Skurupu Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 da er spillet installert, wehu! men, får error 37. er det bare å gi opp å logge seg inn i dag da? Neida, serverene er bare opptatte, på grunn av høy trafikk. Blizzard har selv sagt at det bare er å prøve igjen, og igjen. Du kommer inn til slutt. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 aaaw... Shinbone tar litt tid å farme du:/ 10 forsøk no uten at den er der. Er det noe "spesielt" med pony level utenom at det er pony level? Tenker på om det er en fin plass for å farme rare, gold eller xp?! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Da foreslår jeg at chat om stream (Romis eller andre) taes i en egen tråd for det. Kan bli litt mye informasjon om når enkelte dusjer og spiser i en tråd om et spill 6 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 aaaw... Shinbone tar litt tid å farme du:/ 10 forsøk no uten at den er der. Er det noe "spesielt" med pony level utenom at det er pony level? Tenker på om det er en fin plass for å farme rare, gold eller xp?! Hva du finner fort er opp til RNG, for min del brukte jeg timer på bottle of rainbow eller hva enn den delen heter. Pony level skal være samme nivå som Act4, så veldig fin for både xp og på senere vansklighetsgrader også for loot. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Lol, jeg samlet ALT av items til Staff of Herding på ett par timer. Farmet de "vanskelige" først, Liquid Rainbow og Gibbering Gemstone, da disse er mer random enn de andre. Leoric's Shinbone fikk jeg etter 3 resetts (tok meg 5min), da det er bare å starte siste saven i act 1, og ta portalen til Leoric's Manor, og løpe inn bakveien. Black Mushroom var så og si det samme, tok en save fra etter å ha reddet Cain, så tok jeg portalen til Leroic's Passage, og gikk ut porten og inn i Cathedral Lvl 1. Easy peasy! Plansa i seg selv var også lett.. Izual droppa den etter andre try. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 "Lett" er det uansett, hvor flaks man har med den store tallgeneratorguden er en helt annen sak. Å få drops etter 2-3 resets er flaks, ingenting med at det er lett ^^ Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 "Lett" er det uansett, hvor flaks man har med den store tallgeneratorguden er en helt annen sak. Å få drops etter 2-3 resets er flaks, ingenting med at det er lett ^^ Sant det... Men du får inntrykk på at det er lett da, om du får alt i løpet av ett par timer. En kompis farmet Gibbering Gemstone i 5 timer uten resultat.. Så stakk han til Nightmare, og fikk den med engang Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Error 37, we meet again.. Damn it! Skal reise til Sogn og Fjordane i kveld, håpet å få inn ett par timer med D3... Får ikke spillet før 11. juni igjen da! Kanskje litt på mandag, 4, juni, men så reiser jeg igjen xD Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Disse verdt noe? Har jo forsåvidt greie stats som Strength\Dex, vitality, all res og attack speed.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Den er nok verdt et par hundre tusen gull, tipper jeg. Endret 30. mai 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
fenele Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Begynner å bli fucking lei av error 37 og shit nå.. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Prøver selv; http://www.own3d.tv/Argoniels/live/319530 Får håpe det funker Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Prøver selv; http://www.own3d.tv/...els/live/319530 Får håpe det funker Ser ikke noe bilde, bare lyd! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Den er nok verdt et par hundre tusen gull, tipper jeg. Ja, er en del på AH, men de går for utrolig mye mer. Får legge de ut på AH så se hva som skjer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Begynner å bli fucking lei av error 37 og shit nå.. Pfft, ikke noe å klage over, er jo bare to uker siden release. Og hvem spiller på ettermiddagene uansett? AtW 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Prøver selv; http://www.own3d.tv/...els/live/319530 Får håpe det funker Ser ikke noe bilde, bare lyd! Nå trur jeg! Mulig det lagger noe forferdeligt =/ Her er det noe fuffens.. Endret 30. mai 2012 av Argoniel Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 hmmm... ser ut som at det kommer til å ta litt tid å finne tak i Gibbering Gemstone ja. Er det slik at kun en frost hule kan spawne om gangen? Virker som dette faktisk er en grei måte å farme xp/penger på. Får no konstant 600 - 3000 + xp for å drepe mange pluss en hel rekke med gear som jeg selger til vendor. Også en god følelse å være OP og kunne tanke litt som DH Har ikke den følelsen på act 1 i hell. Lenke til kommentar
AThought Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Er det meningen at man skal graveyard campe noen elites i Inferno? Da vi har dårlig gear i begynnelsen, jeg sliter en del Endret 30. mai 2012 av AThought Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er det meningen at man skal graveyard campe noen elites i Inferno? Da vi har dårlig gear i begynnelsen, jeg sliter en del Nei meningen er at du skal farme gear i hell til du tar inferno uten bli rævkjørt. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 hmmm... ser ut som at det kommer til å ta litt tid å finne tak i Gibbering Gemstone ja. Er det slik at kun en frost hule kan spawne om gangen? Virker som dette faktisk er en grei måte å farme xp/penger på. Får no konstant 600 - 3000 + xp for å drepe mange pluss en hel rekke med gear som jeg selger til vendor. Også en god følelse å være OP og kunne tanke litt som DH Har ikke den følelsen på act 1 i hell. Sånn jeg har forstått det, så kan det spawne 2 caves. Men det jeg gjør, for å spare mest mulig tid, er å starte nytt game (Machines of War, tror jeg det heter); så tar jeg Korsikk portalen og løper til venstre, det er en cave der, Er det ikke noen cave, eller ikke Caverns of Frost, så lager jeg nytt game med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå