Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Patch notes til 1.0.3 dataminet. Dårlig nyheter for de som har %ias ringer, gloves og amulet (med andre ord absolutt alle).

http://d3db.com/news...tes-unofficial/

Jeg synes det er irriterende fordi jeg føler gameplayet foregår så sakte i D3 i forhold til D2. Uten ias eller et kjapt våpen så føles karakteren så treg og lite reaktiv at moroa forsvinner. I tillegg til den altfor lange cooldownen på mange av skillsa...

Spillet hadde vært morsommere om man hadde skrudd opp runspeed og attackspeed, og senket CDs betraktelig. Heller nerfe styrken eller varigheten på noen av dem om det ble for ubalansert. Samt buffet monsterne litt for å kompensere.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter man har solgt noe på AH hvordan kan man se hva som er solgt? jeg ser navnet på itemet som er solgt men ikke statsene på det.

Finnes 1 tricks her, du selger men vet ikke helt hva du har solgt? ja, har selv blitt irritert over dette :p men du kan faktisk linke itemet til en venn så se hva du faktisk har solgt. Hvorfor det er så tungvindt, dunno.

Lenke til kommentar

Pff, jeg spilte Diablo 2 med 56kbit modem i sin tid. Dere unger er for godt vant.

Husker ramaskrikene fra pappa når regningen kom jeg. Han satte ikke pris på at jeg satt hele sommernetter og spilte på b.net. :)

"Ka i hælvetta, 2000 i telefonregning! Ka du driv på med der nede? Æ tar kabeln til den boksen NU!"

Og mamma bare "Ro ned litt nu, han snakke sikkert med ho kjæresten sin fra Brasil. Kan dokker ikke sende brev til kverandre istedet?"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Husker godt den gang jeg fikk mobil tlf, 4000NOK regning, ikke mer abonnement der gitt lol :p

jaja taffelstreamingina har starta :) act 1 farmthrough hehe, et par tips til hvordan du kan klare presse verdien på 1 runthrough til 1 mill+ :p

Lenke til kommentar

Det irriterer også meg noe grenseløst at de skal nerfe IAS. Jeg skjønner bare ikke hvorfor.

For det første - hvorfor trenger de nerfe noe som helst i det hele tatt? Er det fordi folk faktisk klarer farme gear til segselv istedenfor å bruke RMAH? Jeg forstår det halveis slik at de ville nerfe IAS fordi det ble en "go-to stat" altså at det alltid var en upgrade å bruke IAS, men å nerfe IAS gjør jo bare at en annen stat vil være go-to isteden.

For det andre er IAS kanskje en av de ARTIGERE stats å increase fordi det faktisk endrer GAMEPLAYET. Alle de andre stattene endrer jo bare typisk sett hvor mye skade du gjør og ingenting annet. Dette er eksempler på KJEDELIGE stats. Hvorfor nerfe de som faktisk gjør det artigere å spille? Jeg føler at hvert eneste valg Blizzard gjør patch etter patch er for meg uforståelig.

Lenke til kommentar

Jepp, det verserte legender i modem-miljøet om karer som hadde fått 25000 i telefonregning på en måned og bare forsvant fra miljøet plutselig.

Vi fikk en kvartalsregning på litt over 20 000 om jeg ikke husker feil. Det var måneden pappa bestilte ADSL.

Lenke til kommentar

Det irriterer også meg noe grenseløst at de skal nerfe IAS. Jeg skjønner bare ikke hvorfor.

For det første - hvorfor trenger de nerfe noe som helst i det hele tatt? Er det fordi folk faktisk klarer farme gear til segselv istedenfor å bruke RMAH? Jeg forstår det halveis slik at de ville nerfe IAS fordi det ble en "go-to stat" altså at det alltid var en upgrade å bruke IAS, men å nerfe IAS gjør jo bare at en annen stat vil være go-to isteden.

For det andre er IAS kanskje en av de ARTIGERE stats å increase fordi det faktisk endrer GAMEPLAYET. Alle de andre stattene endrer jo bare typisk sett hvor mye skade du gjør og ingenting annet. Dette er eksempler på KJEDELIGE stats. Hvorfor nerfe de som faktisk gjør det artigere å spille? Jeg føler at hvert eneste valg Blizzard gjør patch etter patch er for meg uforståelig.

Er litt enig, men synes det blir for tidlig å si at nerfingen av IAS blir feil når vi ikke har sett resten av patchen.

Blir spennende å se hva de kommer til å buffe for å kompansere.

Man MÅ ikke gå IAS nå heller, har sett folk diskutere builds hvor man går for så lav speed som mulig, som igjen kan gjøre en spender til en generator feks.

Men ser ikke ut som man har så veldig mye valg ut over det, enten max speed eller min speed. Mulig jeg tar feil men...

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

etter man har solgt noe på AH hvordan kan man se hva som er solgt? jeg ser navnet på itemet som er solgt men ikke statsene på det.

Finnes 1 tricks her, du selger men vet ikke helt hva du har solgt? ja, har selv blitt irritert over dette :p men du kan faktisk linke itemet til en venn så se hva du faktisk har solgt. Hvorfor det er så tungvindt, dunno.

prøvde å linke men får det ikke til. må jeg gjøre det rett etter jeg har solgt et item?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...