Romis Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Jeg må bare spørre, hvordan skulle inferno vært? faceroll som de 3 andre vanskelighetsgradene? Dagens gamere takler ikke at ting er litt hardt eller tar tid, skulle sett spill i gamledager, dette er det nærmeste du kommer spør du meg. Loot? skulle det bare droppe epics, skal du ha loot servert på sølvfat så du kan bli ferdig med spillet fortest mulig? Jeesus. Dagens gamere, ødelagt... Kunne ikke vært mer enig. Selv om jeg kun er 17 år, så forstår jeg virkelig ikke hvorfor folk klager og syter over Inferno. Blizzard har til og med sagt at de ser på Hell som end-game, og at late inferno kun er for de mest hardbarka. Edit: Ser for meg at gamerne sitter å klager over at de ikke kommer noen vei i Inferno, mens de som virkelig nyter spillet ikke engang har tid til å ense forumene. I mellomtiden sitter ActiBlizzard og lurer på hvordan de skal tjene mer penger, mens de leser forumene og ser at folk syntes Inferno er for vanskelig. Enten det, eller så gjør de som de har gjort i alle spill: Lage end-game content utrolig vanskelig/høy gearcheck og så gjør de det lettere og lettere og mer tilgjengelig for massene, for deretter å slippe ut vanskeligere content. Nå gjelder jo dette forsåvidt ikke Diablo 3, fordi det ikke blir mer end-game content, utenom expansions. Så det blir spennende å se hvordan de løser dette. Spesielt med tanke på at Blizzard aldri har gjort dette før, siden flesteparten av de som jobbet for Blizzard North forlot Blizzard når de ikke lenger eksisterte. En interessant tanke. Endret 15. juni 2012 av Romis Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Dagens gamere? Jeg har vært gamer hele mitt liv, og foretrekker gamle spill fremfor dette her... Jeg har ikke spilt så veldig mange spill fra før jeg var i stand til å spille, men jeg har spilt ganske mye rart. Hvorfor kunne de ikke lagd et spill som er GØY å spille, istedenfor å legge til alt mulig av irritasjonsmomenter? Jeg er sikker på at 90% av gangene jeg dør i D3 er pga følgende: 1. LAG 2. Blir melee attacka på 5 meters avstand Dette er KUN irriterende, og nei jeg har ikke problemer med lag i andre spill, spiller HON helt fint på min linje. Og det kan vell umulig være så mye mindre skill basert enn D3?! Og hvorfor skal de plutselig forandre taktikk fra "Alle noobs skal få se alt av content" (WoW hvor man har flat betaling i for av subscription). Til hvordan det foregår i D3, hvor man tydligvis må være vanvittig god til å spille eller betale for det? Er ikke enig, problemet med dagens gamere er ikke at de ikke setter pris på en utfordring. Problemet er at de er godtroende og lettlurte nok til å betale i dyre dommer for dritt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Kan jo ta et sitat fra meg på forumene til Blizzard: This is your solution: Quit whining and don't use it. Same with the gold auction hall. Just don't use it. So what if your friend have better gear than you. If they want to real money on the game, then why not? It's not like it's hurting you, right? At least you have friends to play with. All my friends quit when they realized how awful the game is. I am still in denial, and I played Diablo II for literally thousands of hours. Edit: Fra tråden: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5836263588?page=2#25 Endret 15. juni 2012 av Romis Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Sa akkurat det samme en del poster bak, og holder fortsatt med det. Ingen som tvinger deg å bruke AH, RMAH Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Det blir jo helt feil å si at "Hvis du ikke liker AH/RMAH så ikke bruk det". Drop rate er jo satt i forhold til at det eksisterer et AH i D3. Ved å unngå å bruke det blir det ikke på magisk vis bedre. Og ja, jeg skjønner argumentet med at de vil bli kvitt selging av items utenfor spillet. Det hadde vært greit, hadde det ikke vært for at de har bestemt seg for å ikke gjøre som i D2, hvor kun de beste items ble solgt for penger (fordi droprate på helt vanlige items var høy). De har gått for at "mid" og endgame items skal gå gjennom AH til en alt for høy pris (mid items har lav drop rate). Endret 15. juni 2012 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det er helt klart et veldig bra argument. Men jeg skal selv gjøre et eksperiment hvor jeg lager en WD på Hardcore US hvor jeg ikke har noe gull, og unngå AH og RMAH hele veien. Det eneste jeg skal kjøpe fra er trade chat og NPC's. Det blir et interessant eksperiment. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det blir jo helt feil å si at "Hvis du ikke liker AH/RMAH så ikke bruk det". Drop rate er jo satt i forhold til at det eksisterer et AH i D3. Ved å unngå å bruke det blir det ikke på magisk vis bedre. Så du VIL altså fôres med bedre items sånn at du kan komme deg gjennom inferno. I følge Blizzard skulle det ta lang tid før noen ville fullføre inferno, men det viser seg å ikke stemme; dropraten på gode nok items er altså litt for høy. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Det er helt klart et veldig bra argument. Men jeg skal selv gjøre et eksperiment hvor jeg lager en WD på Hardcore US hvor jeg ikke har noe gull, og unngå AH og RMAH hele veien. Det eneste jeg skal kjøpe fra er trade chat og NPC's. Det blir et interessant eksperiment. Ja, det hadde vært spennende og sett utfallet av (ikke sarkastisk ment). Men jeg har min tvil på at det kommer til å bli særlig morro å spille. Jeg har ikke brukt mye gold på AH (lvlet jewelcrafting og BS som den idioten jeg er), og jeg er fortsatt rimelig stuck på A1, klarer meg litt i act 2 og har kommet et stykke, men nede i en av sewersa sa det stopp. Forøvrig kan jeg legge til at det ikke bare er jeg som mener at D3 ikke er en verdig etterfølger i Diablo serien, alle forum jeg er medlem av og leser er det massivt med folk som klager. Og ja, jeg vet det er mange som troller og er fullstendig usaklige, men det er fortsatt en masse folk som kommer med konstruktiv kritikk og som er oppriktig skuffet. Samtlige av mine IRL venner har sluttet å spille. Jeg vil veldig gjerne like Diablo 3, og jeg fortsetter å logge inn for å spille, men orker ikke spille lenge av gangen PGA frustrasjon og mangel på progresjon. Endret 15. juni 2012 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det blir jo helt feil å si at "Hvis du ikke liker AH/RMAH så ikke bruk det". Drop rate er jo satt i forhold til at det eksisterer et AH i D3. Ved å unngå å bruke det blir det ikke på magisk vis bedre. Så du VIL altså fôres med bedre items sånn at du kan komme deg gjennom inferno. I følge Blizzard skulle det ta lang tid før noen ville fullføre inferno, men det viser seg å ikke stemme; dropraten på gode nok items er altså litt for høy. Ja og nei egentlig, jeg vill ikke dynkes i gode items, men jeg vill føle at jeg farmer for en grunn. Det gjør jeg overhode ikke nå. Eneste jeg sitter igjen med er litt penger og en masse ubrukelige items. Forskjellen fra feks D2 er at man itillegg til penger, og masse ubrukelige items er at man gjerne også finner et par items man kan bruke også, samt samlet en grei dose exp. Jeg kan ikke huske sist jeg faktisk fant en item jeg kunne bruke fra en mob. Og grunnene til at folk klarte å komme seg gjennom inferno et par dager etter release var vell at Blizzard ga fullstendig faen i sitt eget prinsipp; nemlig "Vi releaser når det er ferdig". Lenke til kommentar
fredes Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Og grunnene til at folk klarte å komme seg gjennom inferno et par dager etter release var vell at Blizzard ga fullstendig faen i sitt eget prinsipp; nemlig "Vi releaser når det er ferdig". Hovedsaklig OP skills, men ja.. er enig i at de har bommet fullstendig på variasjon i brukbare items. Legendary er nesten meningsløst, men dropraten syns jeg ikke bør endres (ut over det som er planlagt). Får se hva de gjør når de buffer leg etterhvert. Og om de klarer å komme opp med litt mer interessante unike properties. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Ja enig, 1.0.3 ser lovende ut, men føler ikke det er nok. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Får ikke lagt til telefonnummeret mitt på Battle.net. Får bare opp "That number does not qualify for this service. Please enter a different mobile telephone number and try again.". Og nei, jeg har ikke kontantkort, men et fullverdig abonnement. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 For de mest oppdatere gamere, yogcast & athene live stream. http://www.own3d.tv/AtheneLive/live/42146 Liker faktisk yogcast, dem er flink. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg må bare spørre, hvordan skulle inferno vært? faceroll som de 3 andre vanskelighetsgradene? Dagens gamere takler ikke at ting er litt hardt eller tar tid, skulle sett spill i gamledager, dette er det nærmeste du kommer spør du meg. Loot? skulle det bare droppe epics, skal du ha loot servert på sølvfat så du kan bli ferdig med spillet fortest mulig? Jeesus. Dagens gamere, ødelagt... Unnskyld meg, men virker ikke som du har spillt gamle spill. Var ikke vanlig før med spill der gear>skills og du måtte bruke uendelige timer med farming bruke exploits og cheats eller til og med kjøpe deg gjennom spillet for ekte penger. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Flinke underholdere ja, forferdelig å spille som regel ^^. HAr fulgt dem siden WoW dagene, spilte på samme server som Ye Olde Goone Squad (guilden de var i) så kjenner dem godt, gjort noen random dungeons med Xephos (Zephos i WoW) (Lewis RL) ^^ Likte gamle kontent med "Boss guides" og absolutt yogPod! Så litt på Athene før, er morsom til tider hehe. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg må bare spørre, hvordan skulle inferno vært? faceroll som de 3 andre vanskelighetsgradene? Dagens gamere takler ikke at ting er litt hardt eller tar tid, skulle sett spill i gamledager, dette er det nærmeste du kommer spør du meg. Loot? skulle det bare droppe epics, skal du ha loot servert på sølvfat så du kan bli ferdig med spillet fortest mulig? Jeesus. Dagens gamere, ødelagt... Unnskyld meg, men virker ikke som du har spillt gamle spill. Var ikke vanlig før med spill der gear>skills og du måtte bruke uendelige timer med farming bruke exploits og cheats eller til og med kjøpe deg gjennom spillet for ekte penger. Uh, har hatt tusen try's å runde Ninja Gaiden i begynelsen av 90 tallet, klarte det aldri, raged aldri. Slo bar av konsoll å dro ut, kom hjem å prøvde på nytt. Slik er det ikke idag, idag skal SKAL alle spill rundes på kort tid, det er sjeldent du finner et spill hvor folk faktisk sitter fast, og nå... Diablo3, perfekt eksempel, folk QQer forums og klager på alt mulige ting. Har så mange NES spill som jeg aldri klarte å runde, men i tiden fantes det cheats, men de var ikke alltid lett å få tak i, og det er fortsatt enn del spill jeg aldri fullførte, så kom ikke her fortell at jeg ikke har spilt gamle spill. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Har ikke fulgt med på Yogscast før nå i det siste, men hørt litt om dem fra TotalBiscuit. Btw han ene i Yogscast minner meg veldig om Urban Mongral fra Warpdrive Active (Eve Online), tilfeldig eller noen sammenheng her? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Simon/Honedew fra Yogscast og Jesse Cox fra OMFGCata er skremmende like i enkelte situasjoner. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Jeg må bare spørre, hvordan skulle inferno vært? faceroll som de 3 andre vanskelighetsgradene? Dagens gamere takler ikke at ting er litt hardt eller tar tid, skulle sett spill i gamledager, dette er det nærmeste du kommer spør du meg. Loot? skulle det bare droppe epics, skal du ha loot servert på sølvfat så du kan bli ferdig med spillet fortest mulig? Jeesus. Dagens gamere, ødelagt... Unnskyld meg, men virker ikke som du har spillt gamle spill. Var ikke vanlig før med spill der gear&--#62;skills og du måtte bruke uendelige timer med farming bruke exploits og cheats eller til og med kjøpe deg gjennom spillet for ekte penger. Uh, har hatt tusen try's å runde Ninja Gaiden i begynelsen av 90 tallet, klarte det aldri, raged aldri. Slo bar av konsoll å dro ut, kom hjem å prøvde på nytt. Slik er det ikke idag, idag skal SKAL alle spill rundes på kort tid, det er sjeldent du finner et spill hvor folk faktisk sitter fast, og nå... Diablo3, perfekt eksempel, folk QQer forums og klager på alt mulige ting. Har så mange NES spill som jeg aldri klarte å runde, men i tiden fantes det cheats, men de var ikke alltid lett å få tak i, og det er fortsatt enn del spill jeg aldri fullførte, så kom ikke her fortell at jeg ikke har spilt gamle spill. Jeg tviler på at folk flest VIL ha spill som er drit lett og over på et par timer, eller skal ikke nekte for at du har rett, folk har mange forskjellige preferanser. Poenget mitt tidligere var at i hvertfall jeg ikke ønsker et spill hvor "vanskelighetsgraden" blir satt opp utelukkende for å håve inn masse penger. Det blir vell egentlig for drøyt å kalle det vanskelighetsgrad IMO, dårlige mechanics er vell mer riktig å kalle det. Hadde de bygd AH rundt spillet, istedenfor spillet rundt AH hadde jeg vært fornøyd. Det er jo også tydelig at de kom på å bygge spillet rundt AH såpass seint i prosessen, hele greiene virker veldig halvhjerta. Endret 15. juni 2012 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå