Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woho. Diablo Inferno nede med barbar. Må si han var relativt simpel. Fighten tok over 15 min. Men greit nok. Elitepacks er hardere.

 

Spilt nok da med andre ord? Selvsagt en god prestasjon, eg har vel rundt 100timer nå med Barbar. 39k helse, 11k skade. Kom vel ikke lengre enn rett forbi skeleton king på Inferno, har 500 på alle res men hjelper ikke når dps er altfor lav. Regner med man må 2-3* det eg har i DPS for å klarew inferno.

 

Jeg klarte nettopp act en på inferno med mye dårligere stats. Har typ 9k skade, og rundt 350 ish res på all, rundt 7k armor og tilnærmet 40k hp, alt dette med buffs. Og jeg utforsker som sagt hver eneste krok i spillet, og dreper alle mobs og elites. (Sett bortifra to packs jeg slet noe jævelig med før jeg fikk oppgradert våpene mitt.) Dog har det vært et slit, og merker at jeg kunne ha hatt behov for mye bedre stats. Spesielt mere DPS. Har vel brukt mye lengere tid på act en inferno enn totalt sett på de andre vanskelighetsgradene. Tar en stund å drepe elite packs. Må stunne, slå, løpe, løpe, stunne, slå, løpe, løpe osv. Tar evigheter i blant :p

Lenke til kommentar

Woho. Diablo Inferno nede med barbar. Må si han var relativt simpel. Fighten tok over 15 min. Men greit nok. Elitepacks er hardere.

 

Spilt nok da med andre ord? Selvsagt en god prestasjon, eg har vel rundt 100timer nå med Barbar. 39k helse, 11k skade. Kom vel ikke lengre enn rett forbi skeleton king på Inferno, har 500 på alle res men hjelper ikke når dps er altfor lav. Regner med man må 2-3* det eg har i DPS for å klarew inferno.

 

Jeg klarte nettopp act en på inferno med mye dårligere stats. Har typ 9k skade, og rundt 350 ish res på all, rundt 7k armor og tilnærmet 40k hp, alt dette med buffs. Og jeg utforsker som sagt hver eneste krok i spillet, og dreper alle mobs og elites. (Sett bortifra to packs jeg slet noe jævelig med før jeg fikk oppgradert våpene mitt.) Dog har det vært et slit, og merker at jeg kunne ha hatt behov for mye bedre stats. Spesielt mere DPS. Har vel brukt mye lengere tid på act en inferno enn totalt sett på de andre vanskelighetsgradene. Tar en stund å drepe elite packs. Må stunne, slå, løpe, løpe, stunne, slå, løpe, løpe osv. Tar evigheter i blant :p

 

Det ewr vel noe lignende eg må når eg møter Elite packs, eg synes det blir fort kjedelig på den måten så ender med at eg springer og prøver å drepe dem. PANG! Dø.....

Lenke til kommentar

Nei, det er en enrage-timer. Det er meningen at man dør, hvis man ikke dreper han på 3 minutter.

 

Men hvis man står helt i sør i rommet, så tar man ikke skade av flammene. Så det går fint ann å avslutte kampen der. Aner ikke om det er en bug, eller ikke.

 

ahh, sweet, det fungerte knall! Takker for tipset :)

 

Huffda. Ikke bruk slike bugs :) Hva har du i dps? Jeg tok ham første gang med ca 7k dps, akkurat før enrage. For å klare det måtte jeg virkelig finne ut hvordan man mest effektivt unngikk skade mens man samtidig gjorde skade så godt som hele tiden. Mye artigere å jobbe med å gjøre det skikkelig enn å lese seg til bugexploits.

Lenke til kommentar

Imponerende SF2. Alltid gøy å se Barbs som fikser det.

 

Selv rebuilda jeg nylig fra tank-specc, fordi det ble litt treigt for en såpass utålmodig kar som meg. Nå kjører jeg to-hander, og har begynt å gjøre mye mer fremgang. Regner med at Diablo ligger død foran mine føtter om et par dager, avhengig av hvor mye jeg får spilt.

Endret av Kohan
Lenke til kommentar

Nei, det er en enrage-timer. Det er meningen at man dør, hvis man ikke dreper han på 3 minutter.

 

Men hvis man står helt i sør i rommet, så tar man ikke skade av flammene. Så det går fint ann å avslutte kampen der. Aner ikke om det er en bug, eller ikke.

 

ahh, sweet, det fungerte knall! Takker for tipset :)

 

Huffda. Ikke bruk slike bugs :) Hva har du i dps? Jeg tok ham første gang med ca 7k dps, akkurat før enrage. For å klare det måtte jeg virkelig finne ut hvordan man mest effektivt unngikk skade mens man samtidig gjorde skade så godt som hele tiden. Mye artigere å jobbe med å gjøre det skikkelig enn å lese seg til bugexploits.

 

Er det ikke å gjøre det skikkelig? Synes ikke noe særlig om hverken konseptet enrage-timers eller at det skal bli så ekstremt mye dyrere å reparere items. Innskrenker spillemulighetene både for de som er litt metodiske og tar det med ro, og for de som vil komme seg videre selv om de dør endel. Å snike seg forbi en slik kunstig begrensing som enrage-timers ser jeg ikke på som noe problem.

 

AtW

Lenke til kommentar

Nei, det er en enrage-timer. Det er meningen at man dør, hvis man ikke dreper han på 3 minutter.

 

Men hvis man står helt i sør i rommet, så tar man ikke skade av flammene. Så det går fint ann å avslutte kampen der. Aner ikke om det er en bug, eller ikke.

 

ahh, sweet, det fungerte knall! Takker for tipset :)

 

Huffda. Ikke bruk slike bugs :) Hva har du i dps? Jeg tok ham første gang med ca 7k dps, akkurat før enrage. For å klare det måtte jeg virkelig finne ut hvordan man mest effektivt unngikk skade mens man samtidig gjorde skade så godt som hele tiden. Mye artigere å jobbe med å gjøre det skikkelig enn å lese seg til bugexploits.

 

True true, litt kjipt å utnytte slike bugs, men jeg hadde prøvd 3-4 ganger uten hell og valur buffen min var nesten slutt også. Og jeg hadde tenkt å gi meg etter han anyways :p

Har ca 7-8k dps med buffs

Lenke til kommentar

Så gold-pickupsene mangedobler seg etthvert?

Er i act 1 Inferno, den største single gull haugen jeg har sett til nå er litt over 1100. Det er uten noe GF gear, men trolig med NV (hvis det spiller noen rolle). De kommer ikke veldig ofte, men jeg ser mange hundre gull ofte. Mengden gull som monstre dropper har økt jevnt og trutt siden begynnelsen (men det kan forsatt droppe ett usselt gull stykke nå og da), så ser ingen grunn til at det ikke skal forsette utover i Inferno.

Lenke til kommentar

FIkk nettopp 3 gule og 5 blå fra The Butcher inferno. med ca 120% mf @ 5x valor. Kan ikke si det er så galt. Føler også at det dropper 1-2 gule på ca 85% av alle champion packs.

 

Nærmer meg slutten i act 2 inferno, går helt greit.

 

27k hp,

14.2k dps,

350-430 to all resist,

218% crit dmg og 16.5% crit chance.

 

Er Wd :)

 

Kanskje litt lav dmg, men jeg critter på mellom 85-120k (big bats) hele tiden, så ting dør super fort!

 

Skjønner at jeg er noob når det kommer til WD... Jeg har 60khp, 17k base dps (29% crit, 190% crit dmg), rundt 800 resist all... og sliter som F... på act 2 inferno. Hva slags build kjører du?

Kjører:

1:Locust swarm med fire rune- Så den gjør mer skade. Kjekk og ha for sette dots på targets når man kiter.

2:Soul harvest med heal rune - Bruker den åpenbart for mer dmg, men også for self heal, som er veldig viktig i Inferno.

3:Spirit walk med mana rune- Øker survivability sykt mye pluss at man alltid får opp mana igjen.

4:Mass confusion med Mass Hallicunation rune- Også fin når man kiter pluss at det er kjekt med litt CC mot flere mobs.

På musa bruker jeg bruker jeg Poison dart med Splinters og Dire firebats (spiser store packs til frokost med denne).

 

Er en rimelig soft target nå som jeg er over halvveis i act2, men det går enda.

Har vel ca 15.2k dmg nå, men bare 26k hp, pluss litt mer resistance enn det jeg hadde når jeg postet i går.

 

Btw, passive er:

Spirit vessel- Lifesafer nr1!

Jungle fortitude- Så man kan ta litt flere slag

Spirital Attunement- Så man har litt mer mana og regen.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Nei, det er en enrage-timer. Det er meningen at man dør, hvis man ikke dreper han på 3 minutter.

 

Men hvis man står helt i sør i rommet, så tar man ikke skade av flammene. Så det går fint ann å avslutte kampen der. Aner ikke om det er en bug, eller ikke.

 

ahh, sweet, det fungerte knall! Takker for tipset :)

 

Huffda. Ikke bruk slike bugs :) Hva har du i dps? Jeg tok ham første gang med ca 7k dps, akkurat før enrage. For å klare det måtte jeg virkelig finne ut hvordan man mest effektivt unngikk skade mens man samtidig gjorde skade så godt som hele tiden. Mye artigere å jobbe med å gjøre det skikkelig enn å lese seg til bugexploits.

 

Er det ikke å gjøre det skikkelig? Synes ikke noe særlig om hverken konseptet enrage-timers eller at det skal bli så ekstremt mye dyrere å reparere items. Innskrenker spillemulighetene både for de som er litt metodiske og tar det med ro, og for de som vil komme seg videre selv om de dør endel. Å snike seg forbi en slik kunstig begrensing som enrage-timers ser jeg ikke på som noe problem.

 

AtW

 

Selv synes jeg at det burde vært flere enragetimers, og mange betydelige endringer på bossfights. I mange av kampene bruker jeg som Barb 90-99% av tiden på å løpe rundt for å unngå å bli slått på. Meleerange er livsfarlig, med tiden til hjelp dør alt uansett. Syntes det var veldig gøy da jeg tok Butcher, og overkom hans enragetimer, med å måtte spille tilnærmet perfekt for å få gjort nok skade innen fristen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...