Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker at folk først klager at det er for enkelt. Så klager de at de nerfer gearet, øker repaircost, som gjorde det for enkelt ^^

Me no get community.

Om du har i mente at communitiet består av mer enn en person, så er det ikke så vanskelig å skjønne.

AtW

Spillet er langt ifra perfekt. Ja, mye av kritikken er skivebom, men det var et par rare ting på den seneste patchen. Repair cost f.eks. Lukter jo RMAH lang vei.

Repair-changen lukter det mer fornuft av for min del.

En av de mest utbredde taktikkene: kjør på med 0 vit og press gjennom content uten godt nok gear -> dø hundre ganger, men du kommer deg i gjennom.

Dette er jo en latterlig taktikk, og kjedelig som faen. Sammenlign med D2, prøv å corpse-runne deg fremover, du vill mista så mye xp og daua 1000 ganger ekstra bare på å prøve å plukke opp liket ditt.

Om du holder deg i riktig act i forhold til gear/skill, så er det mulig å unngå å dø, ellers ville hardcore vært umulig...

Det er mulig å unngå å dø, men er hardcore "mulig" per i dag? Er det noen som har rundet hardcore inferno med DH feks? Og har disse spillt igjennom spillet, eller har de gått tilbake og farmet? Synes ikke det bør være nødvendig.

AtW

Lenke til kommentar

Noen som har tips til å skaffe gull? Dør ikke ofte men får helt ville repair bills uansett når jeg sloss, hvordan får dere tak i alle disse pengene? Får ikke monken ut av Act1 0,o

Spill på AH. Om du er kjent med verdier for items kan en uten mye strev kjøpe billig og selge dyrt for profitt på 2-3 millioner i timen.

Lenke til kommentar

Noen som tror det har noe for seg å vente med ID til de evt endrer legendary stats?

Stats blir rollet når itemet blir plukket opp, ikke når det blir identifisert, så du kan like godt identifisere med en gang :)

Folk som ble hacket ut fant ut dette da de identifiserte samme item etter konto rollback.

Lenke til kommentar

"However, as an unintended consequence of these security measures, players who purchase the game digitally after patch 1.0.3 are temporarily being capped at level 13 and not able to proceed beyond Act I. We are working to correct this as soon as possible and will provide another update when we have more details to share."

Unintended? Prøver virkelig blizzard å late som dette var en tabbe? De merket ikke at spillet cappet på level 13? Jeg vet ikke hva som er verst, at de juger oss opp i trynet, eller at de har formidabelt elendig kvalitetskontroll på patchene sine....

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar

Diablo har virkelig fått en god nerf på inferno.

Var mye vanskeligere før, så det er jo både bra og dumt.

Mye MF har dere på deres mf gear ?

Jeg løp gjennom hele act 4 og prøvde å bytte over til MF gear før jeg tok siste slag på eliter, men droppet sjeldent dårlig loot. Har 200 magic find på MF gearet.

Lenke til kommentar

Tja, føler vel mesteparten av drops kommer fra 5 stack-garantien uansett, og gidder ikke swappe frem og tilbake for å få noen promille større sjanse for å få et brukbart item, på bekostning av mye mindre plass i inventory og det styret det medfører.. Skal heller skaffe gear som har brukbare stats i tillegg til mf, så jeg kan grinde med det på hele tiden og slipper å swappe :)

Lenke til kommentar

Bosser er ikke stort problem i inferno, men random elite/champion packs er et gigantisk problem. De har gjerne 4 eller flere effekter på seg. Selv de vanlige fluene i act 2 gjør et tonn med damage, og stikker av hele tida så de i praksis kiter DEG, ikke motsatt.

Act 1 går stort sett greit, men de fleste treffer veggen i starten av Act 2 med mindre man bruker masse cash på AH for bedre all resistance-gear og DPS.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...