Skosåle Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 nei, men hvorfor nerfe noe som helst? er det ingen ting som skal være krevende lenger? folk har clearet inferno for lengst. det skulle tatt flere mnd med gear farming før man kunne cleare det, imo. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Sånn, tok diablo engang til nå frapset jeg hele greia ! =) Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 bra blizzard! nå har jeg facerollet igjennom normal, nightmare, og hell. det har endelig begynt å bli litt hardt i inferno, stått litt fast på butcher, da jeg har hatt så lav dps at han enrager.. så skal dere nerfe det?! altså, hva faen?! det skal jo være hardt.. helt ærlig så syns jeg act1 var for lett. så jeg skjønner ikke hva de tenker med. God.. Det er vel ikke primært act1 de har sagt de skal forandre? AtW Spiller ingen rolle hva de nerfer i mine øyne. Poenget er at 13 år gamle barn sitter og roper om at det er for vanskelig, og Blizzard føyer seg. De sa lenge før release at Inferno kom til å være meget vanskelig - Noe det er nå. De sa at de regnet med at det kom til å ta flere mnd før noen runnet det på Inferno. Spillet har ikke vært ute i 1 mnd engang, og de skal allerede nerfe det? Hold deg(nå mener jeg ikke deg personlig, men alle som blir så most i Inferno at de ærlig og oppriktig talt mener det må nerfes) til Hell om Inferno knuser deg så hardt, sier nå jeg. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 btw, folk som klager på at det er så enkelt? hvorfor ikke ta og spille HC da, og ta world first diablo inferno hc kill? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Agreed. HC er der for en grunn, og navnet er i sin rett. Blir SP for lett, start HC. De har jo aldri brukt ordet nerfe om inferno. Les nøye. De snakker om å jevne ut kantene litt for at ikke overgangene skal bli for store. De har ikke snakket om å senke den generelle vanskelighetsgraden. De har jo heller ikke sagt at de skal fjerne invulnearables eller fjerne shielding, bare at vulnearable skal få færre hitpoints (moben er jo like dødelig) og at skjoldet ikke skal castes unormalt ofte. IMO er dette balansering, ikke nerfing. På enkelte mobs caster det forpulte skjoldet så ofte at det bare er irriterende - ikke utfordrende. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Spiller ingen rolle hva de nerfer i mine øyne. Poenget er at 13 år gamle barn sitter og roper om at det er for vanskelig, og Blizzard føyer seg. De sa lenge før release at Inferno kom til å være meget vanskelig - Noe det er nå. De sa at de regnet med at det kom til å ta flere mnd før noen runnet det på Inferno. Spillet har ikke vært ute i 1 mnd engang, og de skal allerede nerfe det? Hold deg(nå mener jeg ikke deg personlig, men alle som blir så most i Inferno at de ærlig og oppriktig talt mener det må nerfes) til Hell om Inferno knuser deg så hardt, sier nå jeg. Det virker som om Blizzard ønsker å flytte fokus fra burst skade til skade over tid. Ved å redusere skade pr. slag fra monstre i coop er det større mulighet til å overleve mer enn ett slag. Da begynner hp/sec og lignende stats å bli brukbare, og flere typer builds kan være brukbare. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) (...) De sa at de regnet med at det kom til å ta flere mnd før noen runnet det på Inferno. Spillet har ikke vært ute i 1 mnd engang, og de skal allerede nerfe det? (...) Husker jeg rett, var det den første uken Blizzard sa, og ikke flere måneder. Endret 7. juni 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Agreed. HC er der for en grunn, og navnet er i sin rett. Blir SP for lett, start HC. Folk vil vel ha utfordring i spillet uten at de skal kunne miste karakteren sin for alltid om den dør. Jeg har selv lyst å bygge opp en bra karakter ved å slå spillet og farme det beste lootet over tid, og samtidig se en jevn og økende progresjon ettersom spillet blir vanskeligere og vanskeligere. Ikke hoppe inn og farme topp tier lootet etter 1 ukes spilling. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det er vanskelig å gjøre alle til lags. Selv har jeg spilt jevnt og trutt siden launch, men er bare på act 1 hell. Blizzard har vel sagt at de færreste er lvl 60 enda og enda færre har klart å slå inferno. Det Blizzard gjør nå er vel å tenke på majoriteten av spillere. Uansett hva de gjør så vel en gruppe med spillere whine. Sånn er det alltid. "buhu det er for lett" eller "buhu det er for vanskelig". Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) (Original størrelse: http://i.imgur.com/d3ZVj.jpg) Så dette skjedde nettopp på et random butcher run. Én mob: 2 legendaries og 1 rare. Endret 7. juni 2012 av Pingas Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Alltid morsomt når legendaries dropper, men... de suger! er nesten kjedelig når man tar mouseover og ser det lave DPS på våpen etc.. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det blir vel fikset på. Men forferdeligt du fikk 2 på en vanlig zombie. Viser at alt går på flaks, noe jeg ikke eier. Så det tar lang tid før jeg finner noe bra O.o Lenke til kommentar
tmg Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ingen som skal booste Zk nå som det går an å henge seg på? Orker ikke normal hvor man har bare en håndfull abilities -,- I tillegg har jeg lagt act2 for hat lenge før jeg kom dit på inferno, det gjorde ikke hatet mindre <.< Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Ang legendary items, har dere fått mange av de? På min lvl 60 barb som et i act 1 Inferno og har 80 timer played har jeg ikke fått en eneste, på min DH så fikk jeg dog en heeeelt elendig crossbow av en vanlig mob i act i på normal. Greit nok at de som regel suger, dog fortsatt litt artig å få noe litt mere spennende enn magic items. Edit: la til vanskelighetsgrad Endret 7. juni 2012 av dTd Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Har vel fått ca 8 legendaries ca. Har vel rundt 210 timer spilletid tilsammen. Men ingen set items, desverre. Alle mine legendaries har vært ubrukelige. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Agreed. HC er der for en grunn, og navnet er i sin rett. Blir SP for lett, start HC. og samtidig se en jevn og økende progresjon ettersom spillet blir vanskeligere og vanskeligere. Er det her jeg skal komme med den klassiske "da har du kjøpt feil spill?" AtW 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Litt av problemet med å øke skaden mobsa gjer i MP er at det fører til meir oneshot, spesielt barbs (som eg har spelt med) har slete der. SP klarer dei seg fint, men når en køyrer 2-3 i party, slår mobsa for hardt. Kunne heller ha utvida hp pools meir. no er det vel 75% tillegg per pers i party, heller då endra dette til 85% tillegg på hp ellerno. (dette er berre synsing såklart). 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Agreed. HC er der for en grunn, og navnet er i sin rett. Blir SP for lett, start HC. og samtidig se en jevn og økende progresjon ettersom spillet blir vanskeligere og vanskeligere. Er det her jeg skal komme med den klassiske "da har du kjøpt feil spill?" AtW hehehehe. Bada- pisch! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ang legendary items, har dere fått mange av de? På min lvl 60 barb som et i act 1 Inferno og har 80 timer played har jeg ikke fått en eneste, på min DH så fikk jeg dog en heeeelt elendig crossbow av en vanlig mob i act i på normal. Greit nok at de som regel suger, dog fortsatt litt artig å få noe litt mere spennende enn magic items. Edit: la til vanskelighetsgrad Fant http://us.battle.net/d3/en/item/quetzalcoatl denne når jeg var rundt 40-ish som har holdt fint frem til nå, men må byttes ut pga manglende armor og res. Er nå 58 og har totalt ca. 70-80 timer played. Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Agreed. HC er der for en grunn, og navnet er i sin rett. Blir SP for lett, start HC. og samtidig se en jevn og økende progresjon ettersom spillet blir vanskeligere og vanskeligere. Er det her jeg skal komme med den klassiske "da har du kjøpt feil spill?" AtW Det begynner å se sånn ut ... Men slik det er nå er det jo tilfelle at det blir vanskeligere og vanskeligere, og Act2 krever mye farm i Act1, Act3 krever mye farm i Act2 etc. Slik de vil endre det til blir det jo bare at folk spiller act1 et par ganger, får loot for act2 og spiller det et par ganger, osv... Det gir meg liten mestringsfølelse ihvertfall.... Vet ikke om det er jeg som er helt på jordet eller andre føler det samme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå