Merko Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Sant som SKurupu sier. Så lenge man er 25+ så kan man gå til act4 på Nightmare uansett om man ikke har gått igjennom act2-3 osv Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Vet noen når US servers er oppe? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Om jeg ville kunne jeg starte et game på kill diablo i nightmare og invitert deg og du kunne fint joinet. Foøvrig så finner jeg AH meget underlig. Jeg la ut en item tile en meget lav pris for et par dager siden og fikk ikke inn så mye som et bud på den. La den ut i dag på nesten 5 ganger prisen. Tok ti minutter ås var den solgt. Tror mye av feilen ligger i at nåt folk setter inn max buyout pris så kommer den for langt tilbake så den ikke synes. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Om jeg ville kunne jeg starte et game på kill diablo i nightmare og invitert deg og du kunne fint joinet. Foøvrig så finner jeg AH meget underlig. Jeg la ut en item tile en meget lav pris for et par dager siden og fikk ikke inn så mye som et bud på den. La den ut i dag på nesten 5 ganger prisen. Tok ti minutter ås var den solgt. Tror mye av feilen ligger i at nåt folk setter inn max buyout pris så kommer den for langt tilbake så den ikke synes. Så hva er grunnen for at du legger ut itemet på nytt med 5ganger høyere om du ikke fikk noe særlig med bud første gangen? Uansett, jeg filterer alltid etter Max Buyout, så om du setter billig buyout så blir den nok solgt fort Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Filterer alltid høyest dps og max armor, etter jeg har valgt de 3 stats jeg ønsker meg mest. Kanskje sette 500k som maximum i første omgang, for å sjekke om noen har satt feil pris Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Om jeg ville kunne jeg starte et game på kill diablo i nightmare og invitert deg og du kunne fint joinet. Foøvrig så finner jeg AH meget underlig. Jeg la ut en item tile en meget lav pris for et par dager siden og fikk ikke inn så mye som et bud på den. La den ut i dag på nesten 5 ganger prisen. Tok ti minutter ås var den solgt. Tror mye av feilen ligger i at nåt folk setter inn max buyout pris så kommer den for langt tilbake så den ikke synes. Så hva er grunnen for at du legger ut itemet på nytt med 5ganger høyere om du ikke fikk noe særlig med bud første gangen? Uansett, jeg filterer alltid etter Max Buyout, så om du setter billig buyout så blir den nok solgt fort Kun for å teste. Det var en rimelig god ring hvor jeg har sett lignende gå til ca den prisen jeg satte andre gang. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen her som ser på streamen min nå? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ikke restart client om du har US client. Da vil den connecte til US patch server, laste ned ny patch for så å koble til EU serverne som kjører den forrige patchen. Eventuelt endre "realmlist" eller patchlist i installeringsmappen til EU slik at den kobler til EU sin patch server. Virker som om jeg må vente til Amerika sine servere er good to go igjen. Jeg kommer heller ikke inn samme problemet som du nevnte tidligere. Men jeg har ikke US client. Alikevell kommer jeg meg ikke inn... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Kanskje tips til EU client users, lag shortcut til skrivebord etc, så sett -launch bak .exe - kan hjelpe! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen her som ser på streamen min nå? hva er det du spiser a? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen her som ser på streamen min nå? hva er det du spiser a? Kyllingsalat Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 selv om jeg er på act 4 i nightmare, så synes jeg det er litt rart at jeg hoppet over act 2 og 3 og begynt på act 4 i nightmare Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Kanskje tips til EU client users, lag shortcut til skrivebord etc, så sett -launch bak .exe - kan hjelpe! Hjelpte ikke det.. Latterlig at jeg ikke kommer meg inn for og spille singleplayer, igjen. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 selv om jeg er på act 4 i nightmare, så synes jeg det er litt rart at jeg hoppet over act 2 og 3 og begynt på act 4 i nightmare du kan jo fint gå tilbake å ta disse om du vil Lenke til kommentar
AThought Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Yes, Diablo nede på Hell Demon hunter- Gleder meg til Inferno Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen her som ser på streamen min nå? Jeg gjorde i et par min, men syntes det var en smule kjedelig Foretrekker engelske streams når det kommer til sånt igrunnen. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg såg når du daua pga av den treasure goblinen Vell vell, har jeg sett hvordan det ser ut også Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Kanskje tips til EU client users, lag shortcut til skrivebord etc, så sett -launch bak .exe - kan hjelpe! Hjelpte ikke det.. Latterlig at jeg ikke kommer meg inn for og spille singleplayer, igjen. Tror faktisk du har US client. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Dø på goblin høres vanskelig ut Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hva kan noe slikt som det her være verdt? Rare Mojo + 43-44 Damage + 66 Int + 16% better MF + 6% Increased Crit Chance + 10% Increased Poison Dart Damage Så noen lignende lå ute for 500k - 2M, de dyreste hadde bedre stats, billigste hadde dårligere.... Dvs. lå bare et par ute :-) De virker kanonbra for en WD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå