Gulrotsaft Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg må jo tørre å påstå at det ikke er mye gull. En god drop så er du der Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg må jo tørre å påstå at det ikke er mye gull. En god drop så er du der Hva er en "god drop"? Fram til nylig har man jo ikke kunnet fått noe lev61-63 i det hele tatt før act2 inferno? AtW Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Har lite å si. Butcher har en tendens til å droppe fine ringer / amuleter. Jeg grinda han til jeg spøy, men fikk også et et par fine drops som var verdt en del. Nå som du kan få enda høyere level items på random mobs så ser jeg liten grunn for å kalle 5-10 mill mye penger. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Har lite å si. Butcher har en tendens til å droppe fine ringer / amuleter. Jeg grinda han til jeg spøy, men fikk også et et par fine drops som var verdt en del. Nå som du kan få enda høyere level items på random mobs så ser jeg liten grunn for å kalle 5-10 mill mye penger. Og, jeg personlig vil si "masse gull" er en god beskrivelse om man må "grinde til men spyr" AtW Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 "However, as an unintended consequence of these security measures, players who purchase the game digitally after patch 1.0.3 are temporarily being capped at level 13 and not able to proceed beyond Act I. We are working to correct this as soon as possible and will provide another update when we have more details to share." Unintended? Prøver virkelig blizzard å late som dette var en tabbe? De merket ikke at spillet cappet på level 13? Jeg vet ikke hva som er verst, at de juger oss opp i trynet, eller at de har formidabelt elendig kvalitetskontroll på patchene sine.... AtW Det var ikke de eneste tabbene de gjorde. De klarte uheldigvis (deres ord) å ødelegge Zombie Bears, noe som er en viktig evne for Witch Doctors. De klarte også buffe en evne på Demomn Hunters til latterlige nivåer. Det er en evne som kan gi dem discipline tilbake. I tilegg har de 1. Dårlig søkefunksjon på AH, noe de har gjort ingenting med, selv om det er umulig å klare spillet uten AH. 2. Lagt til enrage timer på bosser, selv om de sa de skulle fjerne enrage timers. 3. 5 doblet reparasjonskostandene for å skape balanse mellom melee og ranged. Dette gjør de trolig fordi de er for late til å faktisk forandre affixene til fiendene, sånn at det er flere som fokuserer på ranged. 4. Redusert looten på ACT3 og ACT4, sånn at det er verdiløst å farme der. Det var også en av deres uhelige forandringer. 5. Gjort ingenting med manglen på støtte. Mister du en gjenstand i spillet, eller pengene dine blir borte i en transaksjon. Ja vdet er synd det, men Blizzard kan gjøre ingenting. Det er tydlig at de er fokusert på profitt, og ikke å lage et godt spill. De prøver dermed å redusere kostnadene, (altså mindre support) og øke profitten (RMAH). I tilegg er de som lager spillet utrolige arrogante og tror de lager spillene for seg selv. Jeg sier ikke at det er er dårlig spill, men det er et spill som kunne ha vært langt bedre. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Vel, som jeg har sagt tidligere, så synes jeg ikke kvaliteteskontrollen på dette spillet har vært spesielt bra. Kanskje ikke noe værre enn andre spill, men argumentet om at ting er så finpusset med blizzard-spill begynner ihvertfall å blekne litt for meg. Og jeg er forsåvidt også enig i at mye av balanseringen er litt "billig" som feks enrage-timers og veldig høye repair-kost. Det er en ganske "kunstig" måte å bare fjerne enkelte typer strategier. AtW Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Liker både enrage timer og repairbills, var litt QQ igår om belial, umulig å ta han med 11k dps men det klarte jeg å motbevise nei, er bare l2p og vær mer forsiktig så du ikke dør like a noob *troll face* 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 "kan ikke stå stille og spamme venstre og høyreknapp"=umuuuuuuuuuuuuuuuuuulig Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Liker både enrage timer og repairbills, var litt QQ igår om belial, umulig å ta han med 11k dps men det klarte jeg å motbevise nei, er bare l2p og vær mer forsiktig så du ikke dør like a noob *troll face* Det hjelper vel ikke å være mere forsiktig mtp enrage timers? AtW Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Liker både enrage timer og repairbills, var litt QQ igår om belial, umulig å ta han med 11k dps men det klarte jeg å motbevise nei, er bare l2p og vær mer forsiktig så du ikke dør like a noob *troll face* Det er helt sant. Jeg har slitt mye på inferno, og QQ til kompiser om at monk er underpowered mot eliter.. Men har sett på stream og youtube for lære litt hva andre gjør.. Spillestilen er viktig.. Det er mange som går inn på diablo 3 forumet og trenger hjelp til skill set up og gear forslag for og klare act 2-3-4.. Også går de og kjøper gear med 2000 life on hit og 900 resistance og forsatt dør.. Også er det enda mer QQ.. Det er det å lære seg åssen man skal spille mot forskjellige eliter, åssen man kiter og lignende.. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 jaja funnet en liten fail å en blizzard wtf why not 1. Dem skulle fikse Evasive fire slik at den ikke lengre skøyt igjennom ting, den gang ei ! 2. Synes det er dumt at ranged ikke betaler mer repair. eller melee betaler mindre, når jeg farmer med en venn som er barbar, så koster det han ca 5-10k gold hver gang vi tømmer inventory, mens for meg er det bare 1-4k (jeg er DH) litt uretferdig but hey. aproppo dere over. Selvasgt er det L2P. det er tross alt ganske obviously hva som dreper folk som har gearet. Problemet er vel mer at folk ofte enten ikke helt tør å si hva som må gjøres fordi det kan være litt stygt å si "du er rett å slett for dårlig, du må bli bedre" mens den andre sia er fullt av idioter som troller å skriker "haha du suger jo bare ræv din noob!" Men alle har sine spillestiler, det som jeg savner er at man mer å mer egentlig ikke har noe valg opp igjennom normal -> inferno en å bli tvingt til å spille X spillestill med X taktik, men så liker ikke jeg så godt at det skal være 1 optimalt build osv, men heller at alt funker relativt greit, å det med at ting er harde burde kunne overkommes med 10 forskjellige måter å ikke bare "Du MÅ spille X måte med X taktikk, ellers fønker det dårlig med mindre du over gearer alt ekstremt" Men så er det da bare det jeg ønsker 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Liker både enrage timer og repairbills, var litt QQ igår om belial, umulig å ta han med 11k dps men det klarte jeg å motbevise nei, er bare l2p og vær mer forsiktig så du ikke dør like a noob *troll face* Nå hadde du helt latterlige høye stats for alt mulig annet. 1000 vitality, 7000 armor og sikkert mye all resistance. Da kan du bare ignorere alle angrepene hans. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Noen som har tips til å skaffe gull? Dør ikke ofte men får helt ville repair bills uansett når jeg sloss, hvordan får dere tak i alle disse pengene? Får ikke monken ut av Act1 0,o Spill på AH. Om du er kjent med verdier for items kan en uten mye strev kjøpe billig og selge dyrt for profitt på 2-3 millioner i timen. Takk, men er det ingen ting som ikke involverer AH lenger? Må først ha penger for å kunne investere der og interfacet til AH er til å spy av Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Det er da slettes ikke umulig å klare spillet uten AH. Jeg er i act 4 inferno og har ikke kjøpt et eneste item bortsett fra en amulett med 106 int/15 IAS - en jeg ikke bruker lengre. ;o Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Liker både enrage timer og repairbills, var litt QQ igår om belial, umulig å ta han med 11k dps men det klarte jeg å motbevise nei, er bare l2p og vær mer forsiktig så du ikke dør like a noob *troll face* Nå hadde du helt latterlige høye stats for alt mulig annet. 1000 vitality, 7000 armor og sikkert mye all resistance. Da kan du bare ignorere alle angrepene hans. Bossen slår ikke hardt, så andre stats betydde ikke så mye. Kan si at jeg brukte 2-4 forsøk, på 3 første forsøk enraged bossen men ikke på 4 da jeg valgte andre passive skills, dvs mer dps! Beste tips til monkene jeg kan gi, DPS > defence. Har selv 630 resistance og det er mer enn nok, eneste som faktisk dreper meg er fire, men hey! "dont stand on fire" pro tip! =) Endret 23. juni 2012 av nagina Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jaja en ting er sikkert etter nerfen så er ikke izual blitt så mye lettere for ranged klasser, heller tvert imot hardere :1 But the will of a templar is stronger! Nå¨for å bli tatt opp bak av diablo før jeg klarer ta han Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Men alle har sine spillestiler, det som jeg savner er at man mer å mer egentlig ikke har noe valg opp igjennom normal -> inferno en å bli tvingt til å spille X spillestill med X taktik, men så liker ikke jeg så godt at det skal være 1 optimalt build osv, Dette stemmer ikke i det hele tatt. Ikke for den klassen jeg har spilt i hvert fall, og sannsynligvis ikke for andre heller. Det første jeg lærte da jeg ble infernobarbar, var at alle måtte gå sword'n'board og tanke seg vei gjennom inferno. Selv fant jeg ut at det fungerte mye bedre for meg med 2H og en egenutviklet strategi og build. Jeg cruiset med dette relativt enkelt solo gjennom spillet da jeg endelig la om, med gear såpass dårlig at jeg har blitt kalt troll på forum når jeg har posta stats. Andre Barbs har på battle.net-forum vist til et double whirlwind build, og atter andre kjører throw-build. Fire vidt forskjellige fremgangsmåter, som alle har ført frem. Og det for den klassen det vel har blitt klaget mest over at man MÅ gå en bestemt spillestil (tank). Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Liker både enrage timer og repairbills, var litt QQ igår om belial, umulig å ta han med 11k dps men det klarte jeg å motbevise nei, er bare l2p og vær mer forsiktig så du ikke dør like a noob *troll face* Nå hadde du helt latterlige høye stats for alt mulig annet. 1000 vitality, 7000 armor og sikkert mye all resistance. Da kan du bare ignorere alle angrepene hans. Bossen slår ikke hardt, så andre stats betydde ikke så mye. Kan si at jeg brukte 2-4 forsøk, på 3 første forsøk enraged bossen men ikke på 4 da jeg valgte andre passive skills, dvs mer dps! Beste tips til monkene jeg kan gi, DPS > defence. Har selv 630 resistance og det er mer enn nok, eneste som faktisk dreper meg er fire, men hey! "dont stand on fire" pro tip! =) Bossen slår ikke hardt, men går jeg bare for DPS og ignorerer hans sterkeste angrep så vil jeg dø. DPS slår ikke defense. Utvilsomt har defense hjulpet meg langt mer igjennom spillet enn DPS. Jeg driver å øker skaden min, men det er for at jeg skal kunne klare å ta mobs i ACT3 på rimelig tid. Problemet er at de har lagt inn gear checks. Jeg synes det er latterlig at man må slå en boss iløpet av 3 minutter. Jeg har ansett Belai som slått, fordi jeg ville lett ha slått han om jeg fikk 2 minutter til. Jeg vil komme tilbake til han når DPS-en min er høy nok. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 pA mandag kan jeg endelig begynne med D3 igjen etter en herlig 3'ukers ferie. noen spesielle endringer jeg burde gjOres opmerksom pA? spiller wizard. Lenke til kommentar
magb Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Noen som har noen syke Enchantress eller annen follower? 2700dps på min Enchantress nå, begynner å bli ganske bra aoe dmg på hun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå