Auto Asmodeus Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Det forklarer vel hvorfor items som kostet 200k i AH nå går for mange millioner. Det er for my gull i omløp og de som farmer på vanlig måte har ikke sjans til å følge med på inflasjonen fordi De ender dermed opp med å kjøpe gull eller måtte farme i ukesvis for den ene itemen som kan regnes som en upgrade, men da har inflasjonen økt enda mer så de må farme enda mer.. Akkurat denne biten synes jeg Blizzard her faila så utrolig på. Endret 11. juni 2012 av Bjellesau 550 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 I starten går det jo greit uansett. Og jeg er ikke noe racer akkurat, men spilte lenge med Bola (thunder), Elemental (Electric), sistnevnte er kjempe på større packs. Samt den greia som gjør deg usynlig i 1,5 sekund, bat companion, turret, og rain of arrows eller hva det heter. I det siste (Hell), har jeg byttet ut sentry med vault, da man dør veldig fort og det er greit å komme seg unna. Finnes helt sikkert bedre builds dog. AtW Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Bare et spørsmål: Hva heter de rosa "magiske strålene" som "går rundt som viserene på ei klokke"?? Hvordan forsvarer man seg mot dem? Kan man ta på seg noe som kan beskytte mot dette? Jeg dør hele tiden pga disse irriterende greiene som jeg ikke engang vet hva heter!! =P Endret 11. juni 2012 av turbonello Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Arcane Sentry heter de. Disco-lys kaller jeg de for. Hvordan forsvarer man seg mot de? Du unngår å bli truffet av strålen. Alternativt kan du absorbere skaden ved å skru på en eller annen slags ability som gjør at du ikke tar skade. F.eks Serenity (3 sekunders immunity) hos monks. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) På DH kjører jeg rapid fire og hungering arrow, smoke screen, FoK og arrow rain eller hva den skillen heter. Funker! Lvl 43. Endret 11. juni 2012 av Hansoen 1 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Arcane Sentry heter de. Disco-lys kaller jeg de for. Hvordan forsvarer man seg mot de? Du unngår å bli truffet av strålen. Alternativt kan du absorbere skaden ved å skru på en eller annen slags ability som gjør at du ikke tar skade. F.eks Serenity (3 sekunders immunity) hos monks. Var det jeg ville vite. Takk =) Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Arcane Sentry heter de. Disco-lys kaller jeg de for. Hvordan forsvarer man seg mot de? Du unngår å bli truffet av strålen. Alternativt kan du absorbere skaden ved å skru på en eller annen slags ability som gjør at du ikke tar skade. F.eks Serenity (3 sekunders immunity) hos monks. Var det jeg ville vite. Takk =) Ett lite tips: Hvis du vil vite hva det som drepte deg heter så kan du sjekke i chatten også. Der vil det poppe opp "*navn* was slain by Arcane Sentry" osv. 1 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Det forklarer vel hvorfor items som kostet 200k i AH nå går for mange millioner. Det er for my gull i omløp og de som farmer på vanlig måte har ikke sjans til å følge med på inflasjonen fordi De ender dermed opp med å kjøpe gull eller måtte farme i ukesvis for den ene itemen som kan regnes som en upgrade, men da har inflasjonen økt enda mer så de må farme enda mer.. Akkurat denne biten synes jeg Blizzard her faila så utrolig på. Dette irriterer meg grenseløst også, skal man farme gull til å kjøpe ting på AH, må man jo farme mange ganger det man egentlig skulle trenge hvis man gjør det "lovlig" Har også lest at det foregår duping også, ligger en del filmer på youtube som "beviser" dette. Aner ikke om det stemmer, de filmene jeg så var koreanske. Lenke til kommentar
/dev Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Kan noen komme med litt basic våpenteori her? Vil nødig handle noe på AH på feil grunnlag... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Kan noen komme med litt basic våpenteori her? Vil nødig handle noe på AH på feil grunnlag... Jeg tror ikke dexterity er regnet med i DPSen.. Men +%dmg er lagt med i DPSen... Grunnen for at det er slik er pga dexterity har forskjellige effekter på forskjellige klasser.. mens +%dmg blir det samme uansett åssen klasse man er.. samme med crit/attack speed osv.. men ikke strenght, dex, intellect.. Slik tror jeg det er.. Lenke til kommentar
/dev Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Men er vel ikke +dex på den der... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Kan noen komme med litt basic våpenteori her? Vil nødig handle noe på AH på feil grunnlag... Alle stats som DMG og IAS er allerede lagt inn i DPSen på våpenet. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Kan noen komme med litt basic våpenteori her? Vil nødig handle noe på AH på feil grunnlag... Intelligence/dexterity/strength og critical damage increased by % blir lagt til når du equipper. Lenke til kommentar
/dev Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Ok, men DPS er vel ikke alt? Jeg er wizard, så hva er best å se etter; et våpen med høy dps og lav speed eller litt lavere dps/dmg, men bedre AS? Er det ikke slik at signature spells går etter dps, men resten er på selve dmg? Litt forvirret... Lenke til kommentar
Winze Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Helt fantastisk at noe slikt kan bli gjort i 2012 http://eu.battle.net...opic/4551471157 Ikke rart at det har vært så rask inflasjon... Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Arcane Sentry heter de. Disco-lys kaller jeg de for. Hvordan forsvarer man seg mot de? Du unngår å bli truffet av strålen. Alternativt kan du absorbere skaden ved å skru på en eller annen slags ability som gjør at du ikke tar skade. F.eks Serenity (3 sekunders immunity) hos monks. Var det jeg ville vite. Takk =) Ett lite tips: Hvis du vil vite hva det som drepte deg heter så kan du sjekke i chatten også. Der vil det poppe opp "*navn* was slain by Arcane Sentry" osv. Aha! Ja, selvfølgelig! =)Det tenkte jeg ikke på! Jeg regner med at det kanskje sier seg selv, men "arcane resistance" som egenskap på en rustning, mojo e.l. ....det er vel god beskyttelse mot Arcane Sentry?? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Ok, men DPS er vel ikke alt? Jeg er wizard, så hva er best å se etter; et våpen med høy dps og lav speed eller litt lavere dps/dmg, men bedre AS? Er det ikke slik at signature spells går etter dps, men resten er på selve dmg? Litt forvirret... Med høy AS må du caste oftere for å levere den samme mengden skade. AS gjør også at animasjonene går fortere, dvs at du feks ikke må stå like lenge stille når du sender avgårde en arcane orb. Venom Hydra bruker DPS direkte i skadekalkulasjonen. IAS er altså utelukkende positivt for VH. Arcane orb har mindre punch i hver orb, men animasjonen blir foretere ferdig. Signature spells kan du caste evig, men du kan ikke regne med å få stå stille og spamme sig når du kommer til inferno. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Ok, men DPS er vel ikke alt? Jeg er wizard, så hva er best å se etter; et våpen med høy dps og lav speed eller litt lavere dps/dmg, men bedre AS? Er det ikke slik at signature spells går etter dps, men resten er på selve dmg? Litt forvirret... Høy speed, høy dps (DPS er den staten på våpenet som increaser damage mest), mye %IAS og intelligense er det du burde gå for mye damage. Andre stats som vitality, dex, osv hjelper jo bare enda mer. Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Det forklarer vel hvorfor items som kostet 200k i AH nå går for mange millioner. Det er for my gull i omløp og de som farmer på vanlig måte har ikke sjans til å følge med på inflasjonen fordi De ender dermed opp med å kjøpe gull eller måtte farme i ukesvis for den ene itemen som kan regnes som en upgrade, men da har inflasjonen økt enda mer så de må farme enda mer.. Akkurat denne biten synes jeg Blizzard her faila så utrolig på. Dette er oppspinn. Selv har jeg ikke merka noen dramatisk endring på AH, og jeg har spilt mye siden et par dager etter release. Folk som spiller "på vanlig måte" vil aldri ha tilgang til det beste utstyret, da folk som spiller mye mer alltid vil ha mer gull. Det gearet de som spiller "på vanlig måte" nå har tilgang til for en billig penge på AH er langt bedre enn det de kan forvente å finne der de er i progress, særlig på våpenfronten. Bare et spørsmål: Hva heter de rosa "magiske strålene" som "går rundt som viserene på ei klokke"?? Hvordan forsvarer man seg mot dem? Kan man ta på seg noe som kan beskytte mot dette? Jeg dør hele tiden pga disse irriterende greiene som jeg ikke engang vet hva heter!! =P De ligger på bakken som fargerike kuler, eller noe sånt, en liten stund før de begynner å rotere som visere. Da har man tid til å løpe vekk fra dem. Gjør man ikke det vil man alltid risikere å være uheldige og ha en viser som starter på deg og gjør drøy skade. 1 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Om inflasjon så tror jeg det kun har med at folk farmer gull, og at det ikke er nok (effektive) gold sinks i spillet slik at mengden gull bare øker og øker. Den eneste effektive metoden for å fjerne gull er de 15% som AH tar av salget. Hadde crafting vært mer nyttig, så kunne det vært en effektiv gold sink. Men for det store flertallet så vil det nok være mer lønnsomt å droppe å bruke gull på crafting (i alle fall blacksmith) og heller bruke dem på AH, noe sannsynligvis mange gjør. For min del har jeg begynt å selge alt det dårlige magiske utstyret jeg finner, i stedet for salvage. Prisen på resources er ikke spesielt høy (etter hva jeg har fått solgt til), så det ser ut til å være mer lønnsomt å behandle det meste som vendor trash, når man ikke bryr seg med crafting. Når man også tar personalized drops med i betraktningen, spesielt sett opp i mot hvordan det fungerte i D2, så vil det droppe mye mer gull og utstyr som kan selges for gull. Hvor mange ti eller hundre tusener av spillere spiller hver time, totalt tror jeg D3 genererer store mengder gull. Og hvis det meste av det blir brukt på AH, så stiger prisene raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå