øl_i_tastaturet Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Kjøpt litt billig dps-gear til Barbarian og kjører butcher runs nå for å farme gull. Streamer om noen vil se på. http://no.twitch.tv/bjorshol Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Diablo3 skal vist få støtte for 2880 x 1800 på dem nye Macbook Pro med retina display....kan bli rimelig mind blowing. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Diablo3 skal vist få støtte for 2880 x 1800 på dem nye Macbook Pro med retina display....kan bli rimelig mind blowing. Blir vel nøyaktig like "mind blowing" som Diablo3 idag på høyeste oppløsning.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Diablo3 skal vist få støtte for 2880 x 1800 på dem nye Macbook Pro med retina display....kan bli rimelig mind blowing. Blir vel nøyaktig like "mind blowing" som Diablo3 idag på høyeste oppløsning.. Nei blir nok enda mer heftig skal du se. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 jeg måtte faktisk slå opp hva retina display er for noe, og det var jo ganske skuffende Så for meg at jeg kunne sette en linse med den oppløsningen rett på øyet, da hadde vi snakket om noe mind blowing. Bare høyere oppløsning er veldig lite intressangt, spesielt på en 15" hvis ikke UI skalerer da, skalerer UI i D3? har bare prøvd en oppløsning. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Er det mulig å joine en game på Act4 Inferno om man ikke har fullført act 2 og 3? Endret 12. juni 2012 av Zepticon Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 AtW, de flese land har et lovverk som tillater en levrandør å sette bruksbegrensinger på en tjeneste, vi trenger ikke bringe inn meneskerettigheter. Selv om Skurupu valgte å ordlegge seg dårlig trenger ikke du synke til samme nivå, jeg vet du kan ordlegge deg bedre enn dette. Eksakt mitt poeng, hvorfor dro jeg fram poenget? Jo fordi det er ett ganske dårlig argument, jeg begynner å bli ganske lei av "det er ingen menneskerett"-argumentet som så fote brukes er stort sett helt tomt og uten innhold, og kan brukes begge veier. AtW Så argumentet er ugyldig fordi det er gammelt? Egentlig var det ment som min mening om saken, jeg prøver ikke overtale noen. Nei, det er ugyldig fordi det er irrelevant og dårlig. Men det brukes svært ofte, selv om det nesten aldri er ett godt argument. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Diablo3 skal vist få støtte for 2880 x 1800 på dem nye Macbook Pro med retina display....kan bli rimelig mind blowing. Det er ikke spesielt mind-blowing på den type oppløsning i mine øyne. Det er mange spill som er langt mer "mind-blowing" på slik oppløsning. AtW Endret 12. juni 2012 av ATWindsor Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Diablo3 skal vist få støtte for 2880 x 1800 på dem nye Macbook Pro med retina display....kan bli rimelig mind blowing. Det er ikke spesielt mind-blowing på den type oppløsning i mine øyne. Det er mange spill som er langt mer "mind-blowing" på slik oppløsning. AtW Med piksel tettheten og den høye oppløsningen blir det nok rimelig heftig, men ja det er nok andre spill som hadde "unyttet" denne oppløsningen på et slikt panel bedre. Men Diablo3 fans som skal ha denne nye maskinen blir det nok en ganske så heftig opplevelse i forhold til så mange elendige skjermer gamere rundt sitter med. Du,jeg alle kjenner noen som bruker mye penger på en heftig spill pc og sitter strålende fornøyd med en billig møkka skjerm til 1300kr og synes det er bare sååååå heftig! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg har en 40" HD-TV som jeg spiller på. Skal mye til for å slå det... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg har en 40" HD-TV som jeg spiller på. Skal mye til for å slå det... Ignorance is bliss 4 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Diablo3 skal vist få støtte for 2880 x 1800 på dem nye Macbook Pro med retina display....kan bli rimelig mind blowing. Det er ikke spesielt mind-blowing på den type oppløsning i mine øyne. Det er mange spill som er langt mer "mind-blowing" på slik oppløsning. AtW Med piksel tettheten og den høye oppløsningen blir det nok rimelig heftig, men ja det er nok andre spill som hadde "unyttet" denne oppløsningen på et slikt panel bedre. Men Diablo3 fans som skal ha denne nye maskinen blir det nok en ganske så heftig opplevelse i forhold til så mange elendige skjermer gamere rundt sitter med. Du,jeg alle kjenner noen som bruker mye penger på en heftig spill pc og sitter strålende fornøyd med en billig møkka skjerm til 1300kr og synes det er bare sååååå heftig! Joa, jeg kjenner slike folk, men det er vel ikke så mye mere meningsfyllt å sitte på en bærbar og trøkke opp oppløsningen og sitte med framerates på 20 Fps heller? AtW Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Diablo3 skal vist få støtte for 2880 x 1800 på dem nye Macbook Pro med retina display....kan bli rimelig mind blowing. Det er ikke spesielt mind-blowing på den type oppløsning i mine øyne. Det er mange spill som er langt mer "mind-blowing" på slik oppløsning. AtW Med piksel tettheten og den høye oppløsningen blir det nok rimelig heftig, men ja det er nok andre spill som hadde "unyttet" denne oppløsningen på et slikt panel bedre. Men Diablo3 fans som skal ha denne nye maskinen blir det nok en ganske så heftig opplevelse i forhold til så mange elendige skjermer gamere rundt sitter med. Du,jeg alle kjenner noen som bruker mye penger på en heftig spill pc og sitter strålende fornøyd med en billig møkka skjerm til 1300kr og synes det er bare sååååå heftig! Joa, jeg kjenner slike folk, men det er vel ikke så mye mere meningsfyllt å sitte på en bærbar og trøkke opp oppløsningen og sitte med framerates på 20 Fps heller? AtW Hehe, nei du sier noe altså. Lurer veldig på hva ytelsen vil bli, det må jo koste mye ressurser å øke oppløsningen så voldsomt. Gjenstår å se.... Men noe som er helt sikkert er at den er dyr! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Vel i følge anandtech lå det på average 20 Fps i en stressende scene i akt 1. Dvs antakelig enda dårligere senere ut i spillet. AtW Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 En maskin som neppe er ment til gaming. Med den oppløsningen har den ikke i nærheten av hva som kreves av maskinvare for å drive det, selv ikke Diablo 3, som krever omtrent ingenting. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg har en 40" HD-TV som jeg spiller på. Skal mye til for å slå det... Jeg vil si min 27" er mye bedre til spilling, pluss at jeg har 2x24 tommer også som er veldig fint da 40" din har vel bare 1080? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Hva i helvete? Hvorfor kommer det opp: "Cannot send ***** to your stash."???????? AHHHH full kiste xD EDIT: Betalte 300k for denne mazen her til høyre: Var det dumt? :/ Fikk faen 1000+ mer dps Endret 12. juni 2012 av Lami Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hva i helvete? Hvorfor kommer det opp: "Cannot send ***** to your stash."???????? AHHHH full kiste xD EDIT: Betalte 300k for denne mazen her til høyre: Var det dumt? :/ Fikk faen 1000+ mer dps Mace? Mener du øksa? Den er ikke verdt 300k. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hva i helvete? Hvorfor kommer det opp: "Cannot send ***** to your stash."???????? AHHHH full kiste xD EDIT: Betalte 300k for denne mazen her til høyre: Var det dumt? :/ Fikk faen 1000+ mer dps Du burde brukt 300k på å utvide banken din. Fant omtrent øks til rundt 25k på AH nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå