tmg Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 jesus så irriterende at jeg ikke kan sende ferdige auctions til stash og får bid failed på det jeg prøver å kjøpe -,- 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg er så JÆVELIG FLINK! Solgte våpnet mitt med 900+ life on hit masse str masse vit, ++ 600+ dps til vendor ..... FUUUUUU Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg er så JÆVELIG FLINK! Solgte våpnet mitt med 900+ life on hit masse str masse vit, ++ 600+ dps til vendor ..... FUUUUUU Du kan jo kjøpe det tilbake av vendoren helt til du leaver gamen.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Merket det jo selfølgelig ikke før jeg skulle drepe en goblin i et annet game. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Det var et drittvåpen uansett. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) 900 life on hit? sounds like bullshit. Isåfall fortjente du å miste det;p Endret 2. juni 2012 av elx90 Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Det var et drittvåpen uansett. Vil ikke akkurat si at 900 life on hit er dritt, enig at dps var dårlig. Men overhodet ikke noe drittvåpen, kommer også an på hva han mener med masse str/vit Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Det var et drittvåpen uansett. Barnslig kommentar. 5 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Nei, det var barnslig ordbruk. 600 DPS er alt for lite for Inferno, ved mindre man skal kun tanke, og da er 900 life on hit utrolig mye. Frenzy + sidearm med høy attackspeed, life on hit og høy str/vit er selfølgelig veldig bra, men 600 dps er fortsatt veldig lite. Fornøyd med denne kommentaren, Slimda? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Masse DPS hjelper vel ikke allverden i inferno hvis du ikke har haugevis av resistance? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Masse DPS hjelper vel ikke allverden i inferno hvis du ikke har haugevis av resistance? Selfølgelig ikke, men våpenet er det viktigste du har i hele spillet, og når 90% av abilities er avhengi av weapon damage som damage modifier, så jo. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Nei, det var barnslig ordbruk. 600 DPS er alt for lite for Inferno, ved mindre man skal kun tanke, og da er 900 life on hit utrolig mye. Frenzy + sidearm med høy attackspeed, life on hit og høy str/vit er selfølgelig veldig bra, men 600 dps er fortsatt veldig lite. Fornøyd med denne kommentaren, Slimda? Jeg bygger omtrent pure tank nå, spiller med 3 andre som har rundt 59-60k dps så da har jeg ikke så stort behov for dps selv, men å overleve. hadde rundt 8000 dps med det våpnet så det var greit. og rundt 800 all ressist. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Nei, det var barnslig ordbruk. 600 DPS er alt for lite for Inferno, ved mindre man skal kun tanke, og da er 900 life on hit utrolig mye. Frenzy + sidearm med høy attackspeed, life on hit og høy str/vit er selfølgelig veldig bra, men 600 dps er fortsatt veldig lite. Fornøyd med denne kommentaren, Slimda? Jeg bygger omtrent pure tank nå, spiller med 3 andre som har rundt 59-60k dps så da har jeg ikke så stort behov for dps selv, men å overleve. hadde rundt 8000 dps med det våpnet så det var greit. og rundt 800 all ressist. Da ser jeg ikke noe problem med det våpenet. Hvordan klarer du deg solo? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Det var litt deilig ja, men yeye kommer vel noe bedre om ikke så lenge, act 1 går veldig greit det er faceroll. act 2 er litt værre har fortsatt litt lite HP og ressi enda så Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Fornøyd med denne kommentaren, Slimda? Mye bedre. Og som du ser, så var han tank. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Fornøyd med denne kommentaren, Slimda? Mye bedre. Og som du ser, så var han tank. Det var det eneste jeg ikke tok høyde for når jeg vurderte våpenets bruksområde. Endret 2. juni 2012 av Romis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Spørsmål: Blir XP lavere når man gjør samme område pånytt og pånytt? F.eks. cleare hele Bastion-området i Act 3 NM med så enormt mye mobs, logge ut, og logge inn igjen og gjøre det pånytt? Det er jo isåfall en fin plass å grinde et par levels opp mot 50 da, som jeg trenger for å starte på Hell. har allerede drept alle 4 hovedbossene i game med kompis. Venter bare på å bli 50 så jeg kan joine han i hell. Runda akkurat 49. Endret 2. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Nei. Farme bossen i act 2 funker også ekstremt bra. Google it. Tror det var ca. 900k xp i timen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå