Yngve05 Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Har akkurat startet på Inferno, klarte faktisk å dø av første gruppen elites jeg fant, så orket ikke spille mer når jeg kom til tomb questen. Spiller monk, har vel 32k hp, 4,5k armor, rett under 200 res og 9200 dmg. Har ikke så bra gear akkurat, så hvor vil egentlig det beste stedet å farme gull eller lvl 60 items være? Lenke til kommentar
AThought Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Noen flere som sliter med latency nå? Lurer på om det bare er hos meg Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Noen flere som sliter med latency nå? Lurer på om det bare er hos meg Test sider som www.nettfart.no osv så finner du fort ut av det. Er mange forskjellige servere, så skal noe til at alle får lagspike samtidig iallefall Fungerer fint her nå. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Game design update fra Blizzard. Lenke til kommentar
AThought Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Okei, kan også bare være at jeg sliter med min D-link DIR 655, har fått noen rare error sider her og der ved gjenntatte avbrudd fra Internet. Har ikke akkurat så mye peiling på router heller... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Game design update fra Blizzard. Interessant å se at blizzard tilsynelatende er enig i endel av kritikken(?) som har kommet angående game-balance. AtW Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 To correct these issues, we’re looking to adjust the Blacksmith costs for training (gold and pages) and crafting from levels 1-59, and reduce the cost of combining gems so that it only requires two gems instead of three (up to Flawless Square). Skal bli spennende å se om dette gjør crafting mer nyttig i forhold til AH. Har ikke ett problem med AH selv, men ser at slik det er nå så koster crafting langt mer enn det smaker, og må stille spørsmål ved nytten. En svakhet med AH er når spillere ikke setter en buyout, så kan det ta opptil to dager å få ett bra item. Det er vel omtrent den eneste ulempen jeg finner med AH. Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Har akkurat startet på Inferno, klarte faktisk å dø av første gruppen elites jeg fant, så orket ikke spille mer når jeg kom til tomb questen. Spiller monk, har vel 32k hp, 4,5k armor, rett under 200 res og 9200 dmg. Har ikke så bra gear akkurat, så hvor vil egentlig det beste stedet å farme gull eller lvl 60 items være? Vet ikke om dette er det beste, men jeg kjører gold find gear, og farmer dritten ut av siste del av act 3. i hell. om jeg har 5stack valor buff (fra elite etc) så har jeg rundt 200% increased gold... får fint mye penger der, samtidig har jeg også oppgradert gearet mitt bittelitt pga drops. 1 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Spiller monk, har vel 32k hp, 4,5k armor, rett under 200 res og 9200 dmg. Har ikke så bra gear akkurat, så hvor vil egentlig det beste stedet å farme gull eller lvl 60 items være? Monk har ganske greit for å stacke resistance, så jeg vil anbefale deg det så fort som mulig. Finn deg et par items med både "+ fire resistance" og "+all resistance" (eller annen enn fire, men at det er samme), og bruk passiven som gjør at du får like mye resistance mot alle som du har på den høyeste Kan enkelt få 100 resistance på et item da, så bør ikke være så vanskelig å stacke 5-600. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Yaay, fant nettopp min første legendary item! Dog kjipt at det var en ræva crossbow jeg fant med min lvl 14 DH og ikke noe epic shit med min 53 barb... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Har funnet 2 legendaries, begge var veldig skuffende. En monk helm jeg fikk solgt for 250k gull og et sverd jeg ikke har solgt ennå, men som jeg ikke får mer enn 50k for Begge funnet i inferno. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Har akkurat startet på Inferno, klarte faktisk å dø av første gruppen elites jeg fant, så orket ikke spille mer når jeg kom til tomb questen. Spiller monk, har vel 32k hp, 4,5k armor, rett under 200 res og 9200 dmg. Har ikke så bra gear akkurat, så hvor vil egentlig det beste stedet å farme gull eller lvl 60 items være? Regner med at du har dårlig våpen siden du har 9200dps? står selv med 29k dps. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Artig, så på Athene nettopp soloa Diablo i inferno. Han hadde 230k dps som demon hunter uten noen buffs. Hvordan går det an, når dere andre "skryter" av 20-30k? Han skjøt avgårde sånne lilla prosjektiler som gjorde 100k-150k damage. Men mannen har jo knapt gjort annet enn å spille D3 siden det kom ut. Og folk overfører penger og gear uten å ville ha noe i retur annet enn plass på friendlista. Herlig at det finnes sånne folk som andre kan strekke seg etter. Endret 28. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
AThought Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Hvordan unngår dere Rakanoths one shot ? Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Athene har fått alt utstyret/gold av fanboys. Kan godt si at de var flere hundre som fikk den characteren slik den var da.. Tror det skal ha vært ganske lett for meg å solo hele Inf også om jeg hadde fått flerfoldige millioner gull av fanpeeps... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Du er bare misunnelig fordi du ikke har fanpeeps Han viser hvertfall at sånt er mulig, selv om det er sågodt som "umulig" for folk som ikke har tusenvis av fans. Det er jo også en kjennsgjerning at bosser er mye letter enn random elite packs på inferno også. Han soloer neppe vanlige ting. Han døde forresten mange ganger i phase 2 før han endelig fikk det til. Tallene taler for seg, i inventory-skjermen hans sto det ~230000 dps. Endret 28. mai 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Andre som har problemer med AH nå? Får bare error 31071 for alt jeg prøver å by på / selge. Lenke til kommentar
AThought Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Noen som forstår mekanikken til Mini bossen "Rakanoth" som kommer før Diablo? Han one shotter jo random hele tiden. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Du er bare misunnelig fordi du ikke har fanpeeps Han viser hvertfall at sånt er mulig, selv om det er sågodt som "umulig" for folk som ikke har tusenvis av fans. Det er jo også en kjennsgjerning at bosser er mye letter enn random elite packs på inferno også. Han soloer neppe vanlige ting. Han døde forresten mange ganger i phase 2 før han endelig fikk det til. Tallene taler for seg, i inventory-skjermen hans sto det ~230000 dps. jeg er veldig misunnelig, ja ...hehe Det jeg ville fram til var jo at en "vanlig" person ville jo aldri fått så mye dps så tidlig i dette spillet.. Men å få 230k dps er egentlig altfor mye imo.. Selv i HELT endgame i D3. Inferno burde være vanskelig selv om 1-2 år. Endgame burde aldri bli lett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Jau, blizzard hiver vel inn noen nerfs snart iflg den lange blog-posten som var postet lengre opp her. De følger nok med på "super-gamere" som han og hva de får til på så kort tid. De nerfet jo en monk-skill som gjorde at Athene og 3 andre holdt på å få world first på diablo på inferno alt for enkelt. Alle 4 kjørte monks med en spesiell skill som ga stuns i opptil 8 sekunder tilsammen og doset ivei. Så tok blizz ned serveren og nerfa akkurat den skillen, så hele exploiten ble udugelig, og de meldte seg ut av World First-racet siden de da hadde feil chars til å klare det fort nok når andre grupper også racet ivei. Endret 28. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå