Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

da er spillet installert, wehu!

men, får error 37.

er det bare å gi opp å logge seg inn i dag da?

Neida, serverene er bare opptatte, på grunn av høy trafikk. Blizzard har selv sagt at det bare er å prøve igjen, og igjen. Du kommer inn til slutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aaaw... Shinbone tar litt tid å farme du:/ 10 forsøk no uten at den er der.

Er det noe "spesielt" med pony level utenom at det er pony level? Tenker på om det er en fin plass for å farme rare, gold eller xp?!

Hva du finner fort er opp til RNG, for min del brukte jeg timer på bottle of rainbow eller hva enn den delen heter.

Pony level skal være samme nivå som Act4, så veldig fin for både xp og på senere vansklighetsgrader også for loot.

Lenke til kommentar

Lol, jeg samlet ALT av items til Staff of Herding på ett par timer. Farmet de "vanskelige" først, Liquid Rainbow og Gibbering Gemstone, da disse er mer random enn de andre.

Leoric's Shinbone fikk jeg etter 3 resetts (tok meg 5min), da det er bare å starte siste saven i act 1, og ta portalen til Leoric's Manor, og løpe inn bakveien.

Black Mushroom var så og si det samme, tok en save fra etter å ha reddet Cain, så tok jeg portalen til Leroic's Passage, og gikk ut porten og inn i Cathedral Lvl 1.

Easy peasy!

Plansa i seg selv var også lett.. :) Izual droppa den etter andre try.

Lenke til kommentar

"Lett" er det uansett, hvor flaks man har med den store tallgeneratorguden er en helt annen sak. Å få drops etter 2-3 resets er flaks, ingenting med at det er lett ^^

Sant det... Men du får inntrykk på at det er lett da, om du får alt i løpet av ett par timer.

En kompis farmet Gibbering Gemstone i 5 timer uten resultat.. Så stakk han til Nightmare, og fikk den med engang :p

Lenke til kommentar

hmmm... ser ut som at det kommer til å ta litt tid å finne tak i Gibbering Gemstone ja. Er det slik at kun en frost hule kan spawne om gangen?

Virker som dette faktisk er en grei måte å farme xp/penger på. Får no konstant 600 - 3000 + xp for å drepe mange pluss en hel rekke med gear som jeg selger til vendor. Også en god følelse å være OP og kunne tanke litt som DH :) Har ikke den følelsen på act 1 i hell.

Lenke til kommentar

hmmm... ser ut som at det kommer til å ta litt tid å finne tak i Gibbering Gemstone ja. Er det slik at kun en frost hule kan spawne om gangen?

Virker som dette faktisk er en grei måte å farme xp/penger på. Får no konstant 600 - 3000 + xp for å drepe mange pluss en hel rekke med gear som jeg selger til vendor. Også en god følelse å være OP og kunne tanke litt som DH :) Har ikke den følelsen på act 1 i hell.

Sånn jeg har forstått det, så kan det spawne 2 caves. Men det jeg gjør, for å spare mest mulig tid, er å starte nytt game (Machines of War, tror jeg det heter); så tar jeg Korsikk portalen og løper til venstre, det er en cave der, Er det ikke noen cave, eller ikke Caverns of Frost, så lager jeg nytt game med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...