Bruker87 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Strength skal du egentlig drite i Vitality - Intelligence(Gir deg reistance, ser at du har endel resistance) - Dexterity (Dodge chance) Hva er det du snakker om? 1 Str (1 armor) gir like mye protection som 1 Int (0,1 res all). Forskjellen er at Str også gir barb skade. Så nei, Str prioriteres langt over Int. Strength gir vel damage reduction mot fysisk skade, ikke mot magic.. Intelligence gir mot magic. Nope, strenght gir ingen bonus til physical resistance, strenght gir bonus armor, armor virker på all damage. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Strength skal du egentlig drite i Vitality - Intelligence(Gir deg reistance, ser at du har endel resistance) - Dexterity (Dodge chance) Hva er det du snakker om? 1 Str (1 armor) gir like mye protection som 1 Int (0,1 res all). Forskjellen er at Str også gir barb skade. Så nei, Str prioriteres langt over Int. Strength gir vel damage reduction mot fysisk skade, ikke mot magic.. Intelligence gir mot magic. Det er feil. Armor og all resist gir damage reduction mot samme type skade. All resist inkluderer physical resist. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Edit, Endret 29. mai 2012 av Bruker87 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Absolutt, men du klarer ikke ha typ 20k dmg+70-80k hp. Du tar da fint 20-30k dmg med 100k+ hp, spørsmålet er bare hvor mye du er villig til svi av på gear Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Kjekt å få kjøpe denne for 50k når den er verdt et par millioner. Hvorfor i all verden er denne verdt et par millioner, egentlig? En kombinasjon av veldig høy Int og +%critDam, høy Vit og Str, samt grei Dex Solgte for 3,2 millioner i natt. Har du screenshot av det? >> http://bildr.no/view/1191533 Noen tips, får den etter spillet ber om å restarte for update... sigh Endret 29. mai 2012 av nagina Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg får bare "game is already running" når jeg restarter for update. Noen som i det hele tatt kommer seg inn? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 null problem for meg, ikke sett noen andre klage på problemer heller. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg får bare "game is already running" når jeg restarter for update. Noen som i det hele tatt kommer seg inn? Dobbelsjekk at den ikke henger igjen i prosesser.. Fjern den derfra så bør det gå fint. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Joda, har gjort dette. Når jeg trykker restart i vinduet som kommer opp når jeg logger inn starter spillet på nytt og launcheren gir den beskjeden. Har prøvd å avslutte prosessen når spillet starter på nytt også, men til ingen nytte. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeje, da var hell hardcore ferdig etter en passe lang dag/natt 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Bare jeg som ikke har fått noe update idag? =p Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 http://no.twitch.tv/romis006 Sikkert noen som vil se. Alle er velkomne Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ikke logg av Diablo 3, ellers kommer du ikke inn igjen xD Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 http://no.twitch.tv/romis006 Sikkert noen som vil se. Alle er velkomne Har du dårlig våpen? virket som dårlig dps til å være barbarian. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ikke logg av Diablo 3, ellers kommer du ikke inn igjen xD Logget av in the name of science, kom rett inn igjen. 1 Lenke til kommentar
tmg Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 For science! om du har lest tegneserien jeg glemte navnet på nå (xkcd?): I wonder if that happens every time.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ikke restart client om du har US client. Da vil den connecte til US patch server, laste ned ny patch for så å koble til EU serverne som kjører den forrige patchen. Eventuelt endre "realmlist" eller patchlist i installeringsmappen til EU slik at den kobler til EU sin patch server. Virker som om jeg må vente til Amerika sine servere er good to go igjen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ikke logg av Diablo 3, ellers kommer du ikke inn igjen xD Logget av in the name of science, kom rett inn igjen. Jeg og. Fungerte fint Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 har vist funnet en bug, er i Nightmare act 4 og er bare lvl 37, det er ikke mulig sant, det som skjedde var at eg joine en venn som var på hell act 4, så slutta jeg spille når eg var med kompisen min og nå plutselig er jeg i nightmare act 4 og jeg var bare akkurat begynt på act 2 nightmare, litt rart da, noen andre som syns det? har print screen Diablo III 2012-05-29 18-55-08-86.bmp Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg trur ikke det er en bug. Det er meningen at det skal gå ann å joine venners game, selv om de ikke er på samme sted som deg. Trur kanskje man må møte level reqs, men det er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå