ErikBlodøks Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg håper de har balansert det så det trollmenn og -damer fortsatt tåler mindre enn krigere. En kriger i rustning som er topptrent til kamp bør tåle mer enn en svak trollmann i pysjamas. Til gjengjeld vil trollmannen herje på lengre distanser og mot flere fiender på en gang, så det er få fiender som når frem til ham. Sånn enkelt og greit ja, enig i det! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 En kriger i rustning som er topptrent til kamp bør tåle mer enn en svak trollmann i pysjamas. De har jo forskjellige spells til å forsvare seg da. Klart han kan forsvare seg. Det jeg mente er at en fyr i tung rustning tåler mer enn en fjott i pysjamas. Det sier seg selv. Men fyren i rustning er treg og har vansker med å bevege seg, så han vil bli truffet ofte. Fjotten i pysjamasen tåler ikke å bli truffet, skutt, satt fyr på og så videre, men han har mer enn nok magi til å holde ting på avstand. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 En kriger i rustning som er topptrent til kamp bør tåle mer enn en svak trollmann i pysjamas. De har jo forskjellige spells til å forsvare seg da. Klart han kan forsvare seg. Det jeg mente er at en fyr i tung rustning tåler mer enn en fjott i pysjamas. Det sier seg selv. Men fyren i rustning er treg og har vansker med å bevege seg, så han vil bli truffet ofte. Fjotten i pysjamasen tåler ikke å bli truffet, skutt, satt fyr på og så videre, men han har mer enn nok magi til å holde ting på avstand. Tenkte mer på spells som redusere skaden en mottar. Så det ser kanskje ut som han bare går i pysjamas, men sannheten er at han/hun faktisk har en rekke magiske forsvar som reduserer skaden. =P Men nå er jeg bare kranglete. Tror nok vi ser at barbs tåler mer enn wizard, med tanke på at vi har auto-stats nå. >_> Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er det noen som vet om Blizz viderefører Horadric Cube? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Selvsagt blir kuben videreført, men neppe i samme form som før. Jeg vil tippe den blir oppgradert en god del. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Gleder meg sykt til dette spillet. Men som nevnt så er det litt synd kanskje at det blir tegneserie status over det. Men jeg tror også det kan være bra pga det ikke blir så triste omgivelser og det er triveligere med glade farger. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ang. grafikken: Folk har laget disse modifiserte bildene omtrent bare ved å kjøre det igjennom et "skitt"-filter. Slike filtere og andre rendering-options kan fint legges på av Blizzard ut mot slutten av produksjonen. Dessuten har vi vel ikke sett så alt for mange bilder der lightradius er gjeldende? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 For alt vi vet kan det gå 2 år før dette spillet slippes. Det er veldig tidlig å si noe om noe som helst enda, mener jeg. Dessuten har vi sett svært lite av spillet gjennom de videoene og bildene som er sluppet. Det er stor forskjell på Act1 og Act4 f.eks. i Diablo 2 også. For ikke å snakke om den lyse og "pene" Act5. Men du ser ikke mange som klager på det. Jeg er overbevist om at Blizzard ikke kommer til å skuffe oss med Diablo 3. Ser vi på f.eks. WC3 eller enda bedre SC2 så har Blizzard vist oss at dem fortsatt kan å lage gode spill, som beholder mye av den gamle sjarmen, samtidig som grafikken har fått et skikkelig løft. Jeg er mer redd for at spillet blir dummet ned, mtp at stats blir automatisk tildelt, og potions har fått cooldowns. Samt disse HP og Mana blobsene som dropper rundt overalt. Men så er vel kanskje jeg litt mer "elitist" enn Ola Dunk når det kommer til Diablo 2. Har spilt spillet siden release, og driver fortsatt å spiller litt en og annen gang. Til tross for dette så velger jeg å stole på Blizzard, fram til de eventuelt viser meg noe annet. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Potion-systemet i Diablo 2 var noe av det jeg likte minst med spillet, så hvis de har et annet system så er nok det bare et pluss. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, liker potion-systemet i WoW mye bedre. Det som var teit med D2 var jo at man måtte ordne og styre med massevis av potions, og kunne bruke de ubegrenset. Om man isteden kan få litt mana og hp etter en fight, og så kan potions bruke i nødstilfelle med cooldown virker det som en bedre løsning synes jeg. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Dessuten har vi vel ikke sett så alt for mange bilder der lightradius er gjeldende? Tror heller ikke vi har sett så mange bilder med light radius aktivert. Poengterte det tidligere, og det kan gjøre MYE med hvor lyst/mørkt omgivelsen blir oppfattet. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Synes grafikken ser ekstremt bra ut til nå. Er så mange fine detaljer, spell-effects spesielt! Lenke til kommentar
LMH Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 No er det berre ei lita veke til Blizzcon 2010. Andre enn meg som vurderar Virtual Ticket? Det er jo litt mykje å betale for å sjå noko 2 sekund før det blir oppsummert og lagt ut på nettet til resten av verda, men fristar likevel! Håpar på den siste klassen og mykje gameplayfilmar i år! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ja, liker potion-systemet i WoW mye bedre. Det som var teit med D2 var jo at man måtte ordne og styre med massevis av potions, og kunne bruke de ubegrenset. Om man isteden kan få litt mana og hp etter en fight, og så kan potions bruke i nødstilfelle med cooldown virker det som en bedre løsning synes jeg. Tja, synes trylledrikk systemet fungerte fint jeg. Det kunne redde deg fra den sikre død, I mange tilfeller endte det opp med en kort retret til man har nok liv til å overleve et nytt angrep Har dog aldri spilt PvP eller på høy level(Hell og oppover) så der slutter min kunnskap. Dessuten har vi sett svært lite av spillet gjennom de videoene og bildene som er sluppet. Det er stor forskjell på Act1 og Act4 f.eks. i Diablo 2 også. For ikke å snakke om den lyse og "pene" Act5. Men du ser ikke mange som klager på det. Hva er galt med Act5? Act II var også overfylt med lys. Men det ingen av aktene så det ut som noen nettop hadde støvsugd eller ryddet opp bitene av den fallenferdige arkitekturen. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Tja, synes trylledrikk systemet fungerte fint jeg. Det kunne redde deg fra den sikre død, I mange tilfeller endte det opp med en kort retret til man har nok liv til å overleve et nytt angrep Har dog aldri spilt PvP eller på høy level(Hell og oppover) så der slutter min kunnskap. Men hadde det ikkje vore greit å sleppe denne retretten i utgangspunktet? Det er vel eigentleg akkurat det du beskriver om å "redde deg frå den sikre død" Blizzard prøvar å få til no, berre at dette ikkje skal skje 50 gongar i løpet av ein kamp. I D2 redda potions deg heile tida, det fungerte som ei forlenging av HP. I D3 kan du bruke potions om det held på å gå gale ein gang i blant, men ein slepp å spamme 1,2,3 og 4 heile tida Det gjenstår riktig nok å sjå kor godt desse "health globes" fungerar i praksis. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Må jo oppdatere denne tråden litt http://forum.xbitlabs.com/viewtopic.php?f=10&t=16356&sid=8478fdfa84c7e9d7c05b81e6e74fe236&start=60 Noen videoer som sikker noen av dere ikkje har sett. Uansett verdt å se en gang til Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Litt rart ingen har nevnt den siste klassen ennå? Da har vi barbar, witch doctor, wizard (tror jeg?), en jeg ikke aner og demon hunter. Lover bra. Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er det bare jeg som synes det blir litt tåpelig med 2 crossbows på bounty hunter? Føler at det blir litt småteit Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tja, synes trylledrikk systemet fungerte fint jeg.Det kunne redde deg fra den sikre død, I mange tilfeller endte det opp med en kort retret til man har nok liv til å overleve et nytt angrep Har dog aldri spilt PvP eller på høy level(Hell og oppover) så der slutter min kunnskap. Grunnen til at potion systemet i D2 fungerte var pga noen utrolig farlige kombinasjoner av monstre. Selv med 3k HP kan man dø i løpet av sekunder, og uten teleport skjer det lenge før du når fram til fiendene. Er man en sorc eller annen character med noe mindre HP, så dør man enda raskere. Håper ikke de implementerer insta-death monstre i D3, men istedet gjør kampene noe mer krevende enn å spamme en skill sånn som i D2. Og så langt virker det lovende. Litt rart ingen har nevnt den siste klassen ennå? Da har vi barbar, witch doctor, wizard (tror jeg?), en jeg ikke aner og demon hunter. Lover bra. Barbarian, Demon Hunter, Monk, Witch Doctor og Wizard. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er det bare jeg som synes det blir litt tåpelig med 2 crossbows på bounty hunter? Føler at det blir litt småteit Det så ikke korny ut, det så direkte teit ut Hadde sett stiligere ut med en pimpet version av den kineske som var litt større. Men generelt virker det som det blir en FUCK YEAH på DH <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå