Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, prøvde litt med inferno igjen, støtte på en teleporting dune threser-sak med extra helth og reflect damage. Ikke så fantastisk vanskelig, men ting tar jo litt tid, iogmed at den bruker halve tida under bakken, og man kan outputte litt begrenset damage med reflect damage. Enragetimer-slår inn, og man begynner å ta skade, g relativt raskt så kan man ikke være i nærheten engang før man bare dør. Jeg skjønner fortsatte ikke denne mekanismen? Hvorfor er dette en morsom måte å balansere vanskelighetsgrad på? Kvest innen så så lang tid eller død. Jaja, sikkert mange som sier at jeg kunne tatt den om jeg var flinkere, det er mulig, men jeg synes like fullt det er en tåplig måte å regulere vanskelighetsgrad på. Hva blir det neste? Kite for lenge og ett lyn slår ned i characteren din?

AtW

Lenke til kommentar

Holy shit. Jeg tok Belai. Jeg beviste meg selv feil. Og som lovet, jeg beklager for å ha gitt ut feilinformasjon og for at jeg tvilte på nagina.

Jeg tok han med 10.9K DPS. Jeg brukte way of the houndred fists, sweeping wind, mystic ally, serenity, mantra of retribution som jeg spammet hvert 3 sekund, og breath of heaven med 15% angrep. Jeg droppet blinding flash for sweeping wind, fordi flash gir meg bare 30% skade over 3 sekunder.

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd at det hjelper å komme inn her og klage for å ta bosser. Hos meg har det funket flere ganger :p

haha når du sier det!

Men et tips til Izual om du er ranged. å sliter med han på inferno, han er utrolig rask, å løper etter deg + tar deg igjen lett om du ikke har movement speed på iallefall boots.

Det jeg fant ut er rett å slett en ting jeg har hatt lenge å ville hatt muligheten til, en boss som man bruker enviorment, de runde hullene i hele den plassen han er, totalt dag å natt for meg ialleflal.

Start: Løpe rundt et hull, izual i helene, tyrael å templaren poker som best de kan (eller ikke kan) bakfra, mens du skyter izual hvert sek\halve sek med en spel som slower (mana, hatred regeneration å consuming må selvsagt balanseres ut)

først kommer oppressors, disse er annoying som pokker, du løper fra en siklende demon som trenger ny tannpirker, så kommer det et par kosedemoner labbenes etter deg som charger oppå deg uformelt uten warning, for meg ble dette å holde dem på motsatt side av et slikt hull til en hver tid, kan godt hende jeg nå tar feil men de charga meg iallefall aldri da. izual er jo alltid i hælene så det gjelder å holde tunga rett i munnen.

Etter de er døde er det tilbake til å løpe i ring i ca 2 minutter. etter det kommer fallen angels. Disse kan du se når charger mot deg, her gjelder det så langt jeg ser å bare være våken(!)

Etter de er døde, .. you guessed it! back to the hole! så løper du i ring å koser deg.

har ingen anelse hva enrage timern på izual er, om det finnes. men iallefall så funka dette for meg, som DH, kan se for meg at WD kan bruke samme taktikk samt Wiz også.

yay enviorment!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal de endre legendaries?

Legendaries å set items som allerede har dropped skal mot all formodning ikke endres, var vel Bashiok som sa det.

Men nye legendaries som kommer til å droppe etter fiksen, skal være veldig mye kraftigere en før.

Alt med en klype salt når de store blå sier slike ting da hehe

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel for å hindre powerlevling. Forbanna tull. Burde fått velge lvl når man lager ny char.

Det er jo forbanna tull at jeg ikke kan fortsette på hell når jeg har mer enn godt nok gear til det. Isteden må jeg kaste bort tid med å farme nightmare.

Edit: Og det hindrer ikke powerleveling. Bare enda en måte for blizzard å fortelle meg hvordan jeg skal spille spillet.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Fordi de vil at man skal jobbe for det, kanskje. Er ikke helt sikker.

Mulig, personlig prøver jeg å ikke gjøre spill til en jobb :) Generelt virker de veldig opptatt av å hindre folk i å spille på mange forskjellige måter, uten at jeg helt ser det store problemet med at folk spiller sånn.

AtW

Lenke til kommentar

Vell jeg begynner å bli lei... Alt gear som trengs for å komme forbi cockblocken på Act2 må man betale cash mony for, og det er uaktuellt. Act2 rævpuler meg og det er null progressjon.

Hæ? Du trenger ikke stort med gear for å progresse i act 2 – enda mindre etter patch 1.0.3. Det er forståelig om du ikke har tilstrekkelig gear om du nettopp har dinget 60, men om du bruker litt tid der du er komfortabel (slutten av act 1?) tar det ikke mange timene før du bør være mer enn klar for act 2. Gear er billig om du bruker AH smart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...