scenest Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Farme act 3 er lettere enn å klare act 2 i det hele tatt Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Yes! Deilig følelse å spille hardcore med en venn og ikke ha noen problemer i det hele tatt. Blizzard, dere er så utrolig kule! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Da har du vært heldigere enn oss andre Kjøpte DIablo 3 tidligere i dag etter gode resultater fra eksamen. Får ikke kommet inn hver gang, de fleste av mine får også "cannot create your party" error. Jaja, får kose meg med noe annet imens Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 tenkte å kjøpe 5 stk topaz, gjerne perfect square topaz. mye må jeg ut med for det? noen av dere som selger? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Da har du vært heldigere enn oss andre Kjøpte DIablo 3 tidligere i dag etter gode resultater fra eksamen. Får ikke kommet inn hver gang, de fleste av mine får også "cannot create your party" error. Jaja, får kose meg med noe annet imens Det var sarkasme. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Jepp, der fikk også jeg error 1. Jeg føler diablo skalerer litt merkelig, er på hell. solo så går det veldig fint, med to spillere blir det en del vanskeligere, med 3 stykker så må vi samarbeide godt, men med 4 stykk, så er de gule og blå nesten umulige, særlig de som er vampire. Endret 1. juni 2012 av Mreinha Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Da har du vært heldigere enn oss andre Kjøpte DIablo 3 tidligere i dag etter gode resultater fra eksamen. Får ikke kommet inn hver gang, de fleste av mine får også "cannot create your party" error. Jaja, får kose meg med noe annet imens Jepp, fikk akkurat samme feilmelding i det jeg skulle plukke opp godis fra en treasure goblin mens jeg spilte solo. Enda flaks at jeg hadde klart å holde meg online i 10 minutter slik at jeg fikk min daglige dose Diablo. Jeez. Endret 1. juni 2012 av Tørriss Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 bah. Ble kastet ut etter "there was an error creating your own party" mens jeg browsa AH. Logisk much? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Hva er error 1? Aldri fått den? Får "Couldnt create your party" og blir kastet til login skjermen da. Fightet champs når jeg fikk den. På hardcore. Gleder meg til å se hva som skjer når jeg omsider kommer inn. EDIT: Ser jo nå at dette er "Error 1". Da får vi se da Endret 1. juni 2012 av Mixy Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Virker som veldig mange falt ut nå for 3 minutter siden. Det kommer vel opp igjen, selv om det er lame å miste valor stacks Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 blei kasta ut selv, begynner å bli litt smålei det her nå Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) problemer med å spille i dag også? jaja tilbake til soffan og kose meg med dama da Glad det finnes annet her i verden enn Diablo 3 Endret 1. juni 2012 av MysticoN 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Da har du vært heldigere enn oss andre Kjøpte DIablo 3 tidligere i dag etter gode resultater fra eksamen. Får ikke kommet inn hver gang, de fleste av mine får også "cannot create your party" error. Jaja, får kose meg med noe annet imens Det var sarkasme. Haha, sarcasm the true idiot test xD Jeg regner med at jeg ikke bør spamme log in? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Haha. Ser på Athene når han streamer.. Han ble også random kicka ut. nå har han sikkert prøvd i 10 min og komme inn, så kom han endelig inn. 2 sec etter fikk han en error "Error creating party" så ble han kicka ut igjen xD Fungerer fint her though Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 problemer med å spille i dag også? japp.. ble nettopp kastet ut.. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 hehe sjæl, vært errorfri helt siden launch men i går startet det, error 1, error 37, error 64, 65, 67 osv osv ....detta går jo i feil retning... for de som ikke har sett det ; My Diablo 3 Inferno Tactic 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Folkens, det er en egen tråd for servertrøbbel..ikke spam ned her pls. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 JEg kom inn og ble kasta ut umiddelbart igjen med error 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 problemer med å spille i dag også? jaja tilbake til soffan og kose meg med dama da Glad det finnes annet her i verden enn Diablo 3 Heldig du er, da. Dama mi bor i Stockholm. Yay.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå