Aiven Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Hobbyanalyse: Gull vil stupe i verdi, pga farming. Har man mye gull til overs, kan man vurdere å kjøpe et par kjempebra items, selv om man ikke trenger dem. Selg etterhvert, for gullprofitt. Tar null ansvar om noen taper gull! De eneste gjenstandene som vil holde seg i RMverdi over tid er de helt ekstreme, en-av-ti-millioner gjenstandene. Alle andre vil synke i verdi over tid (alt over 3 mnd). Regn derfor ikke med å få igjen RM som brukes på gjenstander nå. At gull stuper i verdi forutsetter at det farmes mye gull. Hvis Blizz tar boter og luker ut rene gold farming spots, vil nok ikke innfluksen av gull være så enorm. Og så lenge de tar 15% av hver transaksjon vil økonomien balansere seg på en slik måte at de 15% spiser all innfluksen av gull. Jeg tviler sterkt på at Blizzard vil klare å luke ut botene. Diablo ser ut som et relativt lett spill å bote - og insentivene er enorme. Men selv om de skulle klare det, så har man fortsatt hundretusenvis av profesjonelle gullfarmere i Asia, som bare har ventet på dette spillet. Ergo - gullprisen vil synke drastisk nokså fort. Endret 15. juni 2012 av Avien Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 blizzard sine designere har alltid hatt et perverst sykt forhold til skulderplater, de har røyket de samme dopet i mange år nå. 2 Lenke til kommentar
Laurb Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hadde håpet dette designet forble i world of warcraft, altså dette med ekstreme skulderplater, men jeg tok visst feil der -_- Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Vi har det i SC2 også, det er rett og slett slik blizzard designere liker at det skal være desverre 1 Lenke til kommentar
xTep Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Testet for morro skyld å legge ut litt av gearet mitt på RMAH, overraskende nok fikk jeg faktisk solgt en til 250€. Vurderer å selge alt og bare kjøpe nytt gear om en måned eller noe sånt når prisene har falt, gjelder å utnytte det mens man kan =P. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Nærkamp i dette antrekket: Men kom forfra, da for faen, så jeg ser dere!!! 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 På den andre siden, det er ikke lett å bli halshugd i det kostymet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Nærkamp i dette antrekket: Men kom forfra, da for faen, så jeg ser dere!!! Ser ut som en 1600-talls ballkjoleskjørt av stål man har skåret hull i og tredd over hodet. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det er så latterlig at fienden, selv om man står langt unna, kan skade deg ved slag... En veldig irriterende forsinkelse i spillet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det er så latterlig at fienden, selv om man står langt unna, kan skade deg ved slag... En veldig irriterende forsinkelse i spillet. Ja, jeg har selv irritert meg ganske mye over dette. Om det er rekkevidden som er mye større enn animasjonen tilsier, eller forsinkelse vet jeg ikke, men som DH så er det ekstremt frustrerende å bli truffet av slag som "tydelig bommer". Et slag fra meelee er ofte døden. AtW 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Det er et bevisst designvalg fra Blizzard, som jeg personlig ikke synes fungerer veldig bra ut fra deres forklaring: Poenget deres var at man ikke skulle kunne løpe bort, caste/hite, og løpe vekk. De synes dette var en teit måte å spille på, og ville straffe spillere som gjorde slikt ved at de ble truffet uansett hvis du hadde vært såpass nær. I videoen de forklarte dette med virket det fornuftig siden det var Risen i a1 som er relativt stasjonære og slår sykt tregt. Problemet er at det er likt for alle monstre, og som kjent så vil de fleste monstre etter hvert i spillet løpe nesten like fort som meg så dette applikerer kun til et fåtall monstre. Endret 15. juni 2012 av Feh Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det er jo greit nok å mene at det er en teit måte å spille på (selv om jeg er litt overrasket over hvor mange "teite måter å spille på" blizzard ser ut til å ville ta bort, trodde de ville ha mangfolkd i viable strats.) men da får de designe spillet så man får visuell feedback. Det føles bare ut som ett billig råttent triks, når man kommer seg unna og blir drept allikevel. AtW 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 "heldige" sideeffekter av dette er også at man ikke trenger å utvikle like god lag-kompensasjon og det blir mer "rettferdig" for de som spiller med høyere latency Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hvorfor trenger man DPS filter? Når man søker kan man jo med ett trykk sortere etter DPS eller BO 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Hva med å sortere etter salgsverdi? For gjenstander med bare bra stats, så indikerer vel det høy verdi på AH? Hadde også vært kjekt å ha muligheten til å sortere vekk gjenstander med visse stats. Endret 15. juni 2012 av Avien 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det som plager meg mest med søkingen er vel at man kun kan søke etter tre forskjellige stats. Skulle gjerne vært 4 eller 5 om man skal være skikkelig nøye 2 Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Devsa sa vel selv at de ikke vil gjøre AH for cluttered på samme subreddit. De slo vel egentlig ned alt håp om å legge til flere filter i AH. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det plager meg så jævlig at jeg bidda 60,000g på en bracer som var ca 20% upgrade for meg. Så gikk selfølgelig serverene ned, så da forsvant itemet fra AH, og jeg fikk verken braceren eller pengene tilbake. Tror jeg har tapt nærmere en halv million fordi jeg bidder på et item så kommer Blizzard med surprise hotfix server maintenance bullshit. /rage Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Forresten. Noen som kan si sånn ca hvordan statsa mine er? De som ikke vises på bildet er 16000 DPS, 8,3k armor, 1284 str, 386 dex, 250 int, 1244 vit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå