Romis Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Du er ikke den eneste som er drittlei. For å slutte hele diskusjonen: Skaff dere en server emulator. Case closed. Endret 30. mai 2012 av Romis Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Av det jeg har hørt fra mindre offisielle kilder så er det bytting core + san gateways pågang, så tror jeg tar meg en film til Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (...) Jeg er neppe den eneste som er drittlei denne forsvaringen av blizzard uansett hva de driver med, har dere ikke noe bedre å bruke tiden på? AtW Og jeg er drittlei sytingen. "Skurupu" Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) (...) Jeg er neppe den eneste som er drittlei denne forsvaringen av blizzard uansett hva de driver med, har dere ikke noe bedre å bruke tiden på? AtW Og jeg er drittlei sytingen. "Skurupu" Jeg er dritt lei sytingen og forsvaringen, diskuter spillet, ikke opp/ned-tid. Romis Endret 30. mai 2012 av Romis Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 hørte snakk om at det på d2 var items som ga "skills", og at dette var dypt savnet på d3. videre har jeg sett at mange snakker om at d2 var et så mye bedre spill! har ikke helt skjønt hvorfor. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Vi burde lage en egen tråd for server-jammer. Den hadde sikkert fått mer poster enn denne. Endret 30. mai 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Av det jeg har hørt fra mindre offisielle kilder så er det bytting core + san gateways pågang, så tror jeg tar meg en film til Og der har dere poenget mitt, sort på hvitt. Dere klager ræva av dere fordi dere ikke får spille akkurat nå? Blizzard vet det er et problem med serverne, så de jobber med saken. Ingen spill er 100% feilfrie fra dag 1. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (...) Jeg er neppe den eneste som er drittlei denne forsvaringen av blizzard uansett hva de driver med, har dere ikke noe bedre å bruke tiden på? AtW Og jeg er drittlei sytingen. "Skurupu" Jeg er dritt lei sytingen og forsvaringen, diskuter spillet, ikke opp/ned-tid. Romis At man ikke får spillt spillet er en rimlig sentral del av min spillopplevelse ihvertfall. Poenget mitt, som tydeligvis ikke kom særlig godt fram er at når vikingkylling klager over at han er lei av en bestemt type ting, og mener folk burde ha noe bedre å gjøre, så kaster han stein i glasshus i stor stil. AtW 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 hørte snakk om at det på d2 var items som ga "skills", og at dette var dypt savnet på d3. videre har jeg sett at mange snakker om at d2 var et så mye bedre spill! har ikke helt skjønt hvorfor. Jeg er både enig og delvis uenig. Nå har jeg spilt Diablo 2 alt for alt for mye i mitt liv, og for knappe uker siden spilte jeg Diablo 2 igjen og fikk opp en 98,5 paladin. Det er alt for mange ting som var bedre med Diablo 2, og alt for mange ting som er bedre med Diablo 3 for å liste opp. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Tja... Tviler på at folk hadde klaga på at de ikke fikk spilt D3 hvis det var mulig å spille offline. Og hvorfor vil det ta lengre tid å patche et spill som ikke er online? Hadde spillet vært tilgjengelig offline kunne folk spilt D3 alene eller lokalt mens ActiBlizz jobbet med en patch uten å forstyrre spillerne. Å gi ut en oppdatering som må lastes ned "manuelt" er på ingen måte tungvindt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 hørte snakk om at det på d2 var items som ga "skills", og at dette var dypt savnet på d3. videre har jeg sett at mange snakker om at d2 var et så mye bedre spill! har ikke helt skjønt hvorfor. Jeg var superfan av Diablo 2. Det er nok det PC-spillet jeg har brukt mest tid på, etter WoW såklart. Men jeg synes det er vanskelig å sammenligne Diablo 2 og Diablo 3, da de er veldig forskjellige. De er svært gode spill på hver sin måte. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Av det jeg har hørt fra mindre offisielle kilder så er det bytting core + san gateways pågang, så tror jeg tar meg en film til Og der har dere poenget mitt, sort på hvitt. Dere klager ræva av dere fordi dere ikke får spille akkurat nå? Blizzard vet det er et problem med serverne, så de jobber med saken. Ingen spill er 100% feilfrie fra dag 1. Nå er ikke den største irritasjonen at det ikke er 100% feilfritt fra dag en, men at det er massive feil etter to hele uker, du framstiller det som det bare har vært litt serverstyr rett etter release, noe som er lagt fra sannheten. AtW Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Selvom mange mener ATW har mye syt og klager, så er jeg enig i de fleste poengene han har som jeg har lest. Anyways, kom just inn selv. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Vi burde lage en egen tråd for server-jammer. Den hadde sikkert fått mer poster enn denne. Og hva forteller ikke det oss? AtW Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Tja... Tviler på at folk hadde klaga på at de ikke fikk spilt D3 hvis det var mulig å spille offline. Og hvorfor vil det ta lengre tid å patche et spill som ikke er online? Hadde spillet vært tilgjengelig offline kunne folk spilt D3 alene eller lokalt mens ActiBlizz jobbet med en patch uten å forstyrre spillerne. Å gi ut en oppdatering som må lastes ned "manuelt" er på ingen måte tungvindt. Fordi det da plutselig var flere millioner spillere som må laste ned patchen manuelt og installere den manuelt. Du ser problemet der? Uansett hvor lett en oppgave er, er det bestanding noen som klarer å rote det til fullstendig. Har vi to patcher å velge mellom er det bestandig noen som klarer å velge feil patch. Har vi bare én patch er det likevel noen som klarer å rote det til. Den eneste måten å være sikker er ved å la Blizzard gjøre jobben for deg. Men uansett, "Login is currently being impacted by the number of players that are coming online after they downloaded the patch and accepted the Terms of Use. Sadly, the additional steps required to patch and log in to the game is creating a lot of the "Error 37" prompts for players. We're currently working on a fix for this and are looking to have it implemented as soon as possible; we hope to have future patching processes smoothed out for Diablo III. You can find more information on any technical issues or errors that you may encounter here: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4008461426" (fra forumet.) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 I bunn og grunn er nok 99% av all denne dritten fra Blizzard med nedetid og krav om online-gameplay pga. det "flotte" Auction House. Hele D3 er sentrert om at de skal melke kundene hardest mulig ved å få dem til å kjøpe items fremfor å finne dem i spillet. Derfor kjører de nå betatesting med de betalende kundene fordi de vet at dersom de lanserer et like dårlig AH hvor folk faktisk bruker ekte penger så havner de i ei skikkelig drittsuppe ganske raskt. Jeg håper faktisk at hele AH med ekte penger blir en dundrende fiasko slik at noen saksøker ræva av dem. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Vi burde lage en egen tråd for server-jammer. Den hadde sikkert fått mer poster enn denne. Og hva forteller ikke det oss? AtW At syterne skriker høyest? Det er ingen som kommer inn her for å poste at alt fungerer utmerket. Endret 30. mai 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Vi burde lage en egen tråd for server-jammer. Den hadde sikkert fått mer poster enn denne. Og hva forteller ikke det oss? AtW At syterne skriker høyest? Det er ingen som kommer inn her for å poste at alt fungerer utmerket. Det forteller oss at det har vært store problemer. Ser ikke tilsvarende i andre spill tråder. Ellers er jeg fristet til å spørre deg om hva du synes er akseptabel oppetid på en slik tjeneste, iogmed at jeg ser du har begynt å bruke den relativt billige "syter"-retorikken. (grunnen til at jeg spør deg er at selv om jeg ikke er spesielt enig med deg, så har du i det minste inntil nylig holdt en vesentlig mer seriøs tone enn mange) AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå