Gulrotsaft Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Da gikk håpet om å klare akt 1 inferno ut av vinduet. Disse 3 små instakiller meg :S Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Litt gear så er act 1 ganske joke. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Det er dessverre sånn at noen packs må man bare skippe. Jeg klarer ikke fire-chains i act 2 selv.. for høy dmg for melee, selv med over 90% mitigation på fire dmg går jeg ned på få sekunder. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Alle som sliter med "Removed from game" eller error 3007, har dere åpnet portene som trengs på routeren? Slet selv med det før, hvert 10 min omtrent, men ikke en gang etter at portene ble åpnet (omtrent en uke nå). Hvilkne som trengs: http://us.battle.net...rts-information Var først nå "problemet" dukket opp for min del, dog etter tredje gangen nå så har jeg ikke opplevd det på en stund, skjedde først 3 ganger etter hverandre med 5-15min mellomrom, så mest sannsynlig var det nok serverne til Blizzard som ikke likte meg akkurat da, hehe. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg blir så forbanna oppgitt når jeg nå endelig har gridet meg opp til et punkt hvor det er verd å bruke mye gull på AH for å få bra nok gear(60), og nå dør jeg 101% av tiden av cheese. Jeg døde akkurat åtte ganger i løpet av omtrent en time pga. selvmordsbombere i kjeller-dungeonet. Ingen andre mobs, elites eller Ghom (lord of gluttony) greide å drepe meg, men den gjengen der sitter én meter innenfor dørene og eksploderer med en gang jeg tar et steg inn. Og så kom jeg lengre inn i act 3 hvor det eneste som dreper meg er eksplosjonen etter at "molten" elites dør, men med flere titalls mobs på skjermen er det ikke godt å se hvem som er hvem. *sukk* Lenke til kommentar
Aton Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Deilig, da har jeg akkurat komt til inferno Endret 27. mai 2012 av Aton Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Grrr.. Jeg HATER å måtte skippe content. Jeg logger heller ut enn å skippe en champion-pack Prøvde meg igjen på act 2 her nå, alt så bra ut da jeg klarte første champion-packen uten å dø.. Så kom neste som var med health link og da dør jeg lenge før jeg får tatt en av de. Den tredje jeg møtte var en gjeng fluer som var "fast molten, horde extra health", altså ikke nubbsjans til å nå en av de i det hele tatt. Tilbake til Act 1 for å grinde litt mer ^^ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Der fikk jeg dinet 60 på DH'en min også =) 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Forstår ikke at når det står at item kun kan brukes av en klasse, så har den stats som den klassen overhode ikke trenger. Og noen som vet om man må lage den staven *Staff of Herding* eller hva den heter, for vær av vanskelighetsgradene? Stats er random. Du lager staven 1 gang, så oppgraderer du den for penger + en recipe du kjøper i Bastion Keep hos Quartermaster (mens du er på siste questen i act 4). Jeg finner den aldri når jeg prøver å kjøpe den fra ham. Er det random "spawn", eller? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Du må ha drept Izual først. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Ah ... Det forklarer ting. Må jeg også være på den vanskelighetsgraden jeg prøver å få kjøpt recipe til, eller kan alle kjøpes på normal? Endret 27. mai 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Du må være på samme vanskelighetsgrad, trur jeg. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 nei, du kan ta den på normal. så kan du oppgradere staffen på blacksmith. Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 har det noe å si om man tar et quest på public server, så videre tar man resten selv. tenker på achivements osv, om man vil få finished(solo), hvis man tar det alene. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Forstår ikke at når det står at item kun kan brukes av en klasse, så har den stats som den klassen overhode ikke trenger. Og noen som vet om man må lage den staven *Staff of Herding* eller hva den heter, for vær av vanskelighetsgradene? Stats er random. Du lager staven 1 gang, så oppgraderer du den for penger + en recipe du kjøper i Bastion Keep hos Quartermaster (mens du er på siste questen i act 4). Kan du bruke Hellish Staff of Herding i Normal og NM? Altså etter at du har oppgradert fra Normal Staff of Herding. Koster forøverig 200.000 for å oppgradere til NM versjon av staffen og 500.000 for Hell versjonen. Endret 27. mai 2012 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Ah ... Det forklarer ting. Må jeg også være på den vanskelighetsgraden jeg prøver å få kjøpt recipe til, eller kan alle kjøpes på normal? nei, du kan ta den på normal. så kan du oppgradere staffen på blacksmith. Du må kjøpe recipe i de forskjellige vanskelighetsgradene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Var det jeg tenkte, ja. Men om jeg bruker staffen på normal, må jeg da samle ingrediensene på nytt når jeg skal tilbake på Nightmare? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Var det jeg tenkte, ja. Men om jeg bruker staffen på normal, må jeg da samle ingrediensene på nytt når jeg skal tilbake på Nightmare? Nei. Inferno staffen fungerer på alle nivåene, Hell fungerer på alle utenom inferno osv.. Når du har laget staffen kan du bruke den så ofte du vil Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 så man må lage basic versjonen å oppfradere etter hvert om jeg skjønner riktig. Forøvrig. Er det verdt det, får man så mye i denne levelen? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Tja, jeg fikk rundt 20-35k gold per run på Nightmare. Bare få opp din gold find %. Du bør tømme inventoryen helt, så plukke opp alle rare \ magic items, så selge dem til npc når du er ferdig. Om du får noen gode rare, selger du den på AH ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå