ATWindsor Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg så på notes i forbindelse med ny patch at de vil gjøre det dyrere å reparere lev 60 items, så folk ikke skal løpe inn å dø som strat. Men hvorfor fungerer det i utgangspunktet? Bosser funker det jo ikke på, og mobs healer jo seg selv når man venter på å gjenoppstå, på mange av de så er de jo tilbake til fullt liv innen man begynner å gjøre skade igjen. AtW Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Slik at folk tenker seg om 2 ganger før de går til angrep på mobs \ bosser. Dyrere om man dør, så da tenker man kanskje litt i samme vei som HC folka.. ;p bare at tapet ikke er like stort.. =D Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Slik at folk tenker seg om 2 ganger før de går til angrep på mobs \ bosser. Dyrere om man dør, så da tenker man kanskje litt i samme vei som HC folka.. ;p bare at tapet ikke er like stort.. =D Tenker seg om to ganger som i løper rundt? AtW Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 har bare 12k repairbills så ja, tenk 2 ganger Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 At de øker repair bills for å "motvirke zerg-play" er selvfølgelig bullshit. Goldsink, goldsink, goldsink. Hadde de faktisk vært ute etter å forhindre zerg-play hadde de økt res timers eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Laurb Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Haha åpenbart damage control fra blizzard sin side og påstå at de hitboksene der er "intentional". Det at de ikke klarer å programmere det ordentlig kan de jo ikke innrømme. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 har bare 12k repairbills så ja, tenk 2 ganger Jeg ser ikke helt argumentet her? Er folk ekstrem uforsiktige i dag? Er spillet morsommere om folk er ekstremt defensive? AtW Lenke til kommentar
fredes Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 AtW De ønsker at de finansielle konsekvensene av å dø ofte skal være større. Er vel ikke så forbanna mye mer komplisert enn det. Repair costs er ganske lave sånn som det er nå. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Yup, kompisen min dør som faen, men tjener fortsatt penger i Inferno Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 AtW De ønsker at de finansielle konsekvensene av å dø ofte skal være større. Er vel ikke så forbanna mye mer komplisert enn det. Repair costs er ganske lave sånn som det er nå. Det er jo ikke ett ønske i seg selv. Isåfall er det jo helt elendig gamedesign. De ønsker å økre repair costs for å oppnå noe. Jeg synes forklaringen som er gitt er litt underlig. AtW Lenke til kommentar
fredes Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hva er elendig game design? At død skal ha konsekvenser? Jeg er på ingen måte rik, men bryr meg null om repair-kostnader sånn som de er nå. For min del kunne de godt brukt en prosentandel av total gold, Men da hadde vel beskyldninger om konspirasjoner haglet. ÅH NÅS DE LURER OSS TIL Å KJØPE 5 ACCOUNTS FOR GOLD STORAGE 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hva er elendig game design? At død skal ha konsekvenser? Jeg er på ingen måte rik, men bryr meg null om repair-kostnader sånn som de er nå. For min del kunne de godt brukt en prosentandel av total gold, Men da hadde vel beskyldninger om konspirasjoner haglet. ÅH NÅS DE LURER OSS TIL Å KJØPE 5 ACCOUNTS FOR GOLD STORAGE Om man kun mener "de finansielle konsekvensene av å død skal være større", så ja, er det elendig gamedesign. Man gjør jo ikke ting bare for å gjøre det, man gjør ting forhåpentligvis for å gjøre spillet morsommere å spille, og bruker redskaper på det. Det er litt som det er dårlig bildesign å si "bilen skal ha en kollisjonspute, det er vårt mål", mens god design er "vi vil gjøre bilen sikker, hvordan kan vi oppnå det? Kan en kollisjonpute hjelpe oss?" AtW 2 Lenke til kommentar
lals Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 etter man har solgt noe på AH hvordan kan man se hva som er solgt? jeg ser navnet på itemet som er solgt men ikke statsene på det. Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Joina en kompis som var på A2 inferno igår, jeg var bare A1 da. Første som skjer er at det dropper en grønn chest armor (set item). Men i det sekundet jeg skulle plukke den opp, leavet han og skulle restarte gamet. (han drev og farmet). Og da, siden jeg ikke var kommet forbi A1 enda, ble jeg kicket Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hva er elendig game design? At død skal ha konsekvenser? Jeg er på ingen måte rik, men bryr meg null om repair-kostnader sånn som de er nå. For min del kunne de godt brukt en prosentandel av total gold, Men da hadde vel beskyldninger om konspirasjoner haglet. ÅH NÅS DE LURER OSS TIL Å KJØPE 5 ACCOUNTS FOR GOLD STORAGE Om man kun mener "de finansielle konsekvensene av å død skal være større", så ja, er det elendig gamedesign. Man gjør jo ikke ting bare for å gjøre det, man gjør ting forhåpentligvis for å gjøre spillet morsommere å spille, og bruker redskaper på det. Det er litt som det er dårlig bildesign å si "bilen skal ha en kollisjonspute, det er vårt mål", mens god design er "vi vil gjøre bilen sikker, hvordan kan vi oppnå det? Kan en kollisjonpute hjelpe oss?" AtW Målet her er selvfølgelig at diablo skal ha en sunn økonomi, og da trenger man måter å få gull til å forsvinne - goldsinks. De mener nå at det relativt til de andre goldsinkene er for billig å dø, altså øker de prisen. Det er ikke noe feil med denne tankegangen. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Goldsinks er vel og bra, inflasjonen trenger kontroll, og det er enklere for Blizz å si at det er pga. folk som zerger enn at de "har behov for å fjerne mer av pengene til spillerne" som ville vært en snarvei til å få forumene sine spammet ned av sinte fjortiser som ikke skjønner seg på økonomi Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Problemet med repair costs etc er vel iallefall etter min mening nå at det er så si ingen items igjen på GAH. Så om ting blir dyrere å repaire så har det ingen eller lite utfall på GAH som det er ment for. Jeg lette idag etter et nytt våpen fordi jeg gjorde et misskjøp. Lette etter et 2h ranged weapon. For meg så vil jeg ha socket, og dex. søker først på GAH, i løpet av 2 sider så er alle items mellom 1500 dps og 1000 dps gått igjenom, alt er relativt dårlige stats og priser på 20mill +. Jeg går på RMAH og da er det så mange items med dette kriterie at det overstiger 46 sider som er maks. jeg klarte finne en fin bue som var 30 EUR, tenkte at jeg ikke orka lete mer å gjorde en person happy med 30 EUR (forhåpentlig vis ikke en nordmann for da tjenern ikke mye ) Det jeg vil frem til er at i enormt stor grad, så blir det meste av gear flyttet mot RMAH. Folk får nyss i at en del mennesker lett kaster 200+ EURO på et item, og hva er vel bedre, 200\ EURO eller et par mill ? Etter RMAH har jeg klart å faktiskt tjene 9 mill. god knows how, men mye av skylda vil jeg legge på at det rett og slett ikke er noe spes å bruke gold på. finner fine uppgrades til en billig peng, selge old item med minimal margin = item upgrades syvende slutt koster meg 0 gold. Har forøvrig ikke klart å selge et eneste item på RMAH enda hehe Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Items kommer til å sprette tilbake til gold AH når folk begynner å skjønne at det ikke var så lett å bli rik over natta ved å legge ut halvbra items til 250 euro Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Nei, etter RMAHs inntog, har jeg fått solgt mye crap jeg hadde liggende i stashet på GAH jeg også, men har til gode å finne noe som frister selv, men så igjen, jeg er bare 55 og har ikke 100k gull engang (bruker opp alt jeg tjener siden pengene brenner i lommene mine, oh yeah!). Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Bare hos meg det lagger noe sykt nå? Er uspillbart... Frykter dog at det kan være nettverkskortet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå