Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Var det jeg tenkte, ja.

Men om jeg bruker staffen på normal, må jeg da samle ingrediensene på nytt når jeg skal tilbake på Nightmare?

Nei. Inferno staffen fungerer på alle nivåene, Hell fungerer på alle utenom inferno osv..

Når du har laget staffen kan du bruke den så ofte du vil

Ja, jeg vet det, men jeg har nå laget normal staff, når jeg skal lage nightmare staff, må jeg da ha normal staff + plans for nightmare + 200k gold + ingrediensene for å lage staffen, eller holder det med staff, plans og 200k gull?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg spilt Diablo III en stund, og fortsatt skjønner jeg det ikke. Hvorfor husker ikke spillet hvor jeg har utforsket (fog)? Neste gang jeg logger på så er alt "explored" område glemt. Er det meningen?

Hei. :)

Hver gang du starter Diablo 3, så blir verden random generert på nytt. Slik at du vanligvis ikke spiller igjennom det samme hver gang (Selvom mye er ganske likt). Men ja, slik skal det være. Slik var det forøvirig i de tidligere spillene også om du test adem.

-

Haha. lekte meg litt i Inferno, så trodde jeg at jeg plukket opp søppel (White weapon), så åpnet inventory for å kaste det ut igjen, men så var det visst en Legendary.. Bare synd at den ikke er så bra :p

hb86a.jpg

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt Diablo III en stund, og fortsatt skjønner jeg det ikke. Hvorfor husker ikke spillet hvor jeg har utforsket (fog)? Neste gang jeg logger på så er alt "explored" område glemt. Er det meningen?

Maps er randomized i Diablo, du får forskjellige maps hver gang.

Lenke til kommentar

Bah. har grinda den grotta i akt 3 en god stund nå uten å få siste ingrediens.

ååh, den brukte jeg evigheter på å få og! Svidde sikkert av 1-2 timer bare på den... Prøvde og prøvde og prøvde, til slutt gav jeg F, avslutta hele spillet og når jeg testet en time senere var den der på første forsøk :p

Lenke til kommentar

Bah. har grinda den grotta i akt 3 en god stund nå uten å få siste ingrediens.

ååh, den brukte jeg evigheter på å få og! Svidde sikkert av 1-2 timer bare på den... Prøvde og prøvde og prøvde, til slutt gav jeg F, avslutta hele spillet og når jeg testet en time senere var den der på første forsøk :p

Haha.

Tror jeg er inne på time 2 nå.

Damn you caverns of frost

Lenke til kommentar

Denne macen du posta. Det står at man får 207 life per hit. Gjelder det bare hver gang man bruker weapon'et eller for hver dmg hit man gjør f.eks bruk av spells ? Bare lurer, føler meg litt newbie her :)

Litt usikker, Tror den kunn gjelder for hver hit du gjør med selve våpenet.

Samme med ringer som feks gir 100 hp per hit. Så blir du heala når du slår\skyter, spells\abilities teller ikke (tror jeg da).

hehe, gjorde nettopp et butcher run. Strøyk med et par ganger.

Når jeg tok han ned til sånn 1%hp, så løp han rett i veggen og døde.. litt morsomt :p

Noen som kan tenke seg hva denne her kan være verdt?

7w36.jpg

Sikkert grei for Demon Hunter og Monks? Dex + Crit. samt Socket burde vel være greit?

Var 4-5 stk i General chatten som ville kjøpe den istad, men aner ikke hva jeg kan få.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...