Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Har akkurat startet på Inferno, klarte faktisk å dø av første gruppen elites jeg fant, så orket ikke spille mer når jeg kom til tomb questen.

Spiller monk, har vel 32k hp, 4,5k armor, rett under 200 res og 9200 dmg. Har ikke så bra gear akkurat, så hvor vil egentlig det beste stedet å farme gull eller lvl 60 items være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
To correct these issues, we’re looking to adjust the Blacksmith costs for training (gold and pages) and crafting from levels 1-59, and reduce the cost of combining gems so that it only requires two gems instead of three (up to Flawless Square).

Skal bli spennende å se om dette gjør crafting mer nyttig i forhold til AH. Har ikke ett problem med AH selv, men ser at slik det er nå så koster crafting langt mer enn det smaker, og må stille spørsmål ved nytten. En svakhet med AH er når spillere ikke setter en buyout, så kan det ta opptil to dager å få ett bra item. Det er vel omtrent den eneste ulempen jeg finner med AH.

Lenke til kommentar

Har akkurat startet på Inferno, klarte faktisk å dø av første gruppen elites jeg fant, så orket ikke spille mer når jeg kom til tomb questen.

Spiller monk, har vel 32k hp, 4,5k armor, rett under 200 res og 9200 dmg. Har ikke så bra gear akkurat, så hvor vil egentlig det beste stedet å farme gull eller lvl 60 items være?

Vet ikke om dette er det beste, men jeg kjører gold find gear, og farmer dritten ut av siste del av act 3. i hell. om jeg har 5stack valor buff (fra elite etc) så har jeg rundt 200% increased gold... får fint mye penger der, samtidig har jeg også oppgradert gearet mitt bittelitt pga drops.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Monk har ganske greit for å stacke resistance, så jeg vil anbefale deg det så fort som mulig. Finn deg et par items med både "+ fire resistance" og "+all resistance" (eller annen enn fire, men at det er samme), og bruk passiven som gjør at du får like mye resistance mot alle som du har på den høyeste :)

Kan enkelt få 100 resistance på et item da, så bør ikke være så vanskelig å stacke 5-600.

Lenke til kommentar

Regner med at du har dårlig våpen siden du har 9200dps? står selv med 29k dps.

Lenke til kommentar

Artig, så på Athene nettopp soloa Diablo i inferno. Han hadde 230k dps som demon hunter uten noen buffs. Hvordan går det an, når dere andre "skryter" av 20-30k?

Han skjøt avgårde sånne lilla prosjektiler som gjorde 100k-150k damage. Men mannen har jo knapt gjort annet enn å spille D3 siden det kom ut. Og folk overfører penger og gear uten å ville ha noe i retur annet enn plass på friendlista.

Herlig at det finnes sånne folk som andre kan strekke seg etter.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du er bare misunnelig fordi du ikke har fanpeeps :p Han viser hvertfall at sånt er mulig, selv om det er sågodt som "umulig" for folk som ikke har tusenvis av fans.

Det er jo også en kjennsgjerning at bosser er mye letter enn random elite packs på inferno også. Han soloer neppe vanlige ting. Han døde forresten mange ganger i phase 2 før han endelig fikk det til.

Tallene taler for seg, i inventory-skjermen hans sto det ~230000 dps.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er bare misunnelig fordi du ikke har fanpeeps :p Han viser hvertfall at sånt er mulig, selv om det er sågodt som "umulig" for folk som ikke har tusenvis av fans.

Det er jo også en kjennsgjerning at bosser er mye letter enn random elite packs på inferno også. Han soloer neppe vanlige ting. Han døde forresten mange ganger i phase 2 før han endelig fikk det til.

Tallene taler for seg, i inventory-skjermen hans sto det ~230000 dps.

jeg er veldig misunnelig, ja ;) ...hehe :p

Det jeg ville fram til var jo at en "vanlig" person ville jo aldri fått så mye dps så tidlig i dette spillet.. Men å få 230k dps er egentlig altfor mye imo.. Selv i HELT endgame i D3.

Inferno burde være vanskelig selv om 1-2 år. Endgame burde aldri bli lett :p

Lenke til kommentar

Jau, blizzard hiver vel inn noen nerfs snart iflg den lange blog-posten som var postet lengre opp her.

De følger nok med på "super-gamere" som han og hva de får til på så kort tid.

De nerfet jo en monk-skill som gjorde at Athene og 3 andre holdt på å få world first på diablo på inferno alt for enkelt. Alle 4 kjørte monks med en spesiell skill som ga stuns i opptil 8 sekunder tilsammen og doset ivei.

Så tok blizz ned serveren og nerfa akkurat den skillen, så hele exploiten ble udugelig, og de meldte seg ut av World First-racet siden de da hadde feil chars til å klare det fort nok når andre grupper også racet ivei.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...