Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen en oversikt over hvilke statskombinasjoner som er særlig salgbare på ah? Jeg befinner meg i en situasjon hvor jeg grinder inn nye items langt fortere enn jeg får solgt (delvis fordi jeg lister ganske random items til ganske random priser, som ofte ender opp med å holde 8/10-10/10 plasser på ah for meg til auksjonen utløper). En slik liste hadde hjulpet meg enormt.

Fikk solgt en ring til 990k i dag. Siden jeg har så liten kontroll som jeg har på priser på ah klarer jeg ikke unngå å tenke "F***, jeg burde nok tatt mer" etter slike egentlig gledelige salg. Finnes det noen sider/databaser som kan hjelpe til korrekt prising?

Lenke til kommentar

En ting som irriterer vettet av meg med den online løsningen er dersom man går AFK og kommer tilbake senere er det 99% sikkert at man er DC... Har ikke opplevd en eneste DC i løpet av mine timer spilt (har vel ca 50 ish med barb, og rundt 2-3 timer med hver av de andre karakterene. Heller ikke merket lagg forutenom en gang som var rundt de første dagene spillet var ute.), forutenom når jeg har gått AFK en periode på over et kvarter.

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Både og isåfall, jeg har latt PC'n stå på mens jeg sov i 7-8 timer, og hadde fortsatt ikke blitt logga ut av D3.

Men her om dagen ville det ikke alt-tabbe tilbake etter 8 timer idle så jeg måtte alt+f4.

Kan også stå innlogget og idle ingame i både en og to timer og bare alt-tabbe tilbake og fortsette å spille.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

*snip*

Hva med å søke i AH på items med lignende stats som de du bil selge?

Er jo vanskelig å fastsette en pris på en item og holde den "live" oppdatert.

Med så mange items til salg til en hver tid så er det kjøpers marked og om jeg finner en item med stats jeg vil kjøpe filtrerer jeg på byoutpris og går bakerst, blar meg til jeg finner en som har kulest "ekstra stats" og kjøper.

søk på stats

finn en som ligner

legg deg litt lavere

?????

profit

Lenke til kommentar

Jeg leste på en av wiki-ene at det skal tilsvare et act 4 dungeon i vanskelighetsgrad, selv om det åpnes fra act 1.

Det vil jo også være fornuftig ettersom man må kjøpe planen for å oppgradere den når man holder på med siste act :)

Lenke til kommentar

Kjekt å få kjøpe denne for 50k når den er verdt et par millioner.

Hvorfor i all verden er denne verdt et par millioner, egentlig?

En kombinasjon av veldig høy Int og +%critDam, høy Vit og Str, samt grei Dex

Solgte for 3,2 millioner i natt.

Endret av Pingas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har du nok hatt greit med flaks :)

Grei crit dmg % og int, men jeg ville ikke gitt mye for den med såpass lav str/dex.

Ikke makset (eller under 10% unna) på en eneste stat.

men prisene varierer veldig (som i mange med mye gold som ikke aner hva ting er verdt), jeg har solgt blå amuletter/ringer til 500-700k stk bare med makset magic find.

Gold farmer man jo 1-3mill timen så om noen vil ha noe så svir de raskt av goldet sitt har jeg merket :)

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Har noen en oversikt over hvilke statskombinasjoner som er særlig salgbare på ah? Jeg befinner meg i en situasjon hvor jeg grinder inn nye items langt fortere enn jeg får solgt (delvis fordi jeg lister ganske random items til ganske random priser, som ofte ender opp med å holde 8/10-10/10 plasser på ah for meg til auksjonen utløper). En slik liste hadde hjulpet meg enormt.

Fikk solgt en ring til 990k i dag. Siden jeg har så liten kontroll som jeg har på priser på ah klarer jeg ikke unngå å tenke "F***, jeg burde nok tatt mer" etter slike egentlig gledelige salg. Finnes det noen sider/databaser som kan hjelpe til korrekt prising?

Med mindre noen har tilgang til AH databasen så er det svært vanskelig å få noen oversikt over hvilke ting som har blitt solgt til hvilken pris og dermed lage en slags oversikt over estimert verdi. Det virker som 99% av alle ting som selges på AH er rimelig random i prissettingen så jeg tror ikke du er alene. Generelt sett så er det jo slik at dersom en item har veldig høye stats så er den jo sjelden og gir mer verdi. Dersom du har noe du vil selge så kan du jo forsøke å søke opp lignende items selv i AH og se hvordan prisene på disse ligger. De som ikke har fått noen bud er ikke så mye å bry seg om, men de som indikerer at de faktisk er folk som har bydd på dem kan være en god pekepinn for prisintervall. Items som ligger ute med bud på seg kan ofte være items som har satt for høy buyout pris.

Lenke til kommentar

Kjekt å få kjøpe denne for 50k når den er verdt et par millioner.

Hvorfor i all verden er denne verdt et par millioner, egentlig?

En kombinasjon av veldig høy Int og +%critDam, høy Vit og Str, samt grei Dex

Solgte for 3,2 millioner i natt.

Men hvorfor vil man ha int, str og dex på samme ring?

Lenke til kommentar

Men hvorfor vil man ha int, str og dex på samme ring?

Fordi alle klasser får hhv. resistance, armor og dodge av disse statsene, i tillegg til klassebonusen som én av dem gir hver klasse, og siden alle 3 er på samme ring vil den være aktuell for alle klassene. Flere om beinet = høyere etterspørsel = høyere pris.

Lenke til kommentar

Da har du nok hatt greit med flaks :)

Grei crit dmg % og int, men jeg ville ikke gitt mye for den med såpass lav str/dex.

Ikke makset (eller under 10% unna) på en eneste stat.

men prisene varierer veldig (som i mange med mye gold som ikke aner hva ting er verdt), jeg har solgt blå amuletter/ringer til 500-700k stk bare med makset magic find.

Gold farmer man jo 1-3mill timen så om noen vil ha noe så svir de raskt av goldet sitt har jeg merket :)

Skulle likt å visst hvor du farmer 1-3 mill gull i timen :dribble:

Endret av HaakonNordengen
Lenke til kommentar

Den minst zzz måten er zulle runs i hell for folk om du har gear til det.

For de 3 som deltar i runsene så 17-19mill exp timen (50+) samt 450-500k gold timen pr pers fra questene, så får du goldet og de happy med expen.

Er det hardcore så kan du uten problem ta betalt en 600-800k ekstra pr time pr pers også for hell runs.

Ellers blir det over til chestfarming, goldruns eller pygmys som er evig mer zzz.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...