Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det burde blitt gitt en sink som gav sjanse for å vinne noe. Ala gambling, bare mer intuitivt. Eller events man kunne ta som kostet gold å gjennomføre. F.eks at det kunne kostet 2 mill for å kjøre noe ala ubertristram hvor man får et spesifikt item. Selv om folk utnyttet UT running i det lengste var fortsatt torches en ettertraktet vare, og dyr sådan for perfs/near-perfs.

15% er uansett for lite. Hadde det vært nok ville vi ikke sett de latterlige prisene vi ser nå.

1) Blacksmith er en sink der man kan vinne noe, særlig om man har mulighet til å crafte set-items eller legendaries. Etter hvert som flere får oppskrifter på slike items vil det produseres mer og mer penger forsvinner ut av systemet.

2) Hva er en latterlig pris? Jeg har spilt en del EVE Online, og det er ikke uvanlig at man må bruke en måneds tid med vanlig farming på å tjene penger nok til enkelte items. Jeg innså at disse var såpass dyre at jeg aldri kom til å få råd til dem, og kjøpte derfor ting som var litt dårligere og mye billigere. Noe av det samme ser vi i Diablo, der dyre items (over 20 millioner gull) ikke alltid er så mye bedre enn mer fornuftig prisede items (1-2 millioner).

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Tok akkurat Belial på Inferno for første gangen. :) Feelsgood.jpg

Grattis :) med 5 neph valor? Jeg fikk han ned til 15% ish i 3. fase før han knakk meg, da var det bare 4 min igjen av neph valor stacken så da la jeg meg. Tror jeg har litt lite dps, tok lang tid :(

Lenke til kommentar

Om de virkelig vil kvitte seg med bots så er det vel ikke verre enn å feks. kreve captcha hver gang du lager en ny game innen 15 min siden du startet en sist. Tviler på mange hadde turt å risikere accounten sin for 10-20k gold i timen liksom.

Spørsmålet er da heller om de faktisk vil kvitte seg med botting eller bare banne slik man må kjøpe nye CD-keys.

Lenke til kommentar

Tok akkurat Belial på Inferno for første gangen. :) Feelsgood.jpg

Grattis :) med 5 neph valor? Jeg fikk han ned til 15% ish i 3. fase før han knakk meg, da var det bare 4 min igjen av neph valor stacken så da la jeg meg. Tror jeg har litt lite dps, tok lang tid :(

Desverre ikke med 5 stacks. Prøvde i går på nettopp det, men fikk ikke tatt han ned med 5 stacks. Skal prøve igjen senere i dag og se om jeg klarer det da, trenger virkelig et nytt skjold, helmet og nytt våpen. Har jeg alle de tingene er jeg klar for act 3 og 4 inferno.

Lenke til kommentar

Om de virkelig vil kvitte seg med bots så er det vel ikke verre enn å feks. kreve captcha hver gang du lager en ny game innen 15 min siden du startet en sist. Tviler på mange hadde turt å risikere accounten sin for 10-20k gold i timen liksom.

Spørsmålet er da heller om de faktisk vil kvitte seg med botting eller bare banne slik man må kjøpe nye CD-keys.

Er majoriteten av bots spillere, eller hackede kontoer?

Lenke til kommentar

Bots er nok spillere. De fleste som får kontoen sin hacket legger in authenticator og får rerollet char og password. Begrenset hvor lenge en boter kan holde på før accounten blir returnert til sin rettmessige eier.

Lenke til kommentar

Litt sånn synsing her, men andre kan sikkert hjelpe meg:

Diablo 3 har då delt opp gear i 16 gearsets. (må ikkje blandast med item sets).

Er det då rimelig å anta at dei nest siste tier dropper i act 3 inferno, og siste tier i act 4 utelukkande? Eller kan en tier15, droppe i act 1?

Eg har forstått såpass at sjøl om du er i act4 inferno, kan det droppe lavare tiers. Spørsmålet her går meir på _muligheten_ for drops. Noken som følger tankegangen her?

Edit: kan også legge til:

Eg går då utifra at det fins en lignande inndeling for våpen? Og er det evt samme regler her? Fins det i tillegg en link til side som representerer dette på en oversiktlig måte?

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

monster kan ikke droppe items som har høyere ilvl enn deres mlvl, så ja det er gear man bare kan få på slutten av spillet.

Item tiers kan du se på diablo3.com under game guide. vis bare normal items i en kategori og der har du de "tiers" som er.

De har vel sagt at ilvl skal vises på alt gear i en kommende patch.

Lenke til kommentar

Exellent. Takker.

Las meg også litt opp her: http://www.osirisgui...de-items-guide/ for dei som evt måtte vere interesserte.

Act 1: This act can drop items up to tier 16. Monster levels here are level 61.

Act 2: Drops up to tier 17. Monster levels here are 62.

Act 3 and 4: Drops up to tier 18. Monster levels here are 63.

legger til svaret på spørsmålet ditt også, så alle får se.

Lenke til kommentar

Fin +str ja. Men jeg er fortsatt av den (personlige)oppfatning av at Barbarians ikke skal ha Intelligence som off-stat(Come on, 0,1 res for 10 intelligence er hardly worth it). Det er selvmotsigende ift. alle andre spill jeg kjenner til og spiller. Dexterity/Vitality all the way baby.

Det er vel slik at 1 int = 0,1 res dvs 10 int = 1 res. Og dette gjelder alle klasser. Hva andre spill gjør er totalt irrelevant, det er ikke slik at det er en opplest og vedtatt regel som sier noe om hvordan spillutviklere må lage en barbar eller andre type klasser. Dex er ikke veldig bra for en barbar det heller. Man får mindre og mindre bonus til dodge jo høyere dex man har: http://www.clicktolo...mbat.html#dodge. Så hvis ikke int er verdt res bonusen så er nok ikke dex verdt dodge bonusen.

Naturligvis. En skrivefeil som har lurt seg inn der.

Og jada, takk for at du opplyste meg om Diminishing Returns, det var HELT nytt for meg. :nei2:

Er det egentlig nødvendig å trekke frem og diskutere noe jeg spesifiserte at var min personlige mening?

Var det sånn at Barbarians i D2 og D1 gikk rundt med Intelligence som offstat?(Det er et genuint spørsmål)

Endret av Rottingflesh
Lenke til kommentar

Jeg er litt forvirret her. Er det noen grunn til å botte gull om man runder inferno? Hva er vitsen med å spille mer eller få mer gull, om man ikke spiller for å farme items selv, og vanskelighetsgraden ikke blir høyere?

AtW

Ingen grunn.

Alle sammen har som mål å runde inferno kun med en klasse.

Etter dette vil absolutt alle avinstallere og legge spillet på hylla.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...