferdig act 1i inferno og brukte stort sett alt jeg tjente på repair.

Vil tro at jeg faller inn under "gjennomsnittlig" hva spilling angår. Inferno er ikke for alle, og det er kanskje bra. Å repetere det hele med annen class virker meningsløst.

Hvis du har "indestructable", eller "gold find" og/eller "magic find", så vil du tjene opp igjen mye mer enn hva du taper på repair cost..

 

Inferno er vel for de som enda ikke har gått lei, og som kan spille i månedvis... Dermed så syntes jeg det ikke er så dumt det du ellers kritiserer spillet for... :)

 

Men Act 2 har blitt helt usakelig nå.... Jeg vet ikke hvorfor, men man bare dør helt plutselig, uten at du skjønner hvorfor... Spilte akkurat nå, var mange som nevnte det. Til slutt så gikk alle ut av spillet. De orket ikke mer av tullet....

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

 

Men Act 2 har blitt helt usakelig nå.... Jeg vet ikke hvorfor, men man bare dør helt plutselig, uten at du skjønner hvorfor... Spilte akkurat nå, var mange som nevnte det. Til slutt så gikk alle ut av spillet. De orket ikke mer av tullet....

 

Antakelig en meningsløs enrage-timer på en pack. BLizzard synes det er en kjempeide å gjøre spillet uspillbart om man ikke dreper de raskt nok.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jupp. Spesielt ess fra dem var når jeg og noen andre møtte på de store greiene i Act 3 inferno som har to digre klubber. Da var det Elite med horde. Mobsa hadde 6mill hp og bossen hadde 10mill hp. Dette var da uten ekstra health og blizzard forlangte at vi drepte alle innen 2 minutter som var rage timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...