rvenes Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Gjikk ut nå ja! Men var egentlig på veg ut... Må ha ein pause etter at eg lykkes på 2. forsøke på butchern på inferno, og det med eit slapt våpen! under 500 dps. Heile gulve på butcher boss fighten blir i fyr og flamme om du bruker for lang tid på den, så på slutten måtte eg springe fra livbrønnt til livbrønn for å ikkje daue, pga våpene mitt ikkje har så hissig dps. Speler barb. Skal oppgradere våpenet nuh. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 omg. Drepte akkurat butcher, min inventory var full, så stakk til city for å selge, så kom det opp "Game terminated".. karma ftl Plukket heldigvis opp rare itemsa før jeg stakk til byen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Tror vi må lage en sticky som sier "Det er en egen tråd for server-spam" på toppen av hver side.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Moderatormelding Vennligst bruk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1438493 når det gjelder diskusjon om serverproblemer og status. Det er ingenting noen her på forumet kan gjøre noe med disse problemstillingene, så det er synd om andre spørsmål drukner her i poster om folk som ikke kommer innReaksjoner tas på PM. 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Må nesten ha en sticky tråd for status om serverene er oppe eller ikke, med tanke på at det er 50/50. Istede for å kaste bort tid på å prøve å logge inn kan man bare sjekke den tråden. Forresten, noen som er med på Diablo 2 mens serverene er nede? Endret 1. juni 2012 av Romis Lenke til kommentar
jonasag3 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jaja, fikk tatt diablo på inferno i dag som barbar. Da blir det en liten pause til serverene blir stabile. Muligens litt alt-lvling Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 En sticky ville vært helt ubrukelig da statusen henger langt etter, OG tidvis fungerer det for noen brukere, men ikke andre. I tillegg klarer jo ikke Blizzard selv å oppdatere om serverne sine fungerer ^^ http://us.battle.net/d3/en/status Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Yay der er jeg inne feil tråd :o Endret 1. juni 2012 av Merko. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Fant ikkeno feilmelding-tråd for D3.. Har noen fått "ERROR: The file "X:\Diablo III\Updates\d3 bla bla blabla" appears to be corrupt. You may need to download this file again."? Må jeg nå installere hele spillet igjen? O.o Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Fant ikkeno feilmelding-tråd for D3.. Har noen fått "ERROR: The file "X:\Diablo III\Updates\d3 bla bla blabla" appears to be corrupt. You may need to download this file again."? Må jeg nå installere hele spillet igjen? O.o Står at du må laste ned en dene filen, ikke hele spillet. - Synd jeg ikke fikk de raresa jeg plukket opp fra butcher istad før det crashet.. :S lagres kanskjei kke så fort som jeg ønsker da Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Jaja, men hvor finner jeg den filen da? nwm, googlet det istedet for å plage dere stakkars sjeler Endret 1. juni 2012 av Argoniel Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ett innlegg som kommenterte moderatormeldingen tidligere i tråden, har blitt slettet. Kommentarer tas på PM, som det også sto i moderatormeldingen. Hvis dere har spørsmål rundt bruken av den andre tråden, tar dere dette med moderatoren/veilederen, så vil han, hvis nødvendig, poste et avklarende innlegg i denne tråden.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding eller poster i Klager på moderatoravgjørelser. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 problemer med å spille i dag også? jaja tilbake til soffan og kose meg med dama da Glad det finnes annet her i verden enn Diablo 3 Heldig du er, da. Dama mi bor i Stockholm. Yay.. min bor i california. reiser dit natt til mandag, 3 uker uten d3! får håpe de ordner opp i problemene frem til da. men ingen som har topaz å selge meg? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Har masse square/perfect square av alle slag liggende. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Må nesten ha en sticky tråd for status om serverene er oppe eller ikke, med tanke på at det er 50/50. Istede for å kaste bort tid på å prøve å logge inn kan man bare sjekke den tråden. Forresten, noen som er med på Diablo 2 mens serverene er nede? Tar like lang tid å sjekke tråden som å prøve å logge inn. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Kungen & Athene skal levle sammen i hardcore, kungen døde mens han var afk epic! )= Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 http://img440.imageshack.us/img440/8183/hahahahaah.jpg haha 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 175 timer tok det, ikke verst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Sånn går det når man SLACKER. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå