Gulrotsaft Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 blir bare sittende fast på hero list når jeg kommer forbi authentication :S Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Nå er'e midda! Blir mer streaming etterpå. Jeg veit jeg trenger mere armor og mana regen! >< Dør av tulleting innimellom =/ Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Skjønner ikke hvordan folk sitter fast på error, bare copy passord og prøv en 4-5 ganger på rad, kommer inn hver gang, gjorde det på release også Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jepp, jeg fikk error 37 når jeg først prøvde i dag, jeg også. Prøvde 4-5 ganger over 2 minutter, og kom inn. Lenke til kommentar
Persn Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Skjønner ikke hvordan folk sitter fast på error, bare copy passord og prøv en 4-5 ganger på rad, kommer inn hver gang, gjorde det på release også Jeg har ctrl+v noen titallsganger nå og kommer fortsatt ikke inn Skal sies at jeg har som regel hatt flaks tidligere da og bare måttet bruke maks tre forsøk eller kommet inn på første forsøk, så jeg måtte ha uhell en dag. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Lvl 60!! Endret 30. mai 2012 av Bibow 2 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 serverene har vært oppe ihvertfall 6timer nå. 37 betyr bare at du må spamme login et par minutter før du kommer inn. Akkurat nå kan du drite i å komme inn i det hele tatt. Jeg spammet helt til jeg kom inn og fikk spilt i en halvtimes tid før jeg ble kicket ut av spillet med beskjed om at Battle.net er utilgjengelig for øyeblikket. Prøver man å logge seg inn og kommer forbi error 37 så møter du i beste fall error 73 istedet. Lenke til kommentar
slurp Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 En eller annen snill sjel der ute med ett guest pass til overs? Ville vært svæært takknemlig om vedkommende kunne sendt meg en PM! ) Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 serverene har vært oppe ihvertfall 6timer nå. 37 betyr bare at du må spamme login et par minutter før du kommer inn. Akkurat nå kan du drite i å komme inn i det hele tatt. Jeg spammet helt til jeg kom inn og fikk spilt i en halvtimes tid før jeg ble kicket ut av spillet med beskjed om at Battle.net er utilgjengelig for øyeblikket. Prøver man å logge seg inn og kommer forbi error 37 så møter du i beste fall error 73 istedet. Jeg har vært online et par timer nå, ser kompiser som logger på hvert minutt ca. Så påloggingen funker utmerket om du har tålmodighet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 SERIØST?! Kasta ut av spillet når jeg endelig fant den mobben jeg har letet etter i flere timer :/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Bare å søke det opp, er Diablo III's hidden level Er gøy noen runs, og så blir det kjedelig.. Litt som resten av spillet da med andre ord Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Bah, om det ikke er error 37, er det error 73 :-( jaja, en treningstur istedet da, så får jeg håpe det går når jeg er tilbake........ Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 serverene har vært oppe ihvertfall 6timer nå. 37 betyr bare at du må spamme login et par minutter før du kommer inn. Akkurat nå kan du drite i å komme inn i det hele tatt. Jeg spammet helt til jeg kom inn og fikk spilt i en halvtimes tid før jeg ble kicket ut av spillet med beskjed om at Battle.net er utilgjengelig for øyeblikket. Prøver man å logge seg inn og kommer forbi error 37 så møter du i beste fall error 73 istedet. Jeg har vært online et par timer nå, ser kompiser som logger på hvert minutt ca. Så påloggingen funker utmerket om du har tålmodighet. Tålmodigheten tok slutt etter at jeg kom igjennom error 37 nåløyet 4 ganger for så å bli møtt av at Battle. net ikke er tilgjengelig - error 73. For visse er det ikke mulig å logge seg på akkurat nå. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Geuud. Har sitti og spamma inn en youtube URL som passord de siste 5 minuttene. 1 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Geuud. Har sitti og spamma inn en youtube URL som passord de siste 5 minuttene. haha bra gjort Er vel ikke og gni det inn at jeg har d3 stående afk i menyen nå vel? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Keep trying kids, jeg kom inn plutselig nå. Seff mens jeg holdt på å lage middag. Det er altså når du minst venter det at du kommer inn. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Skulle likssom lvle 3stk fra 50-60 nå for noen 6mill gold men tar jo faen 2min bare bytte games Endret 30. mai 2012 av cruzader Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Men er litt spesielt tenke på at goldet jeg får for gearet til barben samt har farmet opp og jeg tenker geare demon hunteren med, på et par minutter kunne vært forvandlet til 1220$. Føles plutselig så sykt mye tristere bruke opp alt gullet igjen når man tenker på det i dollar verdi.. Hvor får du den dollar-verdien fra? AtW Geuud. Har sitti og spamma inn en youtube URL som passord de siste 5 minuttene. haha bra gjort Er vel ikke og gni det inn at jeg har d3 stående afk i menyen nå vel? Det er jo bra at man må gni inn muligheten til å faktisk spille spillet man har kjøpt AtW Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Men er litt spesielt tenke på at goldet jeg får for gearet til barben samt har farmet opp og jeg tenker geare demon hunteren med, på et par minutter kunne vært forvandlet til 1220$. Føles plutselig så sykt mye tristere bruke opp alt gullet igjen når man tenker på det i dollar verdi.. Hvor får du den dollar-verdien fra? AtW 22$ pr mill som er det butikkene betaler i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå