Whiteshit Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 level må du vere for å køyre nightmare? eller må du berre ta diablo? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Server-klagetråden er der borte ---------> http://www.diskusjon...owtopic=1438493 Okei Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 level må du vere for å køyre nightmare? eller må du berre ta diablo? Normal 1-25 Nightmare 25-50 Hell 50-60 Inferno 60 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Tror du må ha tatt alle 4 bossene i et game før du kan gå til neste vanskelighetsgrad? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Tror du må ha tatt alle 4 bossene i et game før du kan gå til neste vanskelighetsgrad? Nope, man kan dra til act4 på level 1 om man ønsker det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Nå tror jeg Bytex snakker om Nightmare / Hell / Inferno, ikke de forskjellige actene. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Nå tror jeg Bytex snakker om Nightmare / Hell / Inferno, ikke de forskjellige actene. Akkurat.Så lenge man har drept Diablo og er høy nok level, så er det nok for at man kommer til neste vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jaja når eg ikkje kan spille e det like greit å sitte på jobb å få betalt for å se Athene game..! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Har han fått noe decent gear nå? ^^ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Tja, han kan iallefall ikke måle seg med Krippaern og Kungen. Så vidt jeg vet, så gjør de 2 alt selv. Mens Athene begger på streamen for gold mer eller mindre heletiden. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Ja, blizzards kontoret i Korea er raidet. Og også fagfolk i norge uttaler at det kan være lovbrudd å levere en så ustabil tjeneste når man selger ett spill. Hva tror folket? Jeg er om ikke annet glad for at myndigheter rasler litt med sablene og viser at man ikke kan hjemme seg bak en EULA når det gjelder alt mulig. AtW Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Nei, de har nerfa azmodan så man ikke kan grinde XP der mere. Så da trenger jeg egentlig tips til quests eller plasser som gir MYE xp, så jeg slipper å labbe gjennom hele chapter 3. Jeg farma Zoltan Kulle fra 58-60 på hell. Hver kill og levering av quest ga meg totalt 114k xp og tok bare noen minutter. Tok en drøy time hele opplegget.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Har han fått noe decent gear nå? ^^ Alt var en bløff. Han har akkurat samme gearet nå, som før han startet det hele. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Og også fagfolk i norge uttaler at det kan være lovbrudd å levere en så ustabil tjeneste når man selger ett spill. Hva tror folket? Post gjerne link til en evt artikkel om "fagfolk" mener at det er lovbrudd. Ustabile servere har vært for alle populære spill i startfasen. Dette er ikke noe nytt. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Jaja når eg ikkje kan spille e det like greit å sitte på jobb å få betalt for å se Athene game..! Var en grei dag å se det på også, siden han skal til å begynne på en maraton/speedrun gjennom Inferno akkurat no, solo! Endret 2. juni 2012 av laurell Lenke til kommentar
AThought Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hvilken del er dere på i Inferno ? Jeg holder på med act 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hvilken del er dere på i Inferno ? Jeg holder på med act 2 Farmer fortsatt Act 1 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hvor mye all resistance må en barbarian ha i act2 inferno for å kunne spille gjennom act2 uten store problemer? Har atm 600 all resist, 16k dps, 45k hp men blir rævkjørt av de fleste blue mobs. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Er ikke det litt kjedelig å grinde samme quest i to timer da? Mindre kjedelig enn å bli voldtatt i late game fordi det ikke er verd å bruke seriøst gull på gear før du er 60. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Testet ut Premiere Pro igjen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå