ATWindsor Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Krysser fingrene for at darkD3 ikke fører til ban Nesten så jeg håper det fører til ban, så kan de som synes det er så ultrafortjent å sparke ut folk permanent for den minste brudd på EULAen kanskje tenker seg om en gang til. AtW Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Flere som har blitt bedt om å flytte rundt items i trade vinduet når man skal selge stasj "får å ungå trade scam" som denne ene figuren jeg møtte. Flyttet på den 2 ganger før han lukket vinduet sikkert i håp om at jeg skulle droppe itemen på bakken. Måtte google det og det ser ut som en del som har mistet noen gode items pga dette. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Krysser fingrene for at darkD3 ikke fører til ban Nesten så jeg håper det fører til ban, så kan de som synes det er så ultrafortjent å sparke ut folk permanent for den minste brudd på EULAen kanskje tenker seg om en gang til. AtW Det var juks vi diskuterte så iherdig, ikke brudd på EULAen. Har selv ingenting imot DarkD3. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Nesten så jeg håper det fører til ban, så kan de som synes det er så ultrafortjent å sparke ut folk permanent for den minste brudd på EULAen kanskje tenker seg om en gang til. AtW ok Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Litt whine: Blizzard har VIRKELIG dummet seg ut denne gangen. Jeg trodde det som skjedde med WoW (casualisering, hvis det er ett ord?) var en isolert hendelse og at Blizzard fortsatt hadde en visjon. Nå skjønner jeg annerledes. De har blitt det de fleste trodde når dem slo seg sammen med Activision, pengehorer. Droprates basert på at AH er tilgjengelig, som gjør det nesten umulig å farme seg gear uten å måtte bruke mange timer på AH for å selge eller kjøpe. Videre presterer dem å lansere RMAH nå, noe som tyder på at dem ønsker å tjene mest mulig på 15% cut'en deres før 1.0.3 dukker opp og gjør items _litt_ mer tilgjengelig. Jeg hadde i hodet mitt når jeg kjøpte Diablo 3 at det kom til å bli en opplevelse på linje med Diablo 2. Spill spillet, få bedre items, spill litt mer og få enda bedre items. Dessverre er det ikke slikt. De siste 50 timene i Diablo 3 har for meg vært - Spill litt, få rævva drops, spill litt til, få enda litt mer rævva drops. Deretter bruke 1-2 timer på AH for å kunne tjene mest mulig på de dropsa du fikk. Faktisk er dropraten så rævva at jeg for det meste brukte vendoritems fra 1-60 ettersom de i de fleste tilfeller var bedre items. Spillet er ikke morro lengre, så jeg tror jeg legger det fra meg. Tydeligvis ikke spillet for meg. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 AH-haier har det tydeligvis moro. Jeg bare kjeder meg av å farme gull til å kjøpe det neste settet med epic AH-gear. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Og dropraten var bedre i D2? Please. Det er meningen at man må trade for å bli best. Slik var det på D2 også. Angående RMAH er jeg enig. Burde aldri blitt lansert. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Så langt jeg husker (begynner å bli noen år siden jeg spilte D2), tradet jeg ikke ett item mens jeg spilte utenom de jeg vanligvis spilte med. Var aldri innom noen WTS forumer og jeg hadde alltid gear som passet fint inn i min build til enhver tid. Selvfølgelig var det ikke det beste gearet tilgjengelig, men var aldri spesielt dårlig. Det er det som i mine øyne er problemet, at man MÅ trade for å i det hele og det store komme seg forbi Act 2 inferno. Jeg kom meg gjennom kun ved å svi 2 mill på ett våpen, men det tok tid og mye frustrasjon. Til slutt stoppet det opp på Act 3 på tur ned til Spiderdama. Har farmet siden, og det er rimelig kjedelig. Dette kommer fra en som spilte MYE WoW før Burning Crusade, og den farmingen det medførte. Der føltes det affal som det var ett mål med det hele. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Har brukt maks 400k på wizarden min og jeg er på god vei i Act 3. Om man er litt AH hore og tenker litt taktisk kan man dra inn ekstremt bra items til en billig penge. Fikk et par gloves for 25k som var verdt 600k, en offhand til 30k som var verdt minst 1mill og bracers til 2.5k som var verdt 200k. Dette er bare noe av det jeg har fått plukket opp til en billig penge. Var heldig med et weapon drop som står for mye av damagen min. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Tar lengre tid å spørre her enn å google, så google is your friend Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) EU RMAH er vist utsatt på ubestemt tid (?) + De adder en ny "feature" i patchen som holder på nå: US Blue Post: We've recently added a limit to the number of games a player can create within a certain amount of time. Players who hit this limit will see the error: "Input limit reached. Please wait to perform more actions." After receiving this error, you will need to wait approximately 10 to 15 minutes before creating any additional games. This change was made to help reduce server strain and improve overall game stability, and we'll continue to monitor the situation and make additional improvements as necessary. We're currently working to find a solution that allows most players who are playing normally to create games without encountering this error, but will still limit some of the more extreme cases of rapid game creation. We appreciate your patience as we make these adjustments. Thank you! http://us.battle.net...ic/5795159597#1 US Blue Post: While I'm not sure about a game counter, we will be updating the message players receive when they experience the limit to be way more descriptive. We also haven't communicated the actual limit at this time because we're still working to adjust it. Our goal (as noted in the main post) isn't to arbitrarily penalize players who are playing normally, but to help curb the more rapid game creation we've seen that can really impact performance. That will take some iteration. We may provide an update in the future with more precise numbers once we've reached a good balance, but we'd like to fine tune the current limit a bit more before we do that (simply because it isn't yet set in stone at this point). We know that information is valuable to you. http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5795159597?page=15#289 Endret 13. juni 2012 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Flere som har blitt bedt om å flytte rundt items i trade vinduet når man skal selge stasj "får å ungå trade scam" som denne ene figuren jeg møtte. Flyttet på den 2 ganger før han lukket vinduet sikkert i håp om at jeg skulle droppe itemen på bakken. Måtte google det og det ser ut som en del som har mistet noen gode items pga dette. Dette er bare noe piss som henger igjen fra D2. Da kunne man spoofe et item i trade vinduet. Hvis du ble utsatt ville du se itemet i øverste høyre hjørne, og det kunne ikke flyttes på (da ble det borte) av den du tradet med. Når du puttet dine items i trade og trykket OK fikk h*n dine items, og du fikk nada. Derfor ble folk bedt om å flytte på items for å verifisere at itemet faktisk var ekte. Andre varianter kom senere der folk flyttet itemet hele jævla tiden, for til slutt å bytte det mot et prikk likt item (utseende) som bare var rubbish og håpe at mottraderen ikke la merke til byttet (hovret over med musen og så stats). I D2 hvertfall, så ville et cancel av en trade automatisk føre det du eventuelt måtte ha på musen tilbake til inventoryet ditt. Hvordan det fungerer i D3 aner jeg ikke, men jeg synes det ville vært rart om itemet ble liggende på musen din etter en cancel. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Input Limit Reached... +1 Likte det faktisk selvom jeg vet at jeg kommer til å bli irritert på dette ;p Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Litt whine: Blizzard har VIRKELIG dummet seg ut denne gangen. Jeg trodde det som skjedde med WoW (casualisering, hvis det er ett ord?) var en isolert hendelse og at Blizzard fortsatt hadde en visjon. Nå skjønner jeg annerledes. De har blitt det de fleste trodde når dem slo seg sammen med Activision, pengehorer. Droprates basert på at AH er tilgjengelig, som gjør det nesten umulig å farme seg gear uten å måtte bruke mange timer på AH for å selge eller kjøpe. Videre presterer dem å lansere RMAH nå, noe som tyder på at dem ønsker å tjene mest mulig på 15% cut'en deres før 1.0.3 dukker opp og gjør items _litt_ mer tilgjengelig. Jeg hadde i hodet mitt når jeg kjøpte Diablo 3 at det kom til å bli en opplevelse på linje med Diablo 2. Spill spillet, få bedre items, spill litt mer og få enda bedre items. Dessverre er det ikke slikt. De siste 50 timene i Diablo 3 har for meg vært - Spill litt, få rævva drops, spill litt til, få enda litt mer rævva drops. Deretter bruke 1-2 timer på AH for å kunne tjene mest mulig på de dropsa du fikk. Faktisk er dropraten så rævva at jeg for det meste brukte vendoritems fra 1-60 ettersom de i de fleste tilfeller var bedre items. Spillet er ikke morro lengre, så jeg tror jeg legger det fra meg. Tydeligvis ikke spillet for meg. Nydelig å se deg whine over "casualisering" samtidig som du syter over at farming går tregt. Casualiseringen i WoW har vel først og fremst handlet om å fjerne nødvendigheten av å farme og å nerfe content slik at enhvers oldemor kan fullføre det. I Diablo må det farmes, særlig om man ikke vil bruke AH, og progress krever faktisk at man spiller bra (i hvert fall om man er melee). Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Litt whine: Blizzard har VIRKELIG dummet seg ut denne gangen. Jeg trodde det som skjedde med WoW (casualisering, hvis det er ett ord?) var en isolert hendelse og at Blizzard fortsatt hadde en visjon. Nå skjønner jeg annerledes. De har blitt det de fleste trodde når dem slo seg sammen med Activision, pengehorer. Droprates basert på at AH er tilgjengelig, som gjør det nesten umulig å farme seg gear uten å måtte bruke mange timer på AH for å selge eller kjøpe. Videre presterer dem å lansere RMAH nå, noe som tyder på at dem ønsker å tjene mest mulig på 15% cut'en deres før 1.0.3 dukker opp og gjør items _litt_ mer tilgjengelig. Jeg hadde i hodet mitt når jeg kjøpte Diablo 3 at det kom til å bli en opplevelse på linje med Diablo 2. Spill spillet, få bedre items, spill litt mer og få enda bedre items. Dessverre er det ikke slikt. De siste 50 timene i Diablo 3 har for meg vært - Spill litt, få rævva drops, spill litt til, få enda litt mer rævva drops. Deretter bruke 1-2 timer på AH for å kunne tjene mest mulig på de dropsa du fikk. Faktisk er dropraten så rævva at jeg for det meste brukte vendoritems fra 1-60 ettersom de i de fleste tilfeller var bedre items. Spillet er ikke morro lengre, så jeg tror jeg legger det fra meg. Tydeligvis ikke spillet for meg. Nydelig å se deg whine over "casualisering" samtidig som du syter over at farming går tregt. Casualiseringen i WoW har vel først og fremst handlet om å fjerne nødvendigheten av å farme og å nerfe content slik at enhvers oldemor kan fullføre det. I Diablo må det farmes, særlig om man ikke vil bruke AH, og progress krever faktisk at man spiller bra (i hvert fall om man er melee). Morsomt å se folk som klager over spillet uten å faktisk ha "rundet" det. Med 50 timer spillt er man vel ikke lenger enn et sted i hell ca.? Er ganske mye content igjen å utforske... Og drops blir ikke bra uansett før man er lvl 60, får på litt mf og kjører runs/bossruns med 5 nv stacks i a3/4 inferno. Blir jo det samme som å klage over at det bare dropper dritt i D2 hvis man kun farmer Andariel i a1 hell. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Nydelig å se deg whine over "casualisering" samtidig som du syter over at farming går tregt. Casualiseringen i WoW har vel først og fremst handlet om å fjerne nødvendigheten av å farme og å nerfe content slik at enhvers oldemor kan fullføre det. I Diablo må det farmes, særlig om man ikke vil bruke AH, og progress krever faktisk at man spiller bra (i hvert fall om man er melee). Hvorfor er det casualisering at det er lettere å farme? Vil ikke det gjøre fokuset mer mot å spille bra og mindre mot andre ting? AtW Morsomt å se folk som klager over spillet uten å faktisk ha "rundet" det. Med 50 timer spillt er man vel ikke lenger enn et sted i hell ca.? Er ganske mye content igjen å utforske... Og drops blir ikke bra uansett før man er lvl 60, får på litt mf og kjører runs/bossruns med 5 nv stacks i a3/4 inferno. Blir jo det samme som å klage over at det bare dropper dritt i D2 hvis man kun farmer Andariel i a1 hell. Er samme spill på høyere vanskelighetsgrad mye mere content? AtW 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Morsomt å se folk som klager over spillet uten å faktisk ha "rundet" det. Med 50 timer spillt er man vel ikke lenger enn et sted i hell ca.? Er ganske mye content igjen å utforske... Og drops blir ikke bra uansett før man er lvl 60, får på litt mf og kjører runs/bossruns med 5 nv stacks i a3/4 inferno. Blir jo det samme som å klage over at det bare dropper dritt i D2 hvis man kun farmer Andariel i a1 hell. Er samme spill på høyere vanskelighetsgrad mye mere content? AtW Ja. Du begynner f.eks å finne blacksmith og jeweler plans samt tome of secrets for å lvle de opp og crafte nye items. Vet ikke hvordan det er nå, men etter 1.03 vil ilvl 63 items kun droppe i inferno. Nå er det vel også slik for ilvl 62, tror jeg. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Morsomt å se folk som klager over spillet uten å faktisk ha "rundet" det. Med 50 timer spillt er man vel ikke lenger enn et sted i hell ca.? Er ganske mye content igjen å utforske... Og drops blir ikke bra uansett før man er lvl 60, får på litt mf og kjører runs/bossruns med 5 nv stacks i a3/4 inferno. Blir jo det samme som å klage over at det bare dropper dritt i D2 hvis man kun farmer Andariel i a1 hell. Er samme spill på høyere vanskelighetsgrad mye mere content? AtW Definisjonsspørsmål synes jeg. Blir vel ikke mye nytt i spillet foruten vanskeligere flere fiender får fler abilities. Items som dropper blir bedre. Bedre items, vanskelgiere mobs men "samme" steder,bosser og quests, blir det da mer content? Selv om spillet forandrer seg mye til hvordan du må spille blir det ikke mye nytt content er jeg enig i men fortsatt nye områder på den vanskelighetsgraden igjen og derved mer content før du er ferdig. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Nydelig å se deg whine over "casualisering" samtidig som du syter over at farming går tregt. Casualiseringen i WoW har vel først og fremst handlet om å fjerne nødvendigheten av å farme og å nerfe content slik at enhvers oldemor kan fullføre det. I Diablo må det farmes, særlig om man ikke vil bruke AH, og progress krever faktisk at man spiller bra (i hvert fall om man er melee). Hva med å kreve ferdigheter for å vinne fremfor å kreve grindfest? Jeg vil ikke påstå at et spill der det er nogenlunde enkelt å få bra items, men vanskelig å utnytte skills optimalt, er "casual". Diablo 3 er perfekt for "wannabe-hardcores", da de kan føle seg supergode bare de legger nok tid i farming, på tross av begrensede evner til å spille optimalt. Endret 13. juni 2012 av Zlatzman 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå