Sangesland Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 noen som kan gi meg en verdi på denne? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 noen som kan gi meg en verdi på denne? Ikke mye desverre. Virker som de går for rundt 10-50k på AH. Men er jo mange forskjellige kombinasjoner av statsen osv de gir da. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 "Streaming schedule 24/7 for a long period of time. Obviously with a few short sleep breaks now and then." Haha, Kungen er rå! For en sykt dedikert type. Han er vel i act 3 på Inferno, Hardcore mode. Farmer inferno på normal, pluss at han har en lvl 48+ Wizzard på Nightmare act 4 Hardcore mode. Å det på 2 uker. Drøyt Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 pluss at han har en lvl 48+ Wizzard på Nightmare act 4 Hardcore mode. Hadde*. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Var smart i dag og logget inn før jeg dro på jobb, er fortsatt inne Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 ork spam tråden med items og spekulering i pris, lag heller en egen om det. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 blir 5 timer nå jeg ikke har kunnet logge på de siste 24 t.. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Funker det å logge inn nå? Om jeg drar rett hjem istedet for en tur innom puben vil jeg vite at det var med god grunn. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg fikk logget inn på 3 eller 4 forsøk. Det er bare noen det køkker seg helt for. Lenke til kommentar
frds Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 ork spam tråden med items og spekulering i pris, lag heller en egen om det. Støtter den! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Funker det å logge inn nå? Om jeg drar rett hjem istedet for en tur innom puben vil jeg vite at det var med god grunn. Dra innom puben du. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Latterlig, vi ser igjen at folk ikke får logget inn... i går var det kjempeproblemer helt fra folk kom hjem fra jobb (ca kl 16) til folk la seg (ca kl 23). I dag startet problemene rundt kl 16 igjen. Skjønner ikke blizzard at de må få opp noen flere servere? Eller håper de på en "SWTOR" - der folk ble lei og slutta, slik at man etter en 3 ukers tid slapp unna det verste av køproblemen? Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 hahahaha samme drittet i dag igjen blizzard?????? NÅ begynner det bare å bli latterlig. Kult å kjøpe et produkt du ikke får brukt 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Fungerer fint. bare copy&paste passordet et par ganger så kommer dere inn Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 JEg kom inn, men hadde ingen venner og ble kastet ut igjen. Begynner seriøst og bli lei problemene.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det er fordi du banker deg inn på en server som egentlig ikke fungerer. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 De har kapasitetsproblemer og har bommet kraftig på hvor populært spillet skulle bli. Så enkelt egentlig. Ikke er det alt for lett å skaffe en massiv mengde med servere og SAN over natta heller... I mens, så får vi kose oss med: retrieving hero list.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Lurdlespor (Blizzard Employee) Hello. I'm sorry but we don't have any ETA on this just yet; our network engineers are working on this right now and we're hopeful this'll be resolved shortly, but I cannot give you an estimated time at the moment. Please be aware that getting this sorted is our engineers' top priority and they are working to get these issues fixed as soon as possible. Once again we apologise for this issue, we will let you know as soon as we get any more details. Kan høre på den fine musikken hvertfall. Endret 31. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Kommer inn, men så får jeg "Error 300008" Å google feilen gir linker til blizz sider som sier at det er noe feil hos meg. Right...for alt er vel hos blizzard Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Kommer inn, men så får jeg "Error 300008" Å google feilen gir linker til blizz sider som sier at det er noe feil hos meg. Right...for alt er vel hos blizzard sliter med det samme atm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå