Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukte 4mill på 970 dps våpen :p act 2 ble plutselig mye lettere da jeg faktisk klarte å drepe dem før de drepte meg! =)

Regner med at det er en 1-hander?

Jeg kjøpte en stav med 1160 DPS for 1M.

Kjøpte enhånds akkurat nå med 857 till 700k

Forøvrig med dex og vit som egentlig var eneste kravene mine

Lenke til kommentar

Endelig klart nightmare med min barb, og tenkte jeg skulle samle inn itemsa til "pony level". Men gav opp etter 20 min, jeg var ute etter leorics shibone, reloada sikkert gamet 20 ganger uten at det spawnet der :realmad:

Fikk Leoric's shinbone på første run :tease:

Noen som har det! -.- fikk ihvertfall tak i shroomsa og en annen item ila første igjennomspillingen på normal :)

Lenke til kommentar

Brukte 4mill på 970 dps våpen :p act 2 ble plutselig mye lettere da jeg faktisk klarte å drepe dem før de drepte meg! =)

Regner med at det er en 1-hander?

Jeg kjøpte en stav med 1160 DPS for 1M.

Yepp, 1h weapon.

Liker ikke staff med monk, dør bare for lett.

Lenke til kommentar

You have earned [Fist Missed]

You have earned [bad Breath]

You have earned [Out of the Shadows]

You have earned [The Lord of Lies(Inferno)]

Hohoho! Faen så jeg har slitt med han der altså, prøvd 20 ganger hver dag i en uke, ble så pissed jeg har lagd lvl 60 alts i mellomtiden pga. den andre fasen i Belial kampen (og selvfølgelig kastet vekk alle pengene mine på de istedenfor å kjøpe faktisk brukbart gear til Demon Hunteren :p).

Kjenner jeg skjelver i hele kroppen lol, har aldri følt noe så rewarding i et spill før :w00t:

Skjønner ikke hva det er med Belial jeg har slitt med siden Nightmare, men det er ett eller annet som fucker meg opp hver gang, alt annet har vært cakewalk (så langt ihvertfall :p).

<3 Så glad Diablo 3 er vanskligere enn spill flest, arti å faktisk føle glede over å klare noe du synes er vanskelig (selv om andre kanskje synes Belial er lett).

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis du bare vil levle fort fungere nm azmodan runs. Tror jeg brukte 30 min per level på det fra 57-60. Skip mobs, løp til boss, få quest complete, tp til byen og løp til armory-&--#62;tårnet og få quest complete igjen.

fikk en 45-50% av en rute per run som tok ca. 2 min. :)

Jeg tar Azmodan, Izkatul (eller hva han heter) og Rakanoth, i den rekkefølgen.

3 bosser på under 30min.

EDIT:

Tok tiden med min lvl 58 wizard med 11k dmg. 6min og 45 sek å drepe de i NM.

ca 10k gold og ca 55k xp på den tiden. Men jeg stoppet for champions, kister, gull goblins og andre småting jeg møtte på veien. Fikk også med meg 3 rares og 19 magic items som jeg solgte til vendor, og fikk ca 5k ekstra gold. Med andre ord

For å drepe Diablo i Nightmare, får du 47.5k xp, en slant med gold og det gjør jeg på 3min.

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Forstår ikke at når det står at item kun kan brukes av en klasse, så har den stats som den klassen overhode ikke trenger.

Og noen som vet om man må lage den staven *Staff of Herding* eller hva den heter, for vær av vanskelighetsgradene?

For det første, så trenger du "alle stats" i hell (mer mot slutten) og inferno.

For det andre, så må du lage Staff of Herding for alle vanskelighetsgradene =)

Jeg har bare Liquid Rainbow fra Normal og Nightmare, (Wirt's bell får man jo tak i uansett når du trenger den).

Jeg farmer av og til Leoric's Shinbone, da den er på en fast plass hele tiden. Altså i peisen i Leoric's castle.

Lenke til kommentar

Forstår ikke at når det står at item kun kan brukes av en klasse, så har den stats som den klassen overhode ikke trenger.

Og noen som vet om man må lage den staven *Staff of Herding* eller hva den heter, for vær av vanskelighetsgradene?

Stats er random.

Du lager staven 1 gang, så oppgraderer du den for penger + en recipe du kjøper i Bastion Keep hos Quartermaster (mens du er på siste questen i act 4).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...