Merko Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Selv farmet jeg penger på NM i pony level. fikk 20-35k per run. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Når er patch scheduled for eu serverne? Ser ut til at vi må ha enGB klient. Da er det vel bare å benytte sjansen til å bytte nå som enUS ikke funker på eu serverne:/ Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvordan er det å farme act 2 inferno? Har ikke kommet helt dit enda, men i midt i ørkenen etter khasim outpost har vel alltid 1 av 5 events/dungeons, og tror de fleste har resplendant chest. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Når er patch scheduled for eu serverne? Ser ut til at vi må ha enGB klient. Da er det vel bare å benytte sjansen til å bytte nå som enUS ikke funker på eu serverne:/ Hvorfor har du US client anyway? Hvorfor skal ikke US clienten fungere på EU og omvendt? Har blizzard sagt noe om det? De har jo heletiden nevnt tidligere at man kan bytte rundt på hvilken server man vil spille på (region). Virker rart om de skal sette opp sperrer for sånt nå.. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Når er patch scheduled for eu serverne? Ser ut til at vi må ha enGB klient. Da er det vel bare å benytte sjansen til å bytte nå som enUS ikke funker på eu serverne:/ Hvorfor har du US client anyway? Hvorfor skal ikke US clienten fungere på EU og omvendt? Har blizzard sagt noe om det? De har jo heletiden nevnt tidligere at man kan bytte rundt på hvilken server man vil spille på (region). Virker rart om de skal sette opp sperrer for sånt nå.. Jeg har US fordi jeg preloada med enUS installasjonsfila, men har spilt på eu serverne ved å velge region europe ingame. Problemet er visst nå at de har hatt downtime på US serverne og patchet dem. De som hadde US klient fikk patchen installert, men siden EU serverne ikke er patchet enda får vi ikke logget på EU med US-client nå før EU også har patchet.(som antagelig er i morgen?). Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Bare last ned eu client, problem solved. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Farmer penger i normal jeg ^^ +130% gold find =D Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 http://no.twitch.tv/romis006 Inferno butcher farming atm. 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 La til streamen min i signaturen nå. Kommer til å streame ganske mye framover, så bare å sjekke ut hvis dere ikke har noe annet å finne på. takker =D Alltid fun å se på andre spiller, faktisk. Starta nettopp min egen barbar Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Klarte å binde space til noe annet enn å skippe dialog, hva heter knappen slik at jeg får bindet den til space igjen? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Klarte å binde space til noe annet enn å skippe dialog, hva heter knappen slik at jeg får bindet den til space igjen? Keybindings -> System -> Close all open windows 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Streamen er nede nå, kommer opp igjen når jeg er ferdig med å snakke med kjæresten. Skriver her når det blir i såfall. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Streamen er nede nå, kommer opp igjen når jeg er ferdig med å snakke med kjæresten. Skriver her når det blir i såfall. Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Streamen er nede nå, kommer opp igjen når jeg er ferdig med å snakke med kjæresten. Skriver her når det blir i såfall. Hold oss oppdatert! Kunne egentlig streamet mens vi snakket, men tror ikke hun hadde likt det noe særlig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Blire dåse i kvelds slengen? 1 Lenke til kommentar
AThought Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Heisan, jeg lurte på en ting. Er det noen som har funnet ut hvor lenge man kan ha spillet på "pause" med ESC før man blir kastet ut? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Heisan, jeg lurte på en ting. Er det noen som har funnet ut hvor lenge man kan ha spillet på "pause" med ESC før man blir kastet ut? Aner ikke. Vet iallefall at man blir "disconnected" om man står afk ingame lenge.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Det blir man vel ikke. Jeg har stått inlogget i spillet (altså ikke bare menyen) over natta 7-8 timer flere ganger, fordi jeg ikke ville ha resatt hele mappet når jeg skulle fortsette. Gikk fint det. Endret 29. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Kanskje man skulle teste stream for fun har alt klart men må visst kjøpe xsplit greia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Klarte å binde space til noe annet enn å skippe dialog, hva heter knappen slik at jeg får bindet den til space igjen? Trykk Escape for å hoppe over hele samtalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå