Merko Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Litt morsomt da. Han har fått sikkert 99% av gearet av andre siden de har sendt han gull, nå mister han kanskje alt igjen, så blir det vel til at han begger for gold på nytt.. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det å skaffe hardware burde ikke være noe problem, selv her i Norge er det mulig å få kjørt inn servere ferdig rigga servere på et par timers varsel, selvfølgelig noe dyrere. Det er heller ikke uvanlig at slikt sendes med første fly når tjenester går ned, selvfølgelig ikke like aktuelt om de er noen hundre servere short. Uansett vil jeg tro at grunnen til at de ikke har bedre kapasitet er at de ikke ønsker å pøse inn penger på kapasitet som de mest sannsynlig ikke kommer til å trenge om et par uker. Leie vil jeg tro ikke er aktuelt PGA de har så mange forskjellige type servere som skal kommunisere med hverandre, feks login, servere med mob scripts osv. Software til serverne (om de kaster mer hardware inn i serverrommene sine) burde ikke være noe problem da jeg regner med de har rutiner for utskiftning av hardware som stryker med underveis. Kun synsing fra min side altså Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) A new patch is available blabla, spillet lukker seg og så står det at spillet er up to date, så jeg kommer ikke inn. Hva faen? Edit: Er visst en kul patch bug. Endret 31. mai 2012 av E-wok Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 A new patch is available blabla, spillet lukker seg og så står det at spillet er up to date, så jeg kommer ikke inn. Hva faen? Same shit her også, fantastisk Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 A new patch is available blabla, spillet lukker seg og så står det at spillet er up to date, så jeg kommer ikke inn. Hva faen? Edit: Er visst en kul patch bug. Du har en amerikansk klient. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg opprettet nettopp denne tråden, og håper den blir flittig brukt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1438493 3 Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 http://www.youtube.com/user/atheneirl?feature=results_main Noen som ikke er så glad i Athene ja Har visst hacket nesten alt han har 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 http://www.youtube.c...re=results_main Noen som ikke er så glad i Athene ja Har visst hacket nesten alt han har Ikke akkurat hacket da. Han viste jo strengt tatt passordet til 10k viewers Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Får ikke den forbanna "Plan: Staff of herding" til å droppe. Alle de andre ingrediensene gikk lett som bare det, men Izual nekter å droppe den! Hvor mange forsøk tok det dere? jeg har prøvd 17 ganger nå og begynner å bli rimelig lei Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 har sett flere mages ingame som løper rundt med melee axes. gir visst langt bedre dps enn min wand med +int. stemmer dette? Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 hehe ja så det. her er bilde av det http://i.epvpimg.com/6sJ0d.png 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Er så artig å prøve å gjøre The Butcher når servern er så skakk at han kan bomme med opptil 10m på den hook-greia si og fortsatt få fatt i meg. Bleh. Får bare vente da. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Får ikke den forbanna "Plan: Staff of herding" til å droppe. Alle de andre ingrediensene gikk lett som bare det, men Izual nekter å droppe den! Hvor mange forsøk tok det dere? jeg har prøvd 17 ganger nå og begynner å bli rimelig lei Første recipen jeg fikk. Viste ikke hva det var før noen fortalte meg det engang Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Greit når man kan tjene greie penger på ting som er nærmest gratis fra NPC Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Får ikke den forbanna "Plan: Staff of herding" til å droppe. Alle de andre ingrediensene gikk lett som bare det, men Izual nekter å droppe den! Hvor mange forsøk tok det dere? jeg har prøvd 17 ganger nå og begynner å bli rimelig lei Første recipen jeg fikk. Viste ikke hva det var før noen fortalte meg det engang Samme her Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Å vent, la meg finne frem min Plan: Staff of Herding fra Stash. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Retrieving hero list ... Lenke til kommentar
frds Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Logger inn, men blir stuck på "Retrieving hero list..." Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ta det i tråden det hører hjemme. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå