Nizzen Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 De rutinerte er vel innlogget hele tiden? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 De rutinerte trykket også "exit diablo" isteden for "leave game".... Karma egentlig, hadde nettopp flirt av noen som hadde logget av. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Nå lagger som pokker da om det er noen trøst Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 De rutinerte er vel innlogget hele tiden? Hadde ikke trodde det måtte "come to this", men ser meg vel nødt til det fra nå av. PCen står forsåvidt på hele dagen så kan jo likegodt logge inn før jeg drar på jobb og bare sjekke med remote før jeg drar hjem at jeg fortsatt er inne. Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Nå lagger som pokker da om det er noen trøst Det er litt trøst Men er det noen som er kommet inn i dag da? Står på innlogging siden, under 'Breaking News' at de prøver å fikse noe, og at bnet serverene er nede til det er ordnet..... Lying sons of bitches Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 i diablo 2 hadde de et ladder system? har de fjernet dette, eller gjaldt det bare på hardcore mode som i diablo 3? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Waaait, kan man trade items og gull fra HC til SC? Hvordan? tror ikke det.. blir ikke så mye hardcore da akkurat Nei, trodde ikke det jeg heller Men cruzader skrev par poster over her at det går? Jeg trader med gullbutikker eller spillere ettersom bud/demand. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Den første uken, launchweek, var det liksom greit at det var litt nedetid og litt issues som måtte rettes ut, men nå to uker etter launch er det faen meg for dårlig at det skal være umulig å logge seg på i rushtiden. Får vel ei uke fri gametime da vettu^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Nå lagger som pokker da om det er noen trøst Det er litt trøst Men er det noen som er kommet inn i dag da? Står på innlogging siden, under 'Breaking News' at de prøver å fikse noe, og at bnet serverene er nede til det er ordnet..... Lying sons of bitches Vel, jeg har vært inne i noen timer og spilt og brukt AH, så for min del fungerer det fint. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Så en film i håp om bedre servere etter den, men det gikk dårlig gitt. For mye lag. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Error 37 og 73 er herlig da. -.- Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Error 37 og 73 er herlig da. -.- Latterlig.. Man skulle tro Blizzard hadde lært et og annet om serverbelastning og drift i sine 8 år med World Of Warcraft.. Apparently not.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Heldig med loot idag. Ser ut som jeg kanskje kan få 1m+ for den. *krysse fingra* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Fikk meg en øks med 700 dps og 500 life on hit for 50k idag. Dagens røverkjøp. Fikk meg også en ring noenlunde lik den over for 15k. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Error 37 og 73 er herlig da. -.- Latterlig.. Man skulle tro Blizzard hadde lært et og annet om serverbelastning og drift i sine 8 år med World Of Warcraft.. Apparently not.. Blizzard har 8års erfaring med og leie et selskap til og drifte alt for de. Gir ikke deg akkurat stålkontroll til den dagen du starter selv hehe Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Begynner å bli relativt fed up nå, siste gangen jeg forhåndsbestiller ett blizzards-spill ihvertfall. Diablo 3 har ikke vært noen smooth opplevelse akkurat. AtW Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Diablo har ikke vært annet en smooth. Har ikke hatt innloggingsproblemer siden 01:00 15. Mai. Hadde én DC den første natta, men har siden ikke opplevd det. Eneste gangen jeg ikke har fått spilt mens jeg ville det, var under server maintenance midt på natta en gang. 1 Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 finnes det ladder system fordi som ikke spiller hardcore? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Nei. Og hva er egentlig vitsen, når det tar så kort tid til 60? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Artig at jeg hadde veldig rett i alle de negative forhåndsdømmende synene mine. Surt at jeg ble overtalt av en kompis til å kjøpe spillet. Et spill som jeg mest sannsynlig ikke får spilt ordentlig før til høsten (sett at spillet får sine høyst nødvendige justeringer iløpet av sommeren). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå