Merko Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Sendte en ticket til Blizzard ang. 2 diablo III klienter på samme maskin, siden noen påpekte at det var imot regelverket. Overrasket over svaret 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Kanskje ikke 10 måneder men ville tippe 3-4ish om du dedikerte litt timer dagen på kun exp og ikke preiking etc. Husker 99hc lancer gidde respekt helt til LoD kom og du kunne ta 99 på en uke med effektiv (og endel mer avslappende) cowing. Det tar minst 5000 timer fra 1-99. 98-99 tar nesten to måneder. Du får kun bittelitt exp fra diablo og må ta 1000 runs hver enestedag.1000 runs tar 16 timer og på HC skal du ha full fokus.I de senere sesonger har ikke folk kommet lenger enn 96-97. Det er bare en håndfull spillere og noen få lag som har greid det i løpet av 12 år. Det tar ca 7 måneder om du spiller 24/7 og det er umulig med mindre det er et lag. 3-4 måneder, glem det. Endret 30. mai 2012 av BadCat Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Verste jeg har møtt er på hell act 4. Mallet lord med shielding, horde og invulnerable minions. Skal også nevnes at jeg var monk, så jeg måtte nært for å slå. Syntes egentlig mallet lords hitter ganske hardt vanligvis også. Mallet Lord er egentlig det monsteret i Diablo 3 det er lettest å slå, til og med lettere enn zombies i Act 1 Det er jo så effings tregt, du kan bare stå å slå på det så når det begynner å slå så kan du bare flytte deg pittelitt til siden for det (de snur seg ikke etter deg mens de slår, de slår der du sto når han begynte å slå) så har du sann 10 sekunder før han begynner å slå igjen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Døde på The butcher på 2% fordi jeg skulle bytte til mf gear i siste liten før jeg skulle drepe han.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Døde på The butcher på 2% fordi jeg skulle bytte til mf gear i siste liten før jeg skulle drepe han.. Klarte det nå da Hvor lang er du kommer på Inferno? Finner du det "umulig" som barbar? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Døde på The butcher på 2% fordi jeg skulle bytte til mf gear i siste liten før jeg skulle drepe han.. Klarte det nå da Hvor lang er du kommer på Inferno? Finner du det "umulig" som barbar? Har kommet til starten av act 2, og det er for vanskelig med mitt gear. Trenger bare godt nok gear, rett og slett, så går det så bra Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Skal bare dusje og spise, så kan dere se på behind the scenes imens. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Rofl! KOM-- KOMME OMMER kommer snart tilbake Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Kanskje ikke 10 måneder men ville tippe 3-4ish om du dedikerte litt timer dagen på kun exp og ikke preiking etc. Husker 99hc lancer gidde respekt helt til LoD kom og du kunne ta 99 på en uke med effektiv (og endel mer avslappende) cowing. Det tar minst 5000 timer fra 1-99. 98-99 tar nesten to måneder. Du får kun bittelitt exp fra diablo og må ta 1000 runs hver enestedag.1000 runs tar 16 timer og på HC skal du ha full fokus.I de senere sesonger har ikke folk kommet lenger enn 96-97. Det er bare en håndfull spillere og noen få lag som har greid det i løpet av 12 år. Det tar ca 7 måneder om du spiller 24/7 og det er umulig med mindre det er et lag. 3-4 måneder, glem det. Må si jeg er veldig taknemmelig for at D3 ikke er i nærheten av dette... Syntes vel egentlig at måten leveling i D2 var veldig uttaknemmelig. Kan se at en liten gruppe HC spillere syntes dette var ålreit, men selv om jeg spilte D2 veldig mye og likte det, er jeg veldig happy for D3 sitt system, med et oppnåelig topplevel, samt skiftbare skills. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg så videoene i førsteposten i den tråden på blizzard-forumet (linket til et par poster opp) og det som slår meg er fuckings cooldowns. Uten cooldowns kunne dette spillet vært ekstremt mye tøffere og mindre "bli jagd rundt i ring av mobs". Ett leap hvert 15 sekund? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Uten cooldowns kunne vel en Wizard CC-et samtlige mobs i en hel dungeons og bare aoe-et dem ned samtidig. Høres kjempegøy ut. 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Var det et problem i D2? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 hehe, tror man hadde vært ganske så OP om man ikke hadde cooldown med de skillsa man har.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er det et problem å være OP? Det er jo bare å booste motstanderne. Poenget mitt er at det hadde vært mye mer spennende gameplay med flere enn seks angrep og/eller kortere cooldowns. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Aner ikke. Spilte aldri D2. Så mine referanser er utelukkende fra hvordan jeg opplever D3 og andre spill jeg spiller. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg bare lar videoen kjøre ferdig, så putter jeg på cam osv etterpå. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Skulle man fjernet cooldowns måtte man ihvertfall legge på resource cost på alt da, ellers can jo man bare spamme feks. Diamond Skin konstant og være udødelig (Diamond Skin uten cooldown + Force Armor, wut?). Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er det et problem å være OP? Ja. Blir ikke moro i det heletatt om du hadde fått det som du ville, tro meg Er noen skills som er såpass gode som har rundt 2min cooldown, uten cooldown så blir det ikke moro lengre Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Manna cost på alt er en selvfølge. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Cooldown er del av moderne spilldesign, det har ingen positive effekter for spilleren, men for utvikler gjør det ting langt enklere når de skal balansere spillet. Vi kan vel bare prise gudene om at de ikke innførte global cooldown som er neste steg for å gjøre spill mindre morsome og lettere å utvikle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå