Entity extraction Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Av installerte akkurat spillet, endelig fri fra Blizzard sitt grep igjen Vurderer å gjøre det samme. D3 har for meg vært en gedigen skuffelse. RMAH var dråpen. 2 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Har iløpet av helga endelig knekt ah koden, gått ifra 1.5 mill til omtrent 10. Solgt omtrent 45-60 items. ..og med så masse penger går eg vel bananas på noko gear, og kjøper katta i sekken kjenner eg meg rett. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Har iløpet av helga endelig knekt ah koden, gått ifra 1.5 mill til omtrent 10. Solgt omtrent 45-60 items. ..og med så masse penger går eg vel bananas på noko gear, og kjøper katta i sekken kjenner eg meg rett. Du må gjerne dele din innsikt. Selger kun 1 av 10-12 ting jeg legger ut selv om de er meget fornuftig priset. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Bildet lyger nok riktig litt då eg fant en meget god ring som solgte for 4 mill åleine. Tar meg alltid tid til å sjekke lignande stats (sett min verdier under det du har), for så å legge det under dette igjen. Itemet må skille seg ut, ellers vil det berre ta opp en ah slot i 36 timer. Har latt være å legge ut gode items pga at det ikkje selger. OH til wiz/WD bl.a. pga sorteringa er drit. En anna ting er en må salvage lvl60 items du ikkje skal legge på ha. Eg solgte alt dette vanligvis til vendor for 300-1600g, men salvager du selger essence for 2100ish, og tears for 8-900. Har nok tjent 7-800k berre der. Eller tjent og tjent..trekk fra det eg hadde fått fra vendor, men uansett 400k meir. Edit: når det er sagt er eg absolutt ikkje noko rutinert ah rytter. Husker at Skurupu var ekstrem på WoW, så tipper han har fått satt seg opp shop i D3 også. Endret 18. juni 2012 av Whiteshit Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 En ting som kan nevnes som det virker at ikke alle vet om. Men si du farmer act 1 inferno. Masse loot dropper. Dette gjelder: Rings, Amulets, companion specials som er lvl 59 eller 60. Alt gear som du ellers ville vendora som er lvl 60. Alt som er av våpen og armor etc under level 59 eller 59 kan bare vendores som vanlig med mindre de er selgbare. Men det du gjør er: alt som du ellers ville vendora, som er items som nevnt over, det salvager du 1 x Excuisite essence = 2000 gold. Det gule itemet du har sjangs å finne går stort sett for 800 - 900 Sjangs for å få legendary Brimstone som selger for 18k. Tjener lett 200k+ bare på å gjøre det pr run =) 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Dei virkelige pengane ligger jo i å kun kjøpe ting billig på ah, og selge dyrare. Men det har eg ikkje tid til. =) klart..kjem eg over et ran så for all del, men med så mange haier ute å går, så er det sjelden du slepper til før det blir solgt. Dei ligger vel i gjennomsnitt 15-30 sek på ah før det blir solgt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Tjener lett 200k+ bare på å gjøre det pr run =) Nice! Fikk alltid så dårlige resultater av å crafte ting selv, så tenkte at ingen andre ville gjøre det. Det er jo selvsagt feilaktig å tenke sånn, men pytt pytt. Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Det er ganske mange som bruker noen millioner her og der til å crafte diverse armor med 6 properties. Det blir litt som gambling i D2 - som oftest får du bare søppel, men om du er heldig kan du sitte igjen med noe verdt store summer. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Av installerte akkurat spillet, endelig fri fra Blizzard sitt grep igjen Vurderer å gjøre det samme. D3 har for meg vært en gedigen skuffelse. RMAH var dråpen. Jeg har lagt inn en ticket der jeg ber om refund. Mange på offisielle D3 forumet mente man kunne få det inntil 30 dager etter man har kjøpt det. Tviler litt på at jeg får pengene tilbake, men jeg hadde aldri beholdt et fysisk produkt som var så mye dårligere enn forventning, så jeg har ihvertfall ikke noe dårlig samvittighet for å prøve. Lenke til kommentar
Laurb Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Irritasjonen når du uheldigvis klikker en skill og drar den av hot bar slik at du mister alle NV stacks er GEDIGEN. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ha ett så hodeløst system. Helvete. 2 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Irritasjonen når du uheldigvis klikker en skill og drar den av hot bar slik at du mister alle NV stacks er GEDIGEN. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ha ett så hodeløst system. Helvete. Hvis du setter opp skillene dine slik du vil ha dem, og deretter avhuker "elective mode" har du ikke lenger muligheten til å dra vekk skills Forøvrig kommer det en "lock action bar" knapp i neste patch så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Det har bare skjedd med meg en gang, men det å miste 4 stacks i act 3 Inferno kan være litt frustrerende. Greit at det kommer en action bar lock neste patch da, det er ikke veldig intuitivt at en kan låse de ved å slå på elective mode igjen - jeg visste det ikke før for et par uker siden. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Irritasjonen når du uheldigvis klikker en skill og drar den av hot bar slik at du mister alle NV stacks er GEDIGEN. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ha ett så hodeløst system. Helvete. Lock action bar? Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Personlig har jeg startet å salvage igjen fordi blacksmithen blir fikset med patchen, og jeg ble solgt da en av developerne forklarte hvordan BS egentlig skulle fungere. Vil heller ha muligheten til å rolle noe spennende enn å farme gold til å kjøpe det samme på AH. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Mouseclicker folk siden de trekker ut spells? Oo... Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Musekilling i Diablo 3? Den var ny hehe, men hver person til sitt! Skal vel inrømme at når jeg spiser is etc så spilelr je gmed 1 hånd dermed blir SS klikkis lol Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Nei, men om en kiter i en litt uggen posisjon så kan det skje uhell - spesielt om en har høy attackspeed da en må klikke ganske så fort for å ikke ha mye dødtid. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Har drevet med salvage helt siden jeg startet med spillet, jeg. Absolutt alt. Og som nevnt ovenfor, å klikke med musen er så klønete at dere nesten fortjener uhell Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hva snakker dere om? Man klikker jo med musa hele tiden? Og noen av tiden nræme bunnen av skjermen. Og da kan man komme borti toobaren. AtW Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Skulle teste 1 bug med disse legendary weapons på "cow level _ inferno" men, trengte tydeligvis ikke det, hadde god nok gear til å cleare det, tydeligvis sist jeg var der virket alt så impossible så har ikke vært der på 1-2 uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå