Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle som sliter med "Removed from game" eller error 3007, har dere åpnet portene som trengs på routeren?

Slet selv med det før, hvert 10 min omtrent, men ikke en gang etter at portene ble åpnet (omtrent en uke nå).

Hvilkne som trengs: http://us.battle.net...rts-information

Var først nå "problemet" dukket opp for min del, dog etter tredje gangen nå så har jeg ikke opplevd det på en stund, skjedde først 3 ganger etter hverandre med 5-15min mellomrom, så mest sannsynlig var det nok serverne til Blizzard som ikke likte meg akkurat da, hehe.

Lenke til kommentar

Jeg blir så forbanna oppgitt når jeg nå endelig har gridet meg opp til et punkt hvor det er verd å bruke mye gull på AH for å få bra nok gear(60), og nå dør jeg 101% av tiden av cheese. Jeg døde akkurat åtte ganger i løpet av omtrent en time pga. selvmordsbombere i kjeller-dungeonet. Ingen andre mobs, elites eller Ghom (lord of gluttony) greide å drepe meg, men den gjengen der sitter én meter innenfor dørene og eksploderer med en gang jeg tar et steg inn. Og så kom jeg lengre inn i act 3 hvor det eneste som dreper meg er eksplosjonen etter at "molten" elites dør, men med flere titalls mobs på skjermen er det ikke godt å se hvem som er hvem. *sukk*

Lenke til kommentar

Grrr.. Jeg HATER å måtte skippe content. Jeg logger heller ut enn å skippe en champion-pack :p

Prøvde meg igjen på act 2 her nå, alt så bra ut da jeg klarte første champion-packen uten å dø.. Så kom neste som var med health link og da dør jeg lenge før jeg får tatt en av de. Den tredje jeg møtte var en gjeng fluer som var "fast molten, horde extra health", altså ikke nubbsjans til å nå en av de i det hele tatt.

Tilbake til Act 1 for å grinde litt mer ^^

Lenke til kommentar

Forstår ikke at når det står at item kun kan brukes av en klasse, så har den stats som den klassen overhode ikke trenger.

Og noen som vet om man må lage den staven *Staff of Herding* eller hva den heter, for vær av vanskelighetsgradene?

Stats er random.

Du lager staven 1 gang, så oppgraderer du den for penger + en recipe du kjøper i Bastion Keep hos Quartermaster (mens du er på siste questen i act 4).

Jeg finner den aldri når jeg prøver å kjøpe den fra ham. Er det random "spawn", eller?

Lenke til kommentar

Forstår ikke at når det står at item kun kan brukes av en klasse, så har den stats som den klassen overhode ikke trenger.

Og noen som vet om man må lage den staven *Staff of Herding* eller hva den heter, for vær av vanskelighetsgradene?

Stats er random.

Du lager staven 1 gang, så oppgraderer du den for penger + en recipe du kjøper i Bastion Keep hos Quartermaster (mens du er på siste questen i act 4).

Kan du bruke Hellish Staff of Herding i Normal og NM? Altså etter at du har oppgradert fra Normal Staff of Herding. Koster forøverig 200.000 for å oppgradere til NM versjon av staffen og 500.000 for Hell versjonen.

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Var det jeg tenkte, ja.

Men om jeg bruker staffen på normal, må jeg da samle ingrediensene på nytt når jeg skal tilbake på Nightmare?

Nei. Inferno staffen fungerer på alle nivåene, Hell fungerer på alle utenom inferno osv..

Når du har laget staffen kan du bruke den så ofte du vil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...