KakeMonster3 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Deamon Hunter med rapid fire og den første runen er jo akkurat som å ha en P90 eller noe sånt snacks. Kløyver seg jo igjennom alt og alle. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Diablo III Patch 1.0.2b - v.1.0.2.9950 General When logging into Diablo III, the "Cancel" button which appears in the login checkbox will now be grayed out for 30 seconds after a Battle.net account name and password are entered. This is to reduce server load during the login process. Auction House Damaged items can now be sold on the auction house Once sold, damaged items will be repaired automatically when moved from the purchasing player's Completed tab to their stash Please note that unsold damage items will not be automatically repaired when returned to the seller's stash Description messages for several auction house-related errors have been added Mac Several Mac performance improvements have been made Bug Fixes General It is no longer possible to skip entire Acts in a multiplayer game Barbarian Active Skills Fixed a bug that was allowing certain barbarian skills to continuously trigger each other's critical strikes, to the point of causing the player to crash. To address this crash, the following skill and skill rune combinations can no longer be triggered by each other's critical strikes: Battle Rage (Skill Rune – Bloodshed) Cleave (Skill Rune – Rupture and Skill Rune – Scattering Blast) Hammer of the Ancients (Skill Rune – Thunder Strike) Wrath of the Berserker (Skill Rune – Slaughter) Followers Monsters who are charmed by the Enchantress’s skill “Mass Confusion” can no longer kill event NPCs Kilde http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5578594951 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Denne er ganske fin. Endret 6. juni 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Begynt så smått å kjøpe gear som gir Resistance i forskjellige typer skade, ser o hvor viktig dette er. Så kan like greit begynne nå, lvl 60 act 3 hell. Prøve å få karakteren såpass god at eg kan spille Pony lvl på hell. Prøvde tidligere med dårligere utstyr, ble drept av første elite gruppe. Endret 6. juni 2012 av Raul07 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Et spørsmål til expertene her, Ser det noen bilder tilbake en side, der han viser resistence. Han ligger på 600-700 på alle, ser da at han bruker war cry eller hva det heter at du får mer resistence. Når eg bruker det på min karakterer ligger resistence mellom 100-200. Hvordan får man så utrolig høyt resistence på alle typer skade. Kjøper man bare utstyr som har all resistence, Eg har vel ingen gear som gir det. Bare enkelte resistence, omd ette ble rot så får eg bare beklage, lang natt.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Monk passive skill: One With Everything! Your resistance to all elements is equal to your highest elemental resistance. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Monk passive skill: One With Everything! Your resistance to all elements is equal to your highest elemental resistance. Det virket jo som en veldig overpowered skill? Barbarian har vel ikke noe som er i nærheten av det, Barbarian har vel noe som høyner res men ikke noe mer, Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Nja, monkene trenger det, de har ikke så høy armor som barbarians, heller ikke damage er høy nok så, noe må de ha som er bedre enn de andre Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Er en ting jeg lurer på. Sett på en del screenshots som viser at det går ann å bruke primaryskills på begge musknappene. Hvordan får jeg til det? Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Denne er ganske fin. Fin +str ja. Men jeg er fortsatt av den (personlige)oppfatning av at Barbarians ikke skal ha Intelligence som off-stat(Come on, 0,1 res for 10 intelligence er hardly worth it). Det er selvmotsigende ift. alle andre spill jeg kjenner til og spiller. Dexterity/Vitality all the way baby. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Er en ting jeg lurer på. Sett på en del screenshots som viser at det går ann å bruke primaryskills på begge musknappene. Hvordan får jeg til det? Options -> Gameplay -> Electrive mode ON. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det virket jo som en veldig overpowered skill? Barbarian har vel ikke noe som er i nærheten av det, Barbarian har vel noe som høyner res men ikke noe mer, War Cry med Impunity gir 50% mer resistance, er ganske bra det og selv om den ikke er like lett å stacke som monk. De kan jo finne 3 items med 50 fire resist+50 resist all og dermed ha 300 resist til alle schools. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fin +str ja. Men jeg er fortsatt av den (personlige)oppfatning av at Barbarians ikke skal ha Intelligence som off-stat(Come on, 0,1 res for 10 intelligence er hardly worth it). Det er selvmotsigende ift. alle andre spill jeg kjenner til og spiller. Dexterity/Vitality all the way baby. Det er vel slik at 1 int = 0,1 res dvs 10 int = 1 res. Og dette gjelder alle klasser. Hva andre spill gjør er totalt irrelevant, det er ikke slik at det er en opplest og vedtatt regel som sier noe om hvordan spillutviklere må lage en barbar eller andre type klasser. Dex er ikke veldig bra for en barbar det heller. Man får mindre og mindre bonus til dodge jo høyere dex man har: http://www.clicktoloot.com/p/combat.html#dodge. Så hvis ikke int er verdt res bonusen så er nok ikke dex verdt dodge bonusen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Deamon Hunter med rapid fire og den første runen er jo akkurat som å ha en P90 eller noe sånt snacks. Kløyver seg jo igjennom alt og alle. Enig, bruker bare denne selv. Kanskje ikke den mest effektive, men gud så tilfredsstillende Endret 6. juni 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 finnes det max.cap for attack speed? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Nei, ingen cap bortsett fra hvor mye det er mulig å få fra gear. Så 3,75(?) eller noe rundt der. Lenke til kommentar
Laurb Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Har blizzard tenkt å gjøre noe med alle bottene og hackerne snart? Dette begynner å bli latterlig. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Laurb: Hvem "botter" og hacker? Sålangt meg bekjent er det ikke påvist at noe slikt finnes enda i D3. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Har blizzard tenkt å gjøre noe med alle bottene og hackerne snart? Dette begynner å bli latterlig. Enig. Blizzard har på mesterlig vis klart å feile i mye av det de lovet på forhånd med dette spillet. Noen av botene jeg har sett er jo snart oppe i 1 mill gold pr. time. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Enig. Blizzard har på mesterlig vis klart å feile i mye av det de lovet på forhånd med dette spillet. Noen av botene jeg har sett er jo snart oppe i 1 mill gold pr. time. Kilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå