Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Jeg suger i å google, siden jeg ikke greide å finne svaret til spm mitt.

Så kommer til dere heller da.

Mobs med blå og gul aura, hva er de.

Er det bare vanskelighetsgraden på de?

Hvis du tenker på de som har blå eller gul skrift er det champion og elite mobs (husker ikke hvem some r hvem av blå og gul but whatever) De er ekstra vanskelige å drepe, men har masse deilig loot! De har ulike affixes som gir dem ekstra abilities, som knockback, waller, mortar, molten osv. Det gjør dem ekstra vanskelige å drepe. De har også vesentlig mer liv og skade enn normale hvite mobs. På høyere vanskelighetsgrader som nightmare og hell får de flere slike affixes, som gjør dem ennå vanskeligere :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lvl'a fra 10-55 på litt under 6 timer, noen som slår den? ;)

Jeg har levlet fra 1-53 på nesten 49 timer. IMO så er halve poenget med spillet å kose seg og utforske hve eneste krok i spillet for bedre gear og gull. Men ofc om det er din karakter nr 2 eller 3 så blir det jo litt anderledes.

Noen som vet om man må finne alle itemene til Whimsyshire i normal, eller kan jeg f.eks. finne noe i NM og resten i Hell, får så å lage (normal) staven?

Trenger bare finne dem i Normal.

Jeg er i NM, så spørsmålet blir om jeg må tilbake til normal for å lete etter dem der, eller om jeg kan fortsette videre i NM og se om noe dukker opp.

Vet egentlig ikke. Går ut ifra at du kan finne samme drop i NM.

Men så lenge du er ferdig med et quest, så kan du gå tilbake til Normal uten at du mister noe fremgang. Bare trykk på "Change Quest" i menyen, så velger du Normal i listen nederst.

Det her kan jeg svare på! :p

Jeg spilte igjennom på normal og fant bare shrooms. Resten fant jeg i nightmare. Men jeg måtte dog tilbake til normal for å kjøpe "Staff of Herding Plans" for normal. Fordi for å lage nightmare staffen måtte man vistnok først ha den normale staffen. Men alle de andre itemsa kan man finne hvor som helst, og man trenger de bare en gang. Kostnaden for å få unlocka staffen er 100k for Wirt's Bell, 50k for å lage den på normal, 200k for nightmare og sikkert enda mere for hell & inferno.

Lenke til kommentar

Jeg lvl'a fra 10-55 på litt under 6 timer, noen som slår den? ;)

Jeg har levlet fra 1-53 på nesten 49 timer. IMO så er halve poenget med spillet å kose seg og utforske hve eneste krok i spillet for bedre gear og gull. Men ofc om det er din karakter nr 2 eller 3 så blir det jo litt anderledes.

Jess, har en 60 Monk som jeg lvl'a normalt. Så da orka jeg ikke lvl'a wizarden normalt, da gjorde jeg heller samme greia sånn ca.. 2000 ganger.. hehe :p

Lenke til kommentar

Kjøpe? Staff of Herding-plans droppa fra en engel i Act IV for min del. :p

Izual dropper den i act4 normal, mulig du kan kjøpe den men har ikke prøvd. For NM, Hell og Inferno kan oppgraderingsplanen kjøpes av vendoren i act 3 som står ved siden av healeren. Planen koster 1g eller liknende, men selve craftingen er 50k for normal, 200k for NM, 500k for Hell og 1mill for inferno versjonen, og du må lage alle sammen etter hverandre :eek:

Lenke til kommentar

Noen som vet om man må finne alle itemene til Whimsyshire i normal, eller kan jeg f.eks. finne noe i NM og resten i Hell, får så å lage (normal) staven?

Trenger bare finne dem i Normal.

Jeg er i NM, så spørsmålet blir om jeg må tilbake til normal for å lete etter dem der, eller om jeg kan fortsette videre i NM og se om noe dukker opp.

Jeg fikk nettopp Chattering Gem i NM, så den dropper i alle fall der, vil anta at de andre gjør det også.

Lenke til kommentar

Skal begynne å game Diablo 3 nå og kan lite om RPG spill, hva slags klasse er da å foretrekke? Hva er best for en noobie? :)

Du trenger ikke ha noe erfaring fra noen type klasser igrunnen. Du får en såpass 'myk' start at det meste burde gå fint.

Jeg spiller Barbarian som jeg liker veldig godt iallefall.

Lenke til kommentar

Hei, nå eg kommet gjennom to ganger. Begynte i går på Hell, lvl 53 Barbarian 27k liv og 360dps. Er dette brukbart på starten av act 1 hell, Eller burde eg geare meg bedre opp? brukt en del gold på gear, så har bare 120k akkurat nå

Jeg er også lvl 53, på hell, har akk drept spider queen. Og 360 dps hørtes syykt lite ut O.o. Jeg har selv ca 27k liv og ca 2700 dps og har klart å dø et par ganger i act 1 på hell.

Endret av dTd
Lenke til kommentar

hahaha.. reddet en bonde i hardcore mode i fields of misery. gikk ned i kjelleren hannes for å hilse på konen å få en eller annen takkegaven fra hun.

Der satt hun, Død med kun skjelettet igjen i en gyngestol. Hodet detter av og mannen sier: " Ohhh, she's nodded off again.."

Fantastisk :w00t:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...