porlaket Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 World first var jo en Wizard med Force armor buggen :/ 6k hp wizard som tanker alt er jo selvfølgelig balansert!!!... hehe Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Game design update fra Blizzard. Så ... Vente med å oppgradere Blacksmith til kostnaden er senka? Lenke til kommentar
AThought Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Noen som forstår mekanikken til Mini bossen "Rakanoth" på Hell mode som kommer før Diablo? Han one shotter jo random hele tiden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Jau, athene posta en video der han sier at han hadde ikke sjans lengre etter at de nerfa monken plutselig, så han meldte seg av world first-racet. For seint å starte en helt ny character på det tidspunktet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Andre som har problemer med AH nå? Får bare error 31071 for alt jeg prøver å by på / selge. Jepp, vært slik her i hele dag. Får timeout og error. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Kjøpte en sak på AH for noen timer siden uten problemer hvertfall. Noen som forstår mekanikken til Mini bossen "Rakanoth" på Hell mode som kommer før Diablo? Han one shotter jo random hele tiden. Siden du tydeligvis ikke klarer å google selv, gjør jeg det for deg https://www.google.no/search?client=opera&rls=nb&q=how+to+kill+rakanoth&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest Youtube-videoer med "how to kill rakanoth" som første hit. Værsågod. Endret 28. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Lvlreq for nightmare er 25 right? Lenke til kommentar
drit Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Noen som joiner pony level for 15k gull per runde med meg? Add meg Adrinatoren#1116 Lenke til kommentar
frds Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Thefuck jeg kom borti delete, så nå er charen min vekke. Hjelp noe jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Flere som sliter med AH? Får ikkje items eg har kjøpt og blitt trukket gold for Lenke til kommentar
frds Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Thefuck jeg kom borti delete, så nå er charen min vekke. Hjelp noe jeg kan gjøre?? Sendt ticket nå, forhåpentligvis til rett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Andre som har problemer med AH nå? Får bare error 31071 for alt jeg prøver å by på / selge. Jepp, vært slik her i hele dag. Får timeout og error. Hvorfor leser ikke folk noe som helst før de poster her? Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Thefuck jeg kom borti delete, så nå er charen min vekke. Hjelp noe jeg kan gjøre?? Det er en egen knapp nederst i høyre hjørnet på character creation skjermen, hvis ikke jeg husker helt feil. Det er ihvertfall ikke nødvendig med ticket. Det finnes en egen "Restore most recent deleted characters" knapp. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Thefuck jeg kom borti delete, så nå er charen min vekke. Hjelp noe jeg kan gjøre?? på Character selection så skal det være en grønn pil nede til høyre som "Restore Deleted Character". Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Andre som har problemer med AH nå? Får bare error 31071 for alt jeg prøver å by på / selge. Jepp, vært slik her i hele dag. Får timeout og error. Hvorfor leser ikke folk noe som helst før de poster her? Leser noe som helst hvor? AtW Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Det var ment til Existence som spør om noen har problem med AH, når denne posten sto 3 hakk over. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Leser bare siste side, evt. om posten min havner øverst, det som står på den forrige siden. Orker ikke gå helt tilbake til postene i natt og lese gjennom de. Lenke til kommentar
frds Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Thefuck jeg kom borti delete, så nå er charen min vekke. Hjelp noe jeg kan gjøre?? på Character selection så skal det være en grønn pil nede til høyre som "Restore Deleted Character". Gullfint Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Thefuck jeg kom borti delete, så nå er charen min vekke. Hjelp noe jeg kan gjøre?? Sendt ticket nå, forhåpentligvis til rett Trykk på "Switch Hero". Ved siden av Delete vil du nå se en grønn pil. Trykk på denne, og du vil ha mulighet til å restore charactern din uten hjelp fra Blizzard. Lenke til kommentar
frds Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Skal spille med en kompis nå, men når jeg adder battletagen eller emailen hans får han ingenting som han kan godta, ikke gjør jeg det heller. Så hvordan kan jeg adde han å spille med ham? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå