Slimda Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) *grrr* Tips: Ikke reroll til den "sterkeste klassen". Den blir nok nerfet etterhvert den også, og da sitter du der. Spill det du liker, og gjør det beste ut av det. Endret 19. juni 2012 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 *grrr* Tips: Ikke reroll til den "sterkeste klassen". Den blir nok nerfet etterhvert den også, og da sitter du der. Spill det du liker, og gjør det beste ut av det. Joa er jo sant Blir bare irritert av å klare rolle klassen som alltid blir mest forhat pga sjalusi! En dag skal alle dere andre få føle nerfhammerens vrede! *ristepåneven* lol Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Noen som har fått testa med gamepad? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 *grrr* Tips: Ikke reroll til den "sterkeste klassen". Den blir nok nerfet etterhvert den også, og da sitter du der. Spill det du liker, og gjør det beste ut av det. Joa er jo sant Blir bare irritert av å klare rolle klassen som alltid blir mest forhat pga sjalusi! En dag skal alle dere andre få føle nerfhammerens vrede! *ristepåneven* lol Haha, alle som har spilt litt sånne spill før har vel kjent den følsen noen ganger, spiller selv barb som har litt sære stats atm, så er som å slå hodet i en murvegg frem til du kommer til et punkt hvor man bare tanker alt helt greit. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Heisann, Har jobbet og slitt meg frem til Diablo på Inferno, men må begynne å farme litt bedre gear.. Noen som har noen tips om hva/hvor det er bra å farme nå? Noen resplendent chest steder, f.eks? Takk Prøver igjen.. litt tips til farming? Trenger bedre gear/tjene penger... vet at noen av dere er veldig "oppdatert" på hva som er lurt til en hver tid, så... Har alle wps frem til Diablo på Inferno. Klarer stort sett (men med en del tid/kiting) å drepe det meste, men ikke veldig bra dps (30K) og mangler mye på resists, armor osv.. så mye å gå på Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ser for meg at jeg må bruke noen tusen kroner for å drepe Siegebreaker med min DH igjen hvis enrage fører til at han springer meg ned Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Joa er jo sant Blir bare irritert av å klare rolle klassen som alltid blir mest forhat pga sjalusi! En dag skal alle dere andre få føle nerfhammerens vrede! *ristepåneven* lol Jeg spilte Feral Druid i WoW. Snakk om å spille i motbakke... Men nå spiller jeg hovedsaklig Monk. (strengt tatt har ikke jeg spilt siden forrige uke, men...) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ikke at gems kanskje er det viktigste, men det illustrerer i mine øyne litt at blizzard ikke har jobbet så hardt/godt med balanseringen. Hva kostet det å oppgradere fra chipped, til flawless square (en kvalitet som dropper fint i inferno, altså du ikke trenger å crafte i det hele tatt for å få). 2187 gems og 750k gull. Jeg skjønner ikke helt hva de tenkte. Og ting er jo kuttet ned i kost til en 30-50ende-del. Viser jo hvor formidabelt mye de bommet. AtW 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jepp, man sliter nok med å få penger til gear, også koster det plutselig 200k for å lage et par gems til sockets også. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Noen som vil være med på Belial inferno? Gidder ikke prøve så mye mer alene nå :S Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Noen som vil være med på Belial inferno? Gidder ikke prøve så mye mer alene nå :S Spiller Wizard. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Der fikk han smake kjøttpølsa mi! Noe han ikke tålte =) Tålmodighet er en dyd! 2 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 noen som er ute etter diablo infenro... er liksom bare det igjen bare.. Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Er kommet til act 2 i hell på hardcore nå... noen med erfaring som kan si når jeg bør bli ekstra forsiktig? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hohoh, likte boss boosts, nå enrager de faktisk på ordenligvis, etter 4mins elns. Belial etc, han kjører konstant den der, green shit on the ground greia me like. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Yay, logget på og så at jeg har mistet 20% dmg på grunn av ias nerfen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Godt å se at IAS blir nerfet litt. Når én stat var så dominerende som den var, er det fint å åpne for andre muligheter. Booster jo life on hit, skade, +spirit/+fury/+hatred ganske mye. Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Lurer på hvor mye damage jeg har mistet. Hadde en god del IAS. x) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Herregud. Jeg må inrømme at jeg sa et par 18+ gloser når jeg leste Demon Hunter. LoL. Witch doctor som atm er det mest OP klassen som eksisterer i spiller, en WD vil dwarfe en DH både på dmg og survivability. men neida. Eller hva med archon wizards?? Huff jeg savner Blizzard North. HUFF. Men seriøst sier det her først, Nå driter jeg i DH, på tide å rerole en klasse som folk ikke whiner på fordi dem suger sjæl, drita lei av grinete folk som har 0 peiling på sin klasse å whiner på den klassen flest spiller fordi blizzard er ræv å lage spill som faktiskt er balanced. Beste er jo tross alt at det utvilsomt ikke kommer til å stoppe her, så om dere ikke vil bli nerfa å spille en latterlig OP klasse, Witch Doctor -> way. /rant over Nei nei, jeg kommer iallefall till å rerolle nå Helt ærlig så ser ikke jeg så mye vits å kaste bort tida på å stresse mer med at jeg blir trykka inn i random factors enda mer en jeg må. Dette må du utdjupe. WD OP? Har du prøvd en? Meget spent på forklaringa. Lenke til kommentar
jroekke Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hadde nesten 70 % IAS, skal bli fun å logge på etter jobb og sjekke damage, sigh...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå