Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Denne macen du posta. Det står at man får 207 life per hit. Gjelder det bare hver gang man bruker weapon'et eller for hver dmg hit man gjør f.eks bruk av spells ? Bare lurer, føler meg litt newbie her :)

Litt usikker, Tror den kunn gjelder for hver hit du gjør med selve våpenet.

Samme med ringer som feks gir 100 hp per hit. Så blir du heala når du slår\skyter, spells\abilities teller ikke (tror jeg da).

hehe, gjorde nettopp et butcher run. Strøyk med et par ganger.

Når jeg tok han ned til sånn 1%hp, så løp han rett i veggen og døde.. litt morsomt :p

Noen som kan tenke seg hva denne her kan være verdt?

7w36.jpg

Sikkert grei for Demon Hunter og Monks? Dex + Crit. samt Socket burde vel være greit?

Var 4-5 stk i General chatten som ville kjøpe den istad, men aner ikke hva jeg kan få.. :p

Har ikke peiling, men jeg vil gjerne kjøpe den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer egentlig armor? Er det slik at dersom jeg f eks har 2000 armor, og en fiende slår meg med en hit som si da har 2500 dmg, så mister jeg bare 500 hp? Har akk startet på hell, og plukker opp items som gir opp til dobbel armor pr item, men ommtrent alle itemsa mine har vitality, så jeg vil myste sykt mye HP dersom jeg ofrer det for armor.

Har btw følgende stats:

HP: 30241

DPS: 1932 (fant dog en ny øks istad som øker dps med par hundre, mot noen hundre hp som jeg tror er en grei trade mtp at jeg har over 30k)

Armor: 2885

Hvordan ligger jeg an i forhold til dere andre her?

Er lvl 52 barb, første akt på hell.

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer egentlig armor? Er det slik at dersom jeg f eks har 2000 armor, og en fiende slår meg med en hit som si da har 2500 dmg, så mister jeg bare 500 hp? Har akk startet på hell, og plukker opp items som gir opp til dobbel armor pr item, men ommtrent alle itemsa mine har vitality, så jeg vil myste sykt mye HP dersom jeg ofrer det for armor.

Jo mer armor du har, jo mer Damage Reduction får du. Gå til inventory så trykk på "Details" så står det hvor mye damage reduction du har. :)

Lenke til kommentar

Fikk dette i svar når jeg spurte på Bnet forumet ang. verdi på amuletten:

500k-1.5m depending on AH luck prolly, wouldn't sell for under 500k for sure.

edit: Heck I'm 100% sure u find people who buy it for 1m very easily.

Så jeg satt den ut på AH til 450k min og 1.1 Buyout. Så får vi se om folk vil ha den eller ikke. =p

• Liker 1
Lenke til kommentar

shit der traff jeg en vegg og! Soul lasher, vampiric, fast og fire chains... Dør i et sett å holder på å sprekke! Som om ikke soul lasher var raske nok fra før av nå greier jeg jo ikke treffe de med attack command engang! Har danset meg gjennom hell så langt, sykt plagsomt! i act 3 forresten

Lenke til kommentar

Athene drar inn diablo gold :p

http://www.own3d.tv/...Live/live/42146

Får jo inn en hel haug o.O Hva er grunnen, skal han bruke det på noe spesielt?

Tror det er noe veldedighetsgreier faktisk, stod noe om at han sparte inn $1M til ett eller annet formål i går iallefall.

Nei, han sammler inn gull for at han skal bli den "beste" demon hunteren i verden visst nok.

men han samler sammen noe annet rl penger til noe greier ja =p

Fatter ikke at folk gir han alle ingame pengene demmes :p jaja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...