Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det slik at dersom man spiller på inferno, så får man bedre loot desto lenger ut i spillet man er? Eller kan man få like bra loot på Act 1??? Mao. Får jeg bedre stæsj på Act 2, enn 1?

 

Slik som det er nå kan man få opp til iLvl 61 loot i Act 1, iLvl 62 items i Act 2, iLvl 63 items i Act 3, 4 og Whimsyshire.

 

Når patch 1.0.3 kommer kan alle 4 actene + Whimsyshire droppe opp til og med iLvl 63 items. men drop chance for høgere iLvl vil øke opp til og med Act 3. For iLvl 63 items vil det være 2% drop chance i Act 1, 4% i Act 2, 8% i Act 3, 4 og Whimsyshire, slik at det fortsatt vil lønne seg å grinde de vanskligere plassene, men det vil være mulig å faktisk grinde Act 1 og 2 istedenfor å måtte bruke Auction House for å ha en sjanse i Act 3+.

 

"Bedre loot" vil jeg ikke si, du får mest drit som du ikke trenger uansett hvor du er. Selv om du har 5 nephalem stacks får du 2-3 rare drops på bosser som enten er til andre klasser eller har latterlige stats.

 

Vel, en iLvl 61 item med bra affix roll er bedre enn en iLvl 63 item med dårlig affix roll, men jo høyere iLvl jo høyere affix roll er det mulig å få, så en bra iLvl 63 item er bedre enn en bra iLvl 61 item og en dårlig iLvl 63 item er bedre enn en dårlig iLvl 61 item, siden item level bestemmer både maximum OG minimum affix stats.

Lenke til kommentar

etter man har solgt noe på AH hvordan kan man se hva som er solgt? jeg ser navnet på itemet som er solgt men ikke statsene på det.

 

Finnes 1 tricks her, du selger men vet ikke helt hva du har solgt? ja, har selv blitt irritert over dette :p men du kan faktisk linke itemet til en venn så se hva du faktisk har solgt. Hvorfor det er så tungvindt, dunno.

 

Please elaborate..prøvde, men fikk ikkje til.

Lenke til kommentar

Hvor farmer folk? Er på inferno og farmer siste bossen the butcher. Men tjener sjeldent mer enn 50-80k per run som tar, tja 30-40 min? Aldri droppet noe bra på de 20-30 gangene jeg har gjort det til nå heller så....

Vet ikke om det er den raskeste måten, men mange venner av meg som sliter i inferno pleier å farme gull ved å gjøre act 3 og act 4 i Hell. Siden Hell er betydelig lettere kan man også bruke mer gold find gear også.

Lenke til kommentar

Noen som har en god 2 hander som passer bra til en Wizard jeg kan kjøpe? Helst over 1300 dps, bonus med andre gode stats som passer =)

 

Tusen takk på forhånd =)

 

Oops, glemte å se om det muligens var en egen tråd for dette.. sorry

 

Du burde bruke 1-hander. Da angriper du mye raskere.

 

Gå for dagger, sverd eller spyd.

 

Får jo mye mere dmg med 2 hander, så kan jeg jo kjøre på med litt IAS på andre items?

Lenke til kommentar

Som nå isted, drop fra Butcher Inferno..en rare wizard hat med +20 strength. Og jeg er barbar. Og +20 st er absolutt ikke en wizard stat. Håpløst.

Det er jo dette som er sjarmen ved Diablo! Det at stats er _random_ og det dropper så mye rart, gjør det så mye mer gøy når det faktisk dropper noe brukbart :)

Lenke til kommentar

Farmer act 3 Siste questet -> Second heart. Finnes en versjon av det stedet der man kan utnytte edgene på det groveste mot elite packs og drepe de med fult MF gear, + at det er relativt høy spawn rate på goblins :) Har solgt items for ca 2 mill gold siden i går, og da har jeg ikke lagt ut alt på gold-AH(har salvaget to legendaries og lagt den siste ut på RMAH).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...