Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jau, kikka etter våpen på AH isted, alle 1500+ dps våpnene fant jeg bare på RMAH. Under 1000 på vanlig AH.

Da sitter man vel igjen med å enten ikke klare seg i Inferno eller betale penger for items, virker det som. Kjip situasjon...

Lenke til kommentar

Jau, kikka etter våpen på AH isted, alle 1500+ dps våpnene fant jeg bare på RMAH. Under 1000 på vanlig AH.

Da sitter man vel igjen med å enten ikke klare seg i Inferno eller betale penger for items, virker det som. Kjip situasjon...

It's all part of the grand plan.

AtW

Lenke til kommentar

Man trenger jo ikke akuratt 1500+ våpen for å klare seg i Inferno. Og etter hvert som disse våpnene blir billigere, så bli de ikke så vanskelige å få tak i.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Man trenger jo ikke akuratt 1500+ våpen for å klare seg i Inferno. Og etter hvert som disse våpnene blir billigere, så bli de ikke så vanskelige å få tak i.

Du har et poeng der. La oss håpe det jevner seg ut. :)

De aller fleste klassene klarer seg med roughly 30k i act 2, for act 3 må man nok opp litt, act 4 er ikke så mye forskjellig fra act 3 mobs health wise =)

Om noen vil til whimsyshire inferno for å farme btw så kan jeg åpne portalen for de som vil :)

Lenke til kommentar

Helt utrolig hvor kjapt folk aksepterer pølsevev som sannheter på internett. Våpen som er mer enn gode nok for å komme gjennom spillet er billigere nå enn de var for en uke siden, på Gold AH. Hvis man ikke klarer seg på inferno er det fordi man gjør noe veldig galt, ikke fordi spillet gjør det umulig.

Lenke til kommentar

Man trenger vel heller ikke noe tredoblet av 10k dps for inferno for å klare det, flere av dem som eg har sett har rundt 14-15 dps når de fullføre inferno, Enten har man sykt med helse eller skade, blir vel enten eller det der. Har jo en på vennelisten min som bare spiller for skade, 43k dps og 14k helse. Han klarer seg helt greit på act 1 inferno, men tviler på om det holde rmed så lite helse senere i spillet.

Lenke til kommentar

Helt utrolig hvor kjapt folk aksepterer pølsevev som sannheter på internett. Våpen som er mer enn gode nok for å komme gjennom spillet er billigere nå enn de var for en uke siden, på Gold AH. Hvis man ikke klarer seg på inferno er det fordi man gjør noe veldig galt, ikke fordi spillet gjør det umulig.

Jepp. Alt dette inflasjonstullet har gått over styr. Ting blir billigere, ikke dyrere.

Lenke til kommentar

Man trenger vel heller ikke noe tredoblet av 10k dps for inferno for å klare det, flere av dem som eg har sett har rundt 14-15 dps når de fullføre inferno, Enten har man sykt med helse eller skade, blir vel enten eller det der. Har jo en på vennelisten min som bare spiller for skade, 43k dps og 14k helse. Han klarer seg helt greit på act 1 inferno, men tviler på om det holde rmed så lite helse senere i spillet.

Vet ikke hva han spiller, men spiller han DH feks så er det tull å få mer HP på bekostning av noe annet.

Lenke til kommentar

Act 1 Inferno er ikke Inferno :p Inferno starter på act 2 :)

Om man er Barbar eller Monk så holder det med 9k - 18k dps om man kun tenker i den gata :) men som DH, WD eller Wiz så blir det mye vanskeligere å gjøre ting.

Som DH på Belial for eksempel så er det uendelig viktig å klare plafre ned ting før de kommer til deg, rett og slett fordi klassen ikke er laget for å klare ta et par slag.

Synes dette er litt synd dog, spesielt ettersom blizzard brukte det med "Man kan velge hvilken som helst spec eller spillerstil å fremdeles klare hele spillet, ekstremt små marginer vil skille hvor bra en ranged class som løper ranged, er i forhold til en ranged class som løper melee."

Er veldig mye alle klasses har som klassen simpelten "MÅ" ha for å klare ting, og marginene er veldig store hehe

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...