The Very End Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Kjapt spørsmål: Om jeg ikke har tingene jeg trenger til Pony-lvl'n, kan jeg uansett joine en kamerat som har det og få tilgang til den? Eller må alle ha alt man trenger? Har null peiling på det for har ikke giddi å farmet delene - dum som jeg er Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Er kunn den som "åpner" portalen til pony-lvl som må ha staffen klar. Ingen av de andre trenger noe. Skal spille med en kompis nå, men når jeg adder battletagen eller emailen hans får han ingenting som han kan godta, ikke gjør jeg det heller. Så hvordan kan jeg adde han å spille med ham? Dobbelsjekk at begge er på samme server (Europa). Var noe kluss i starten iallefall slik at noen havnet på US osv. Om det fremdeles ikke funker må dere kanskje bare vente litt. Virker som serverene jobber hardt. Litt kluss med auction house også nå. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Flotte greier, takker for svar Et annet spørsmål, eller to: Kan jeg joine games som har vanskeligere vanskelighetsgrad? F.eks når jeg nå spiller på nightmare, kan jeg joine en som holder på med Hell? Og hvordan er det når det står at det vil skriver over tidligere spill om jeg joiner en annen act igjen? Må jeg fra da av spille derifra, eller kan jeg hoppe tilbake til der jeg var i en senere act? Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 AH er tydligvis helt fucka.. Brukte akkurat 500k på nytt våpen, fikk så error "timed out" og nå er pengene borte men ingen item =/ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 AH er tydligvis helt fucka.. Brukte akkurat 500k på nytt våpen, fikk så error "timed out" og nå er pengene borte men ingen item =/ AH har vært sånn for meg i dag, du får nok pengene tilbake om noen minutter, og kan sende de til stash. AtW Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Noen som vet hva "The black rock ledger, page 8" er? Og hva det evt kan brukes til? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Kjekt å få kjøpe denne for 50k når den er verdt et par millioner. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Et annet spørsmål, eller to: Kan jeg joine games som har vanskeligere vanskelighetsgrad? F.eks når jeg nå spiller på nightmare, kan jeg joine en som holder på med Hell? Nei. Du må "unlock" Hell, før du kan gå inn dit. Og hvordan er det når det står at det vil skriver over tidligere spill om jeg joiner en annen act igjen? Må jeg fra da av spille derifra, eller kan jeg hoppe tilbake til der jeg var i en senere act? I de fleste quests, så er det "Del Quest". Feks når du er ferdig med en liten bit i questet, så skal du gjøre en ny ting i samme quest. Om du går over på en annen game, så blir fremgangen her hvisket bort. Da må du starte helt fra begynnelsen av på det questet. Samme når du kommer til en "Checkpoint", så forsvinner også den om du går inn på en annen game. Noen som har tips til meg som Barbarian på Act2 Inferno? Hvor mye resistance bør jeg ha? Nå har jeg i underkant av 100.. Klarte meg kjempefint i Act1, men Act2 er helt andre saker, så må nok bytte litt gear om dette skal gå bra. Er det slik at jeg "MÅ" bruke 1h + shield, eller skal det fungere fint med 2h også? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Kjekt å få kjøpe denne for 50k når den er verdt et par millioner. Millioner? not really. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Millioner? not really. Så nettopp to med marginalt lavere stats selge for 2,5 og 3 millioner. De som er i nærheten er listet 2,5-3,5 mill. Endret 28. mai 2012 av Pingas Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Kjøper man slike items så velger man helst med attack speed%, ellers er man bare dum imo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Noen som vet hva "The black rock ledger, page 8" er? Og hva det evt kan brukes til? Sjekka det før, du kan finne mange med forskjellig tall,, tallene er den magiske tallrekka fra serien Lost. The black rock var skipet som lå midt inne i jungelen i Lost. Er visst bare en geek referanse Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Som er langt, langt dyrere. Int+%critDam+%Ias av samme kvalitet blir 5-12 mill. Det forandrer uansett ikke at folk kommer til å kjøpe amuletten. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Et annet spørsmål, eller to: Kan jeg joine games som har vanskeligere vanskelighetsgrad? F.eks når jeg nå spiller på nightmare, kan jeg joine en som holder på med Hell? Nei. Du må "unlock" Hell, før du kan gå inn dit. Og hvordan er det når det står at det vil skriver over tidligere spill om jeg joiner en annen act igjen? Må jeg fra da av spille derifra, eller kan jeg hoppe tilbake til der jeg var i en senere act? I de fleste quests, så er det "Del Quest". Feks når du er ferdig med en liten bit i questet, så skal du gjøre en ny ting i samme quest. Om du går over på en annen game, så blir fremgangen her hvisket bort. Da må du starte helt fra begynnelsen av på det questet. Samme når du kommer til en "Checkpoint", så forsvinner også den om du går inn på en annen game. Noen som har tips til meg som Barbarian på Act2 Inferno? Hvor mye resistance bør jeg ha? Nå har jeg i underkant av 100.. Klarte meg kjempefint i Act1, men Act2 er helt andre saker, så må nok bytte litt gear om dette skal gå bra. Er det slik at jeg "MÅ" bruke 1h + shield, eller skal det fungere fint med 2h også? Tusen takk for forklarende svar Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 fleire som opplever problemer med AH for tia? Kjøpte 2 ringer og et amulett isted. Pengene for begge ringene blei trukket, kun en levert ( en time senere) og amulettet fikk jeg error på. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Er det flere som har trøbbel med AH for tia eller? ja det var ei spøk Endret 28. mai 2012 av Gebby Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hender seg jeg har problemet. Som regel bare går jeg bort i fem mins, så fungerer det igjen. De har vel en liten jobb å gjøre med AH, men tiden vil vise Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Skal begynne å game Diablo 3 nå og kan lite om RPG spill, hva slags klasse er da å foretrekke? Hva er best for en noobie? Du trenger ikke ha noe erfaring fra noen type klasser igrunnen. Du får en såpass 'myk' start at det meste burde gå fint. Jeg spiller Barbarian som jeg liker veldig godt iallefall. Takk for svar! Gikk munk og det var veldig gøy, gikk Barbarian og det var dritgøy! Tok skeleton-karen uten en potion uten å dø Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Tenkte jeg skulle starte ny class, spiller for øyeblikket DH, og koser meg med den classen, trenger bare noe til å komme meg vekk fra aggresjonen til Act 2 Inferno. Ser ut som Barbarian er morsom, eller er det noen andre som har et tips til morsom class? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 ... Er visst bare en geek referanse Tja, er ikke bekreftet den ene eller andre veien hva det er, annet enn Lost referansen. Håper det er noe mer enn kun en referanse til Lost, men kan jo være at det er noen av utviklerne som var store fans og vil ha det litt moro med oss spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå