Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Stutter-stepping og kiting med ranged klasser er et godt eksempel på når det kan gå galt og man drar av et skill. Hvis du kiter mobs mot skjermen, altså løper nedover, er det liten plass mellom karakteren og action bar. Litt hektiske mobs med fast/mortar osv og vips så er skillet borte. Regner ikke med at folk bruker musa til å aktivere 1-4 ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Igjen, klikk på lock action bar og problem solved, ikke så vanskelig vet du :p

 

Den knappen finnes ikke så det faller litt på sin egen urimelighet å argumentere med det. Ja du kan huke vekk "elective mode" for å låse den men det er ikke spesielt intuitivt. Sier ikke at jeg har problemer med dette selv, spess siden jeg først og fremst har spilt monk, men jeg skjønner godt at folk får problemer her fordi det ikke står forklart noe sted hvordan det må gjøres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Shift og holde museknappen inne så trenger man ikke å bekymre seg så mye over å ha pekeren helt nede ved hotbaren.

 

Holder man knappen inne, så vil man jo risikere å skyte av ett skud i feil retning, før man har beveget knappen langt nok til å sikte mot det man vil?

 

AtW

 

Øye finger hånd kordinasjon hehe

 

det er ikke letteste men en blir vandt til det :) iallefall for DH; kan ikke si for wiz eller wd

Lenke til kommentar

Shift og holde museknappen inne så trenger man ikke å bekymre seg så mye over å ha pekeren helt nede ved hotbaren.

 

Holder man knappen inne, så vil man jo risikere å skyte av ett skud i feil retning, før man har beveget knappen langt nok til å sikte mot det man vil?

 

AtW

 

Når jeg kiter med WD så pleier jeg alltid å prøve å samle mobsa i en gruppe forran meg også plaffer jeg løs med arsenalet mitt. Funker fjell dette. Er som Kezha sier, en vanesak.

Lenke til kommentar

Shift og holde museknappen inne så trenger man ikke å bekymre seg så mye over å ha pekeren helt nede ved hotbaren.

 

Holder man knappen inne, så vil man jo risikere å skyte av ett skud i feil retning, før man har beveget knappen langt nok til å sikte mot det man vil?

 

AtW

 

Øye finger hånd kordinasjon hehe

 

det er ikke letteste men en blir vandt til det :) iallefall for DH; kan ikke si for wiz eller wd

 

Skjønner ikke hvordan øye-hånd-kordinasjon hjelper? Man skal mot nord, man holder knappen inne hele tiden og skal skyte mot sør, man har to alternativer, holde inne skift, så begynner man å skyte mot nord først, eller vente til rett før man passerer characteren, da er siste move command nærmere characteren enn den trenger å være, så man ikke går igjen når man slipper opp skift før man trykker på nytt?

 

AtW

Lenke til kommentar

Shift og holde museknappen inne så trenger man ikke å bekymre seg så mye over å ha pekeren helt nede ved hotbaren.

 

Holder man knappen inne, så vil man jo risikere å skyte av ett skud i feil retning, før man har beveget knappen langt nok til å sikte mot det man vil?

 

AtW

 

Øye finger hånd kordinasjon hehe

 

det er ikke letteste men en blir vandt til det :) iallefall for DH; kan ikke si for wiz eller wd

 

Skjønner ikke hvordan øye-hånd-kordinasjon hjelper? Man skal mot nord, man holder knappen inne hele tiden og skal skyte mot sør, man har to alternativer, holde inne skift, så begynner man å skyte mot nord først, eller vente til rett før man passerer characteren, da er siste move command nærmere characteren enn den trenger å være, så man ikke går igjen når man slipper opp skift før man trykker på nytt?

 

AtW

 

Det jeg mener (gjør) er at jeg holder for å løpe si oppover, skal jeg skyte backover mens jeg løper fremover slipper jeg løpeknappen for å sikte bakover, shift skyt løpe videre når jeg gjør dette presist nok løper jeg vanlig tempo og kan time slik at jeg før planta stort sett 2 skudd nedover i sekunde :)

 

Men er ikke alltid kordinasjonen er der og skuddet kommer prematurely og blir sendt litt til siden eller diagonalt hehe

Lenke til kommentar

 

 

Det jeg mener (gjør) er at jeg holder for å løpe si oppover, skal jeg skyte backover mens jeg løper fremover slipper jeg løpeknappen for å sikte bakover, shift skyt løpe videre når jeg gjør dette presist nok løper jeg vanlig tempo og kan time slik at jeg før planta stort sett 2 skudd nedover i sekunde :)

 

Men er ikke alltid kordinasjonen er der og skuddet kommer prematurely og blir sendt litt til siden eller diagonalt hehe

 

Joda, det er stort sett det gjør også, men da holder man jo ikke inne musknappen hele tiden.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Det jeg mener (gjør) er at jeg holder for å løpe si oppover, skal jeg skyte backover mens jeg løper fremover slipper jeg løpeknappen for å sikte bakover, shift skyt løpe videre når jeg gjør dette presist nok løper jeg vanlig tempo og kan time slik at jeg før planta stort sett 2 skudd nedover i sekunde :)

 

Men er ikke alltid kordinasjonen er der og skuddet kommer prematurely og blir sendt litt til siden eller diagonalt hehe

 

Joda, det er stort sett det gjør også, men da holder man jo ikke inne musknappen hele tiden.

 

AtW

Ved å trykke ned shift trenger man ikke å dra musa helt ned til hotbaren, der monstrene er, for å fyre av skuddene. Ergo man minsker ,om ikke fjerner, risikoen for å dra skilsa sine ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...